Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
10 دی 1401

طریقه شستن لباس کاموایی و پشمی چگونه است؟ + شستن لباس کاموایی !

لباس های کاموایی مانند سایر لباس ها نیاز به شستشو دارند اما نحوه شستشوی لباس های کاموایی کمی متفاوت است و برای اینکه دچار آسیب نشوند باید نکاتی را هنگام شستن آنها رعایت کرد. در ادامه طرز صحیح شستن لباس های کاموایی را با شما در میان می گذاریم.

 

طریقه شستن لباس کاموایی

بهتر است که شستن لباس کاموایی با دست انجام شود. شستشوی لباس های کاموایی در لباسشویی می تواند باعث شل شدن بافت لباس، تغییر رنگ لباس و یا کوچک شدن اندازه آن شود.

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازه . از پخش عمده پوشاک بچگانه بگیر تا پوشاک کلی

 

طریقه شستن لباس کاموایی با ماشین لباسشویی

برای شستشوی لباس های کاموایی تا جایی که ممکن است از لباسشویی استفاده نکنید اما اگر لباس کاموایی شما خیلی ضخیم و سنگین است و تصمیم به شستشوی آن با لباسشویی دارید به برخی نکات توجه داشته باشید تا به لباس شما آسیبی وارد نشود:

 

قبل از هرچیز به علامت های روی برچسب لباس توجه کنید تا اطمینان پیدا کنید که شستشوی آن با ماشین لباسشویی مانعی ندارد و همچنین از دمای مناسب برای شستشوی لباس مطلع شوید.

 

برای شستن لباس های کاموایی با لباسشویی از شوینده های فاقد آنزیم استفاده کنید تا به الیاف لباس شما آسیب وارد نکند.

 

کاموایی

 

از دور کند یا حالت Hand Wash لباسشویی برای شستشوی لباس های کاموایی استفاده کنید.

 

به هیچ وجه از خشک کن لباسشویی استفاده نکنید و بعد از خارج کردن از لباسشویی و گرفتن آب اضافی لباس، آنرا روی یک حوله پهن کنید.

 

لباس را در هوای آزاد بر روی سطح صاف و دور از نور مستقیم خورشید قرار دهید تا بطور طبیعی خشک شود.

 

نکات مهم در شستن لباس کاموا

  • در صورت استفاده از اتو برای لباس های کاموایی یک دستمال نمدار بر روی لباس قرار دهید و درجه اتو را کم کنید.

 

  • برای شستن لباس کاموایی از آب داغ استفاده نکنید.

 

  • بهترین کار برای شستشوی لباس های کاموایی سپردن آنها به خشکشویی است.

 

  • ‏برای شستشوی لباس های کاموایی از مصرف شوینده های قوی خودداری کنید.

 

لباس پشمی را در آب سرد قرار دهید

آب داغ به بافت لباس پشمی آسیب می‌رساند. بنابراین بهتر است از آب سرد به منظور شستشوی لباس پشمی یا بافتنی خود استفاده کنید. آب سرد کمترین میزان آسیب را به لباس‌تان وارد می‌کند.

 

خیس کردن لباس پشمی در آب سرد

اگر لباس پشمی‌تان بزرگ است، یک قاشق چای خوری ماده شوینده به ظرف آب سرد اضافه کنید. اگر می‌خواهید یک لباس کوچک، شال گردن یا دستکش بشویید، از نصف یک قاشق چای خوری ماده شوینده استفاده کنید.

 

پیش از شستشوی لباس، ۱۰ تا ۱۵ دقیقه فرصت دهید تا آب به بافت لباس پشمی یا بافتنی نفوذ کند و کاملا خیس شود.

 

به آرامی لباس بافت را بشویید

مواد شوینده حل شده در آب را روی لباس پشمی بریزید تا مواد شوینده جذب لباس شوند. سپس به آرامیلباس پشمی را بشویید.

 

اگر ناخن‌تان بلند است از دستکش پلاستیکی آشپزخانه استفاده کنید تا لباس‌تان نخ‌کش نشود و آسیب نبیند.

 

پس از شستشوی کامل لباس پشمی، آن را از آب کثیف بیرون آورید و با ملایمت فشار دهید تا آب چرک از آن خارج شود.

 

دوباره لباس پشمی یا بافتنی را با آب سرد بشویید

لباس، شال گردن یا دستکش بافتنی یا پشمی را زیر آب سرد قرار دهید تا هیچ‌گونه ماده شونده در بافت لباس باقی نماند. در آب کشی لباس پشمی دقت کنید، چرا که ممکن است مواد شوینده، لکه یا کثیفی لابه‌لای بافت لباس باقی بماند.

 

مرحله آب کشی را چندین بار تکرار کنید تا لباس بافتنی یا پشمی کاملا پاک شود. در این مرحله نیز به لباس چنگ نزنید و آن را محکم فشار ندهید تا گوله نشود.

 

دستورالعمل شستشوی لباس های کاموایی

به صورت کلی شستشوی لباس کاموایی هم از طریق دست و هم از طریق ماشین لباسشویی ممکن است که در ادامه به صورت کامل دستورالعمل شستن این نوع لباس را توضیح داده ایم:

 

شستشوی لباس با دست

بهترین روش برای شستن لباس های بافتنی و پشمی که باعث افزایش عمر لباس هم می شود، شستن لباس کاموایی با دست است که برای انجام دادن آن باید مراحلی که در ادامه بیان کرده ایم را انجام بدهید:

 

در ابتدا باید ظرفی بزرگ و تمیز را از آب ولرم با دمای 35 درجه سانتی گراد پر کنید و مقدار کافی مایع لباسشویی در آن حل کنید.

 

لباس بافتنی را به آرامی در ظرف آب قرار دهید و اجازه بدهید که چند دقیقه خیس بخورد. با ماساژ دادن لباس و دست کشیدن روی سطح آن، لباس را تمیز کنید و لازم به ذکر است که از چنگ زدن لباس و مالیدن سطح آن به هم خودداری کنید.

 

برای آبکشی لباس باید ظرف را به صورت کامل تخلیه کنید و باز با آب تمیز با دمای مشابه جایگزین کنید. سپس با ماساژ دادن آرام و استفاده از آب تمیز لباس را آبکش کنید.

 

برای خشک کردن لباس به هیچ عنوان لباس را چاله نکنید زیرا چلاندن لباس باعث بهم ریختن بافت لباس می شود. لباس را روی حوله ای تمیز پهن کنید و لباس را با هم لوله کنید سپس خیلی آرام حوله را فشار دهید و با انجام این کار سعی کنید که رطوبت لباس را به حوله منتقل کنید

 

از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، پخش پوشاک حمیدی تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

 

چند نکته بسیار مهم

۱. لازم به ذکر است که برای خشک شدن لباس، آن را در معرض نور مستقیم آفتاب یا آتش و گرما قرار ندهید.

 

۲. شما نمی‌توانید از شوینده‌ای که برای شستن بقیه لباسها استفاده می‌کنید، برای لباس‌های بافتنی نیز استفاده کنید. زیرا حاوی مقادیر زیادی آنزیم‌ است که به پاک شدن لکه‌ها از روی بافت پارچه کمک بسیاری می‌کند.

 

اما باعث قلیایی شدن محیط آب نیز می‌شوند که منجر به خراب شدن بافت لباس‌های پشمی و بافتنی و رنگ دادن آنها می‌گردد. لذا برای شستن لباس پشمی و بافتنی استفاده از شوینده‌های مایع و ملایم در تمیز کنندگی بهتر است و استفاده بیش از حد آن توصیه نمی‌شود

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user