Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
14 شهریور 1401

شلوار مناسب برای افراد چاق کدامند؟ افراد چاق چگونه لباس بپوشند؟

شلوار برای افراد چاق!

خیلی از افراد چاق با انتخاب و خرید شلوار مشکل دارند و نمی دانند که چگونه شلواری را انتخاب کنند که با فاق و کمر و اندازه آن ها هماهنگی داشته باشد اگر دارای ران چاقی هستید باید شلوارهای راسته ای را انتخاب کنید که فرم پاهایتان را به طور یک میزان نشان دهد ما در این مطلب قصد داریم نکاتی پیرامون انتخاب شلوار مناسب افراد چاق را برای شما عزیزان بازگو کنیم که انتخاب راحتتری داشته باشند و اصول لباس پوشیدن را بدانند

شلوار مناسب افراد چاق کدام است 

اگر به علت چاقی قسمت پایین تنه شما به نسبت بالاتنه تان بزرگتر است در انتخاب شلوار باید سراغ شلواری با پاچه یا دم پای گشاد بروید تا با برقراری تناسب اندام در شما باعث شود تا کل اندامتان یکسان دیده شود.

توصیه می شود سراغ رنگ های تیره شلوارهای دم پای گشاد بروید چرا که این انتخاب، استایل شما را بهتر از شلوارهای تنک و راسته نشان می دهد.

درباره جنس شلوار مناسب افراد چاق نیز می توان گفت که بهتر است پارچه شلوار انتخابی برای خرید کمی ضخیم باشد که در قسمت ران کمی به بدن بچسبد.

اگرشلواری با ویژگی های فوق پیدا کردید و تنها در کمر آن مشکل داشتید تعلل نکنید آن را خریده و با مراجعه به خیاط کمرش را درست کنید

طرح و برش شلوار جین مناسب افراد چاق چیست

حتما شما هم می‌خواهید شلوار جینتان به زیبایی روی بدنتان بنشیند و باعث راحتی شما در فعالیت‌های روزانه‌تان شود. اولین و بهترین نوع از شلوار جین که تمام این حس‌هارو به شما بدهد، شلوار جین راسته است. با پوشیدن این شلوار جین شما همیشه احساس راحتی دارید چون به پاهای شما نمی‌چسبد که این یک امتیاز عالی محسوب می‌شود.  اگر شما با این شلوار یک شومیز یا بلوز بلند به تن کنید می‌توانید چاقی ران‌ها و پهلوهایتان را هم بپوشانید. شلوارهای مدل دم‌پا گشاد هم برای افرادی که ساق پاهای درشت و تپل دارند بسیار مناسب هستند زیرا چاقی و ناموزونی پا‌ها را از قسمت زانو به پایین نشان نمی‌دهد که برای افراد چاق و پلاس سایز و یا کسانی که پاهای عضلانی دارند مناسب است

رنگ شلوار مناسب افراد چاق کدامند 

شلوار جین روشن و شلوار جین سنگ شور نپوشید چرا که شلوار رنگ روشن پاهای شما را بزرگ تر و چاقتر نشان می دهد.

درباره علت ممنوعیت پوشیدن شلوار جین سنگ شور هم باید گفت که این نوع شلوارها کاربرد کمتری دارند و قسمت سنگ شوری آن باعث جلب توجه به همان نقطه می شود، مثلا اکر سنگ شور شلوار جین در ناحیه ران باشد توجه افراد به ران شما معطوف می شود در حالیکه شلوار مناسب افراد چاق شلواری است که توجه را از پاها، عضلات پا، ران و باسن چاق و بزرگ باید دورشود.

بنابراین بهترین رنگ، رنگ های تیره است که برجستگی های بدن را نشان نمی دهد و با هر لباسی قابلیت سِت شدن را دارد.

پیشنهاد می شود شلوار جین ساده به رنگ های مشکی و سرمه ای را با لباس های تیره سِت کنید تا لاغرتر به نظر برسید.

نکات مهم در خرید شلوار جین برای افراد چاق که حتما بدانند 

تناسب مناسب

اولین نکته در خرید شلوار جین برای افراد چاق متناسب بودن آن با توجه به قد و دور کمر شما است. شلوار جین یک لباس روزمره برای ما است و تقریبا پوست دوم ما محسوب می شود به همین دلیل فرم آن، نوع استایلی که برای ما می سازد و دوام آن اهمیت بسیاری دارد.

افراد چاق برای اینکه در هنگام پوشیدن شلوار جین ظاهر بهتری داشته باشند باید شلواری را انتخاب کنند که چه از نظر قد و چه از نظر تنگ یا گشادی با اندام آنها تناسب داشته باشد.

اگر شلوار شما تنگ باشد ظاهر نامناسبی ایجاد خواهد کرد، اگر شلوار شما به شکل غیر طبیعی کوتاه باشد، کوتاه به نظر می رسید و در مخاطب این تصویر را ایجاد می کنید که قبل از پوشیدن این شلوار خود را در آینه مشاهده نکردید!

اگر شلوار جین شما گشاد باشد باعث می شود چاق تر به نظر برسید و اگر بلند باشد باعث می شود کوتاه و آشفته به نظر برسید در نتیجه رعایت تناسب میان سایز بدن و سایز شلوار بسیار مهم است مخصوصا اگر اضافه وزن دارید.

علاوه بر این اگر همواره با مشکل سابیدگی فاق شلوار جین خود رو به رو هستید باید بدانید این مشکل نیز ناشی از عدم تناسب میان سایز بدن و سایز شلوار جین شما است.

مدل خاص

شلوار جین با توجه به برش های متنوعی که دارد، مدل های مختلفی نیز دارد و یکی از مهمترین نکات خرید شلوار جین برای افراد چاق توجه کردن به مدل آن است. در ابتدا باید دقت کنید مدلی که انتخاب می کنید اسکینی و تماما تنگ نباشد، در مرحله ی بعدی از پوشیدن جین های خیلی گشاد نیز بپرهیزید.

علاوه بر این شلوار جین شما باید ساده باشد، هر چه شلوار طراحی های بیشتری داشته باشد و شلوغ تر باشد شما را چاق تر نشان می دهد. البته اگر بالا تنه بزرگی دارید و پاهای شما نسبت به سایر قسمت های بدن تان کوچکتر و لاغرتر است می توانید با پوشیدن شلوارهای مناسب و طرحدار توجه مخاطب را به پایین تنه خود جلب کنید.

رنگ ایده آل

هر وقت حرف از شلوار جین می شود، ما به یاد جین آبی میفتیم که اصیل ترین رنگ شلوار جین است. اما در هنگام خرید شلوار جین برای افراد چاق باید به رنگ بندی آن و انواع رنگ های طیف آبی دقت کنیم.

هر چه رنگ جین شما تیره تر باشد پاهای شما لاغرتر به نظر می رسد. در نتیجه هنگام خرید بهتر است سراغ طیف تیره جین آبی بروید. اگر اهل پوشیدن جین های رنگی هستید رنگ های مشکی، سرمه ای، زغال سنگی و خاکستری گزینه های مناسبی برای افراد چاق هستند.

اندازه فاق و کمر شلوار جین مناسب افراد چاق چقدر است؟

 پوشیدن شلوار جین فاق بلند و شلوار جین فاق کوتاه هر کدام مشکلات خاص خودشان را برای شما دارد. پهلوهای آویزان و بیرون زده از شلوار جین یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی است که افراد چاق هنگام پوشیدن شلوار جین با آن روبرو هستند.
پوشیدن شلوار جین فاق کوتاه باعث بد دیده شدن باسن هنگام نشستن می‌گردد. پوشیدن شلوار جین فاق بلند فشار زیادی به شکم شما وارد خواهد کرد.

شلوارهایی با اندازه فاق متوسط بهترین انتخاب برای افراد چاق هستند. مهم‌ترین مسئله‌ای که هنگام خرید شلوار جین افراد چاق باید در نظر بگیرند این است که شلوار باید به باسن و کمر بچسبد. بعضی از افراد چاق این تصور اشتباه را دارند که چون چاق هستند باید شلوار جینی بپوشند که کمر آن یا به صورت کلی کمی گشاد باشد

شلوار اسلش برای افراد چاق خوب است؟

شلوار اسلش نوعی شلوار راحتی و اسپرت است که معمولا در قسمت کمر کش یا بند دارد. در بعضی مدل‌ها دمپا کشی است. بعضی از مدل‌های این نوع شلوار قسمت ران آزادتر و گشادتر است و از زانو به پایین تنگ می‌شود. شلوار اسلش مردانه می‌تواند از جنس دورس، کتان و حتی جین باشد. به دلیل ماهیت راحت این شلوارها معمولا برای افردا چاق نیز مناسب است.
افراد چاق بهتر است اسلش طرح‌دار مثل ارتشی نپوشند. مدل‌هایی که جیب‌های بزرگ روی شلوار دارند باعث می‌شود پاهای شما چاق‌تر به نظر برسد. بهتر است مدل‌های ساده با رنگ تیره را انتخاب کنید

انتخاب سایز شلوار مناسب افراد چاق را بدانید

نکته طلایی در خرید شلوار جین برای افراد چاق توجه به سایز مناسب است. شلواری که کاملا برای شما فیت و اندازه باشد هرگز از خریدنش پشیمان نخواهید شد.

همیشه سعی کنید سایز بپوشید. به عبارت دیگر اگر همه نکات گفته شده را رعایت کنید اما شلوار فیت و اندازه نخرید، خرید شما اشتباه بوده است. اگر علاوه بر راحتی، زیبایی و شیک پوشی برای شما اهمیت دارد بهتر است کمی با حوصله شلوار جین سایز مناسب خود را پیدا کنید. اگر شلوار جین راسته رنگ تیره خود را با لباس‌های رنگ تیره ست کنید بسیار لاغرتر از چیزی که هستید دیده خواهید شد.

ترفندهای لاغر نشان دادن ران چاق را بدانید

لباس پایین‌تنه‌ی خود را به رنگ تیره انتخاب کنید

شلوار و دامن‌های طرح‌دار یا براق، چشم‌ها را با سمت ران‌های شما میکشانند و جلب توجه میکنند.

تا جایی که میتونید از رنگ‌های تیره و ساده مثل مشکی و قهوه‌ای استفاده کنید و سعی  کنید شلوار جین مشکی یا خاکستری بپوشید.

شلوار‌هایی با پارچه‌ی طرح‌دار، گلدار،پولک‌دار و جیب‌های بزرگ و زیاد برای شما اصلا مناسب نیستند.

رنگ لباس مناسب افراد چاق با کمری نسبتا پهن چیست؟

ممکن است کمر نسبتا پهنی داشته باشید، اما سایر قسمت های بدنتان کاملا متناسب باشد. در این حالت، می‌توانید لباس هایی با رنگ روشن بپوشید که در اطراف کمر جمع می‌شوند و کمر شما را لاغرتر نشان می‌دهد. بنابراین، گاهی لازم نیست حتما سر تا پایتان را تیره بپوشید، آن هم فقط بخاطر اینکه کمر پهنی دارید!

حرف آخر….

امیدوارم مطالعه این پست برای شما ارزشمند واقع شده باشد و توانسته باشیم به شما کمک کنیم موفق باشید

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست