Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
15 مرداد 1401

طراحی لباس مردانه را از ما یاد بگیرید!

چرا آموزش طراحی لباس مردانه؟چون طراحی لباس علاوه بر درآمد خوب یکی از کارهای بسیار جذاب و محبوب است. به علت محبوبیت بالا و روزافزون صنعت مد و فشن آینده بسیار روشنی پیش روی کسانی است که در زمینه طراحی لباس مهارت دارند و در این زمینه آموزش دیده اند. از جمله شاخه های مهم طراحی لباس، طراحی لباس مردانه روی کاغذ است. شاخه ای که کمتر مورد توجه قرار گرفته است

 

آموزش طراحی لباس مردانه

از گذشته صنعت مد و فشن بیشتر بر روی طراحی لباس و فشن بانوان متمرکز بوده است. به تدریج فشن و طراحی لباس در شاخه های دیگر نیز گسترش یافت. مانند طراحی لباس کودک و طراحی لباس آقایان.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خریدی به صرفه و قابل اعتمادی را فراهم می‌کند !

 

در سال های اخیر توجه به صنعت مد و پوشاک مردانه نیز بیشتر شده است و به همین دلیل آموزش طراحی لباس مردانه نیز بیش از پیش اهمیت یافته است.

 

ما در این مطلب قصد داریم به صورتی مختصر و مفید به پاسخ این سوال بپردازیم که طراحی لباس مردانه روی کاغذ چگونه است؟ ضمن پاسخ به این سوال، به توضیح درباره سوالات احتمالی دیگری که در این زمینه ممکن است وجود داشته باشد نیز می پردازیم. مانند این که چه مراحلی برای این کار باید طی شود؟ طراحی لباس مردانه با مداد به چه پیش نیاز هایی احتیاج دارد؟ طراحی مانکن مردانه چگونه است؟

 

برای طراحی لباس مردانه روی کاغذ به چه پیش نیازهایی ضروری است؟

برای یادگیری و آموزش طراحی لباس مردانه داشتن مدرک یا پیش نیاز خاصی ضروری نیست.

 

البته برخی امتیازات و شرایط به یادگیری بهتر و پیشرفت سریعتر و هم چنین موفقیت بیشتر کمک می کنند. مثلا کسانی که قصد دارند وارد این عرصه شوند.

 

باید با انواع پوشاک و لباس ها و ترندهای روز صنعت مد و فشن آشنایی داشته باشند و به این زمینه علاقمند باشند.

 

هم چنین آشنایی با خیاطی و انواع پارچه ها و داشتن دانش و تجربه در این زمینه می تواند بسیار راهگشا و موثر باشد. اگر چه وظیفه طراح لباس، تولید و تهیه لباس نیست.

 

اما طبیعتا آن طراح لباسی که دارای دانش و مهارت عملی در زمینه دوخت و تولید لباس باشد می تواند در کارش حرفه ای تر عمل کند.

 

رشد بازار کار طراح لباس مردانه

صنعت پوشاک و لباس مردانه در سال های اخیر رشد بسیار سریعی داشته. میتوان گفت به یکی از مهم ترین و پولسازترین صنعت های دنیا تبدیل شده است. امروزه لباس های مردانه تنوع بیشتری نسبت به قبل دارند. مردان همانند بانوان اهمیت زیادی به استایل و سبک پوشش خود نشان می دهند.

 

به همین دلیل نیاز به آموزش طراحی لباس مردانه نیز بیش از پیش احساس می شود. این رشته، به یکی از موفق ترین حرفه ها در سال های اخیر تبدیل شده است.

 

همان طور که می دانید طراحی لباس در شاخه ها و سبک های مختلفی مانند طراحی لباس کودکان، بانوان، آقایان و… انجام می شود. اما در این میان طراحی لباس آقایان نسبت به سایر شاخه های این حرفه بکرتر و دست نخورده تر است.

 

چرا که اغلب فعالان در زمینه طراحی لباس به سمت طراحی لباس برای بانوان می روند. بنابراین می توان آینده روشنی را پیش روی علاقه مندان به آموزش طراحی لباس مردانه تصور کرد.

 

حال سوالات مختلفی در رابطه با آموزش طراحی لباس مردانه وجود دارد. مانند این که طراحی لباس مردانه روی کاغذ چگونه انجام می شود؟ چه پیش نیازهایی برای حرفه طراحی لباس آقایان لازم است؟ طراحی مانکن مردانه به چه صورت انجام می شود؟ در ادامه این مطلب، به سوالاتی از این دست می پردازیم و نکاتی مفید در این زمینه توضیح خواهیم داد.

 

آموزش طراحی لباس مردانه چه پیش نیازهایی را لازم دارد؟

معمولا کسانی که به عنوان طراح مد و لباس فعالیت می کنند. برای این کار به یک مدرک دانشگاهی یا گواهی معتبر از موسسات آموزشی در زمینه طراحی لباس و مد نیاز دارند. از جمله پیش نیازهای اساسی طراحی لباس مردانه، علاقه زیاد به دنیای مد و فشن و آشنایی زیاد با حیطه های مختلف آن است.

 

شما باید با آخرین روندهای مد مردانه آشنایی داشته باشید و خود را به روز نگه دارید.

 

یکی دیگر از امور اساسی که برای شروع فعالیت در این عرصه لازم است. فعالیت داشتن در زمینه نقاشی و طراحی است. ناگفته پیداست که یک طراح لباس باید خلاقیت بالایی داشته باشد تا بتواند طرح های جدید و خلاقانه جذابی ارائه دهد. هم چنین کسی که می خواهد در زمینه طراحی لباس کار کند.

 

باید بتواند این خلاقیت خود را به شکل بصری و به خوبی اجرا کند. این مهارت و استعداد به خصوص هنگام طراحی لباس مردانه روی کاغذ ضرورت دارد. قدم اول در این حرفه، طراحی لباس مردانه با مداد است و طبیعتا این مرحله نیازمند مهارت در طراحی است.

 

آشنایی با انواع پارچه ها و ویژگی هایشان و داشتن دانش در زمینه خیاطی، برش و دوخت، از دیگر پیش نیازهای مهم در طراحی لباس مردانه و پسرانه به شمار می آید.

 

فرصت های شغلی برای طراحی لباس مردانه

کسانی که آموزش طراحی لباس مردانه را به شکل حرفه ای و کامل گذرانده اند، با لباس ها و لوازم جانبی (اکسسوری) مردانه کاملا آشنایی دارند.

 

آن ها می توانند انواع لباس ها شامل کت و شلوار، پیراهن، شلوار، پالتو، سوییشرت و هودی و… طراحی کنند.در زمینه طراحی مانکن مردانه نیز فعالیت داشته باشند.

 

یک طراح لباس مردانه با دانش خود درباره ترندها و روند های جدید مد و فشن، نسبت به طراحی لباس اقدام می کند. بسیاری از افرادی که در این حرفه موفق هستند.

 

ابتدا کار خود را با گذراندن دوره های آموزش طراحی لباس در موسسات معتبر و سپس با فعالیت به عنوان یک الگوساز و دستیار شروع کرده اند. اما به لطف خلاقیت و تلاش زیاد پیشرفت کرده و به مراحل بالاتر مانند مدیر طراح شدن و نظارت رسیده اند و یا حتی مزون و برند اختصاصی خود را راه اندازی کرده اند

 

طراحی لباس مردانه روی کاغذ چگونه است؟

اولین نکته ای که باید در زمینه ترسیم مد بدانید این است که این کار به شیوه رایج صورت می گیرد: روش ساده و مبتدی، و روش حرفه ای.

 

در شیوه مبتدی و ساده که با سرعت بیشتری انجام می شود. طرح آماده ای از فیگور شخص وجود دارد.تنها لازم است که طراح لباس های مورد نظر خود را بر تن آن طرح و فیگور آماده بپوشاند.

 

شیوه حرفه ای از تخصص بیشتری برخوردار است.در آن فرد طراح باید طراحی و ترسیم فیگور به کمک خطوط و اشکال هندسی را فرا بگیرد. سپس نسبت به طراحی فیگور و طرح مورد نظر خود اقدام کرده و نهایتا لباس هایی متناسب با آن طرح خلق می کند

 

قدم اول

اولین قدم در طراحی لباس مردانه روی کاغذ این است که ابزارهای مناسب برای این کار را آماده کنید. از مهم ترین و اصلی ترین ابزارها مدادهای با نوک سفت و پاک کن با کیفیت هستند که به کمک آن ها بتوان طرح تمیز و منظمی را رسم کرد. علاوه بر آن به ماژیک و مدادهای رنگی نیز نیاز است

 

قدم دوم

سپس باید ژستی مناسب برای مدل مورد نظر خود که می خواهید لباس را برای آن طراحی کنید انتخاب کنید. مدل طراحی لباس اصطلاحا «کروکی» نامیده می شود و با توجه به لباسی که قرار است طراحی شود باید در حالتی باشد که بهترین شکل نشان دهنده لباس و ویژگی های مختلف آن باشد.

 

ساده ترین مدلی که می توان برای طراحی لباس با کاغذ انتخاب کرد، مدل ایستاده است.

 

کشیدن کروکی یکی از اصلی ترین مهارت های یک طراح لباس است. زیرا اگر خود طراح بتواند کروکی را رسم کند. در آن صورت می تواند دقیقا سلیقه خود را به بهترین شکل ممکن اعمال کند.

 

در نتیجه خروجی کار بیشتر از هر وقت دیگری به ایده های موجود در ذهن طراح شبیه خواهد بود. برای کشیدن کروکی معمولا بهتر است ابتدا از خطوط ساده صاف افقی و عمودی استفاده شود و محل کلی اندام ها بر روی آن مشخص گردد. سپس جزییات کار به تدریج اضافه شوند.

 

قدم سوم

پس از ترسیم کروکی و کامل کردن طرح فیگور، نوبت به طراحی لباس ها می رسد. این مرحله گام نهایی و بسیار حساس کار طراحی لباس مردانه روی کاغذ است و از اهمیت و طرافت ویژه ای برخوردار است.

 

نکته مهم در این مرحله آن است که تناسب اندازه ها، رنگ بندی بخش های مختلف لباس و هماهنگی آن ها در کنار یکدیگر به شدت مورد توجه قرار گیرد.

 

در این مقاله سعی داشتیم به تمام پرسش های شما مبنی بر آموزش طراحی لباس مردانه،درآمد طراحی لباس،پیش نیاز طراحی لباس زنانه،هزینه ی طراحی لباس مردانه در ندیمگ از ندیمان بپردازیم

 

سخن پایانی

طراحان لباس معمولا با فروشگاه ها و تولیدکننده های مختلفی در ارتباط هستند. آموزش طراحی لباس مردانه به همین دلیل در پکیج های مختلفی معتبر و غیر معتبر دیده می شود.همواره نگران تبلیغات مضر در این زمینه هم باشید.

 

هر چه یک طراح لباس مردانه از تخصص و مهارت و شهرت بیشتری برخوردار باشد. احتمال بیشتری برای همکاری با مجموعه های بزرگ و برند های معتبر را خواهد داشت. این شغل از درآمد و آینده بسیار خوبی برخوردار است و رشد شغلی آن در سال های اخیر بسیار قابل ملاحظه بوده است.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: اگر دوست داری خریدی مطمئن و درجه یکی داشته داشته باشی و بوتیک لباس فروشیت رو همیشه پر از جنس های با کیفیت داشته باشی، حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید

 

اگرچه با رشد این رشته علاقمندان زیادی متوجه آن شده و خواهان کسب آموزش طراحی لباس مردانه هستند.با داشتن خلاقیت و ممارست بالا می توان در این رقابت برجسته تر از سایرین حاضرشد

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user