Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
13 آبان 1401

شورت مایو زنانه چیست ؟ + ویژگی شورت مایو زنانه را بدانید !

همه چی درباره شورت مایو زنانه!

یکی از ورزش‌های تفریحی مورد علاقه بانوان در فصل تابستان ورزش شنا می‌باشد. شنا کردن باعث شادابی و نشاط می‌شود. برای شنا کردن در استخر خانم‌ها هم مانند آقایان نیاز به مایو شنا زنانه دارند. مایو شنای زنانه برخلاف مدل مردانه مقداری پوشیده‌تر است و استفاده از کلاه شنا برای بانوان الزامی می‌باشد. زیرا موهای سر بانوان معمولا بلند است و امکان ریختن موهای سر درون استخر چند برابر آقایان می‌باشد. همچنین کلر موجود در آب استخر می‌تواند بدون داشتن مایو شنا مناسب سبب آلرژی و سرطان سینه در بانوان شود. اگر شما برای شنا از یک مایو شنا زنانه باکیفیت استفاده کنید، می‌توانید جلوی خیلی از بیماری‌ها را بگیرید و مراجعه به پزشک را به صفر برسانید.

شاید زنان ایرانی را می‌توان جزو بهترین زن‌های جهان دانست. شرم و حیا در بانوان ایرانی به اندازه‌ای است که حتی خیلی از خانم‌ها با برهنه بودن جلوی جنس موافق خود هم مشکل دارند به همین منظور مایو‌های زنانه طوری طراحی می شوند که پوشش لازم را داشته باشند. همین امر سبب می‌شود در مکان عمومی مانند استخر شنا احساس شرم و ناراحتی نداشته باشند. حتی خیلی از بانوان با خرید حضوری مایو شنا مشکل دارند به همین علت در این مقاله تصمیم گرفتیم تا علاوه بر راهنمایی کردن شما برای خرید مایو شنا زنانه مناسب امکان خرید اینترنتی آن را هم برای شما فراهم کنیم.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تصمیم به خرید مایو شنا زنانه گرفته‌اید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع مایو شنا زنانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید مایو شنا زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید، آموزش می‌دهیم.

دلیل استفاده از مایو شنا در استخر:

شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که علت استفاده از مایو شنای زنانه در استخر چه می‌باشد. چند دلیل عمده برای پوشیدن مایو شنا وجود دارد که در ادامه تک تک آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  1. لباس زیر معمولا مدت زمان بیشتری در مقایسه با مایو شنا پوشیده می‌شود. به همین دلیل نسبت به مایو آلودگی‌های بیشتری را به خود جذب می‌کند. اما مایو را فقط موقع ورود به استخر می‌پوشید و بعد از شنا آن را خارج می‌کنید.
  2. کلر موجود در آب استخر به لباس‌های نخی آسیب وارد می‌‌کند. در واقع باعث تغییر رنگ، پوسیده و سوراخ شدن لباس‌های معمولی شما می‌شود. اما مایو شنا به علت استفاده از جنس پلاستیک در مقابل این مواد شیمیایی مقاوم تر است و بهتر عمل می‌کند.
  3. کلر ممکن است باعث حساسیت پوستی یا حتی سرطان سینه در بانوان شود به همین علت است که مایو شنا پوشیده می‌شود. مایو از تماس کلر داخل آب با سطح پوست بدن شما جلوگیری می‌کند.
  4. خیلی از لباس‌های رنگی شما رنگ پس می‌دهند و سبب تغییر رنگ آب استخر می‌شوند. اما مایو‌های شنا به گونه‌ای رنگ می‌شوند که به هیچ عنوان رنگ پس نمی دهند.
  5. مایو شنا یه علت استفاده از الیاف پلاستیکی زودتر از جنس‌های دیگر خشک می‌شود. همچنین هنگام ورود به آب مقدار کمتری از آب را جذب می‌کنند به همین دلیل سنگین نمی‌شوند و شنا کردن با آن‌ها ساده تر است.

بهترین مارک مایو شنا زنانه:

اگر بخواهیم به شما تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک مایو زنانه معرفی کنیم. بیشتر تبلیغ انجام داده‌ایم تا معرفی و در حق خیلی از برند‌های مطرح و با کیفیت بازار هم کم لطفی کرده‌ایم. به همین دلیل با توجه به تعداد فروش و نظرات کاربران سایت کیمیک به شما لیستی از بهترین برند‌های مایو شنا زنانه را معرفی می‌کنیم.

  • مایو شنای زنانه آنجل
  • مایو شنای زنانه سیم وان
  • مایو شنای زنانه اسمارا
  • مایو شنای زنانه ۳۶۱ درجه
  • مایو شنای زنانه بادی استایل
  • مایو شنای زنانه زاگز
  • مایو شنای زنانه جی بی سی
  • مایو شنای زنانه اسپیدو
  • مایو شنای زنانه مالون
  • مایو شنای زنانه چیبو

مایوشنا زنانه چیست؟

لباس شنا یا همان مایو پوششی است که موقع شنا کردن پوشیده می‌شود و برای مخفی کردن قسمت‌های خصوصی بدن بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرد. مایو یک کلمه فرانسوی است که وارد واژگان فارسی شده است. جنس مایو شنا الیاف مصنوعی و پلاستیک می‌باشد. مایو زنانه انواع مختلفی دارد: مایو یک تیکه، دو تیکه، سه تیکه و اسلامی که در ادامه تک تک آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. همچنین مایو از بروز حساسیت‌های پوستی و بیماری‌های دیگر جلوگیری می‌کند.

آشنای مختصر با انواع مایو زنانه

لباس های شنای زنانه دارای متنوع ترین دسته در بین لباس های شنا است. در گروه لباس شنای زنانه انواع مختلفی از لباس شنا وجود دارد که عبارت اند از سه تکه، پوشیده، پادار، دو تکه، دامن دار، آستین دار و یک تکه در گروه مایو شنای زنانه.هر کدام از این لباس های استخری زنانه از نظر طرح ، رنگ و متریال انواع مختلفی دارند.

مایو سه تکه زنانه

رایج ترین نوع مایو زنانه در ایران ، مایو سه تکه است ، شاید به این دلیل که ظاهری نسبتاً بیشتر از سایر لباس های شنا دارد.

مایو دو تکه زنانه

مایو دو تکه زنانه بیشتر برای خانم هایی که قد بلندی ندارند توصیه می شود. مزیت لباس شنای دو تکه زنانه این است که قسمت اضافه وزن و شکم زنان را می پوشاند.

مایو زنانه یک تکه

لباس شنای یک تکه زنانه برای زنان کوتاه قد گزینه مناسبی است. این مدل از مایو زنانه باعث می شود پاها کشیده به نظر برسند.

مایو زنانه پوشیده

لباس شنای پوشیده پرفروش ترین لباس شنا در بازار برای لباس دخترانه و زنانه در استخر در بین مسلمانان است. زیرا محدودیت های شنا برای زنان در مکان ها و کشورهای غیر اسلامی را بر می دارد.

علاوه بر این ، این لباس استخری زنانه به زنان اجازه می دهد تا در مسابقات بین المللی شرکت کنند. لباس شنای زنانه تمام بدن یک زن را می پوشاند. یکی دیگر از موارد استفاده از این مایو در مسابقات بین المللی زنان است.

مایو آستین دار زنانه

در بین انواع مایو زنانه ، برخی استفاده از لباس های شنا و آستین های آستین دار را بر مایوهایی از استخر سه و سه قسمتی ترجیح می دهند. پوشاندن قسمتهای بیشتری از بدن احتمالاً یکی از دلایل ترجیح دادن مایو زنانه است.

مایو دامن دار زنانه

لباس شنا با دامن دار یکی دیگر از لباس های جذاب زنانه برای استخر است. استفاده از عناصر زنانه مانند دامن و طرح های خاص دلیل محبوبیت زیاد این استخر شنای زنانه است.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست