Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
11 آبان 1401

شلوار مناسب تابستان چیست؟ + انواع شلوار تابستانی !

همه چی درباره شلوار های مناسب تابستان‌ !

فرا رسیدن فصل تابستان و هوای گرم همه ما به دنبال لباس هایی با ظاهر مناسب و در عین حال راحت و خنک هستیم. هر فصل لباس های خاص خودش را دارد که اگر آن ها را نشناسیم ممکن است لباس اشتباهی را انتخاب کنیم شلوار یکی از مهم ترین لباس ها در استایل ما است و باید دقت فراوانی در انتخاب آن به خرج دهیم وگرنه تابستان و گرمای آن برای ما طاقت فرسا خواهد بود. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی پارچه ها و شلوار های مناسب فصل گرم بپردازیم.

انواع پارچه برای شلوار های مناسب فصل گرم

پیش از هر چیزی خوب است بدانید که کدام نوع پارچه برای شلوار های مردانه فصل گرم مناسب است. در این قسمت به شما در انتخاب پارجه مناسب بهار و تابستان کمک می کنیم. به این ترتیب، می‌ دانید که آیا شلواری که می خواهید خریداری کنید برای فصل گرم خوب است یا خیر. پارچه های ایده آل برای شلوار های مناسب فصل گرم عبارت هستند از:

  • Linen: در بین شلوار های مناسب فصل گرم این نوع پارچه شباهت زیادی به پنبه دارد؛ اما نسبت به پنبه بسیار با دوام تر است. این پارچه بسیار سبک است و هوا را به راحتی داخل خود رد و بدل می کند و یک است و همچنین به این دلیل که زیاد کش نمی آید بعد از چندین بار شست و شو هم شکل اولیه خود را حفظ می کند. از معایب این پارچه می توان به سریع چروک شدن آن به دلیل بسیار سبک و لطیف بودن اشاره کرد.
  • Linen blend: این پارچه هم برای تابستان و یا روز های گرم مناسب است. این پارچه معمولا با ابریشم مصنوعی یا پنبه ترکیب می شود. شست و شوی این نوع پارچه را به خشک شویی بسپارید و به هیچ عنوان با حرارت خیلی زیاد آن را اتوکشی نکنید.
  • Cotton/Polyester: پلی استر پنبه متشکل از نخ های طبیعی و مصنوعی است. این پارچه بسیار بادوام است و از بهترین خصوصیات عملکردی هر دو نوع الیاف برخوردار است. به عنوان مثال وجود الیاف مصنوعی در ساختار این پارچه باعث می شود تا کمتر چروک شود و الیاف طبیعی، حساسیت زا نبودن را به ویژگی های این پارچه اضافه می کند. این پارچه به دلیل وجود مواد پلی استری کمتر دچار آب رفتگی می شود و بسیار ارزان تر از پارچه های ساخته شده از پنبه طبیعی است.

مناسبت ترین شلوار برای تابستان

این روزها در میان انواع پوشاک شلوار بیشترین کاربرد را دارد. خانم ها در سنین مختلف، دانشجو، شاغل یا خانه دار ترجیح می دهند از شلوار استفاده کنند چون تن پوشی راحت‌ و کاربردی است. پوشیدن لباس از جنس های متفاوت در فصل های متفاوت سال از اهمیت زیادی برخوردار است.

شلوارهای گشاد

پوشیدن شلوارهای جذب و تنگ برای تابستان خیلی دلچسب نیست. شلوارهای تنگ سبب می شوند شما گرما را بیشتر احساس کنید و در نتیجه عرق می کنید که مشکلات زیادی در پی دارد.

از شلوارهای گشاد استفاده کنید. خوشبختانه این روزها، شلوارهای گشاد بسیار مد شده و طرفداران زیادی دارند.

شلوار کتان

شلوار کتان بهترین نوع شلواربرای فصل تابستان و گرما است زیرا این نوع شلوار از پنبه تهیه شده و سبک است و هوا را خیلی آسان از خود عبور می دهد و در روزهای گرم تابستان خنکی و راحتی بیشتری به افراد می بخشد. در موقعیت های غیررسمی از شلوار کتان استفاده کنید اما بهتر است در مهمانی های رسمی از این شلوارها استفاده نکنید.

نخی و لنین پارچه فصل گرما

پارچه نخی، پارچه این فصل است، بنابراین بلوزها، پیراهن ها و شلوارهای نخی، انتخاب نخست شما در این فصل خواهند بود. لباس‌هایی را که الیاف مصنوعی دارند، کنار بگذارید. در لباس های نخی احساس خنکی می‌کنید، در ضمن، پوست تان هم در اثر گرما و عرق به خارش و التهاب نمی افتد. اگر با چروکی پارچه مشکلی ندارید، لنین هم پارچه خنکی است.

شلوار با رنگ های روشن

پوشیدن لباس و شلوارهای رنگ روشن، مناسب فصل تابستان است. زیرا در این فصل گرم است و پوشیدن لباس های روشن کمتر گرما را به خود جذب می کند و سبب کمتر گرم شدن شما می شود.

نظرات کاربران

  • لگ روشن شیک ترن

  • دیدگاهی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

     

    کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

    محصول به سبد خرید اضافه شد

    هیچ محصولی در سبد نیست