Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
20 مرداد 1401

قبل از خرید هودی، حتما این پست را مطالعه کنید!

هودی چیست؟

هودی بدون شک به شما کمک می‌کند تا ظاهری راحت و جذاب داشته باشید. تا زمانی که برندهای مشهور، الگوهای تکراری را شکسته و به طراحی هودی‌ها جزئیات جذابی اضافه می‌کنند و آن‌ها را به روز می‌کنند، این آیتم از نظر مد هم تأیید شده است. شاید هودی‌های ساده و دم‌دستی، محبوب‌ترین لباس کمد شما نباشند، اما یکی از راحت‌ترین و کاربردی‌ترین لباس‌ها هستند. شما از هودی می‌توانید هرجا که می‌خواهید استفاده کنید. از محیط خانه گرفته تا برای خرید، محل کار، دانشگاه و حتی قرارهای دوستانه و صمیمانه. در حقیقت هودی بهترین گزینه برای فصل پاییز است. چون هیچ‌وقت مطمئن نیستیم که هوا تا چه حد می‌تواند سرد یا گرم باشد. پس بهتر است پوشیدن پلیور و پالتو را به زمان دیگری محول کنیم و از هودی استفاده کنیم. پیش از این‌که درمورد نحوه‌ی ست کردن هودی را بیاموزیم باید بدانیم که هودی چیست؟

هودی ملانژ چیست؟

هودی ملانژ در واقع جنس پارچه هودی است که با پارچه ملانژ دوخته میشود و به اشتباه به هودی ملانژ میشناسند. پس ما متوجه شدیم پارچه ملانژ برای تولید هودی و سویشرت به کار میرود. پارچه ملانژ از ترکیب نخ و پنبه بافته میشود این پارچه مخصوص صنعت تریکو است و به نظر شخصی بنده که تولید کننده هستم، هودی با پارچه ملانژ زیاد پیشنهاد نمیکنیم زیرا بعد از یک مدتی باعث پرز شدن پارچه میشود و دیگر برای استفاده مناسب نمیباشد.

هودی چیست؟ تفاوت هودی با سویشرت چیست؟

هودی نوعی سویشرت، بلوز یا ژاکت است که کلاهی دارد. در حقیقت، به هودی که جلوبسته باشد و کلاه داشته باشد، هودی می‌گویند. ولی اگر پشمی و ضخیم و سنگین باشد، دیگر هودی محسوب نمی‌شود. این سبک معمولاً به عنوان لباس راحتی یا لباس ورزشی استفاده می‌شود و افراد اغلب آن را با شلوار گرم‌کن می‌پوشند. این لباس با وجود استایل و جنس راحتی که دارد به خوبی می‌تواند گرمای لازم برای بدن شمارا فراهم کند. از آن جا که هودی‌ها شل و پنبه‌ای هستند، نمی‌توان از آن‌ها در محیط‌های خیلی رسمی استفاده کرد. علاوه بر این، می‌توان از کلاه هودی برای گرم نگه‌داشتن سر در هوای سرد و بارانی استفاده کرد. در بسیاری از هودی‌ها، جیب بزرگی تعبیه شده است که راحتی بیش‌تری را برای صاحب آن، به ارمغان می‌آورد. این هودی‌ها اغلب مورد علاقه‌ی کسانی است که میلی به حمل کیف و وسایل زیاد ندارند و فقط گوشی خود را در جیب می‌گذارند.

چطور با پوشیدن هودی جذاب باشیم؟

به همان اندازه که پوشیدن لباس‌های دیگر جذابیت شما را افزایش می‌دهد یا با انتخاب غلط از زیبایی شما می‌کاهد، هودی نیز به همین شکل است. کافی است اصول ست کردن هودی‌ها را بیاموزید:

ست کردن هودی با کت‌های جین

کت‌های جین یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای پاییز می‌باشند. پوشیدن این کت‌ها روی هودی می‌تواند جلوه‌ای بسیار زیبا به استایل فرد بخشیده و نیز بسیار راحت می‌باشد. معمولاً کت‌های جین آبی رنگ گزینه‌ی مناسب‌تری می‌باشند، زیرا این رنگ، دست فرد را در انتخاب سایر المان‌های استایل باز می‌گذارد. شلوار‌های اسلیم یا لگینگ جین و یا مشکی گزینه‌های بسیار مناسبی برای این استایل می‌باشند. البته می‌توانید از شلوار‌های جین آزاد نیز استفاده کنید. برای کفش نیز می‌توانید کتانی‌های سفید و یا نیم بوت‌های ساده استفاده کنید.

ست کردن هودی با کت چرم

استفاده از کت‌های چرم استایلی زیبا به افراد می‌بخشد. البته بسیاری از افراد جسارت انتخاب و پوشیدن کت‌های چرم را ندارند. اما اگر به دنبال استایلی منحصربه‌فرد با هودی هستید، پیشنهاد ما به شما پوشیدن یک کت چرم روی آن می‌باشد. استفاده از شلوار‌های راسته می‌تواند ظاهر شما را به خوبی حفظ کند.

ست کردن هودی با کت‌های آزاد چهارخانه

ترکیب هودی با کت‌های ضخیم چهارخانه نیز می‌تواند انتخاب بسیار خلاقانه و البته زیبایی برای پاییز و زمستان باشد. این استایل را می‌توانید بسته به رنگ کت چهارخانه خود، با شلوار اسلیم متناسب با آن ست کرده و از کتانی‌های سفید رنگ به عنوان کفش استفاده کنید تا جلوه‌ای زیبا به استایل خود ببخشید.

پوشیدن هودی به صورت ساده

یکی دیگر از روش‌های پوشیدن هودی این است که آن را به تنهایی و با یک شلوار اسلیم مشکی یا جین ست کنید. این استایل بسیار راحت و ساده می‌باشد و معمولاً می‌تواند به عنوان لباس روزمره مورد استفاده قرار گیرد. کتانی‌های سفید گزینه بسیار مناسبی در کنار هودی و شلوار شما خواهند بود. همچنین می‌توانید از کیفی کوچک استفاده کنید که حالت سادگی و راحتی استایلتان را نیز حفظ کرده باشید.

ست کردن هودی با پالتو

هودی‌های خود را همچنین می‌توانید در زمستان زیر پالتو‌های خود به تن کنید. ترکیب پالتو و هودی یکی از استایل‌های زمستانی می‌باشد که به شدت نیز ترند شده است. به هنگام ست کردن لباس‌های مختلف با هودی باید جسارت به خرج دهید و از ترکیب لباس کژ وال مانند هودی و لباسی رسمی مانند پالتو هراس نداشته باشید. در این استایل نیز بهتر است از شلوار‌های آزاد استفاده کنید. البته لگینگ‌های مشکی نیز گزینه‌های بسیار مناسبی برای این نوع از استایل می‌باشد. به عنوان کفش نیز می‌توانید از کتانی و یا نیم بوت‌های بنددار استفاده کنید. دقت داشته باشید که به خوبی می‌توانید میان رنگ‌های قسمت‌های مختلف استایل خود هماهنگی ایجاد کنید.

ست کردن هودی با کت‌های کوتاه را یاد بگیرید

 شلوار‌های مام استایل (شلوارهای جین نسبتاً آزاد که پارچه‌های آن تاخورده است) گزینه بسیار مناسبی برای این استایل‌ها می‌باشند. همچنین می‌توانید جوراب‌هایی بلند به رنگ پالتوی خود بپوشید و سادگی بیش از حد را از استایل خود دور کنید. کفش‌های کتانی گزینه‌های مناسبی برای ست کردن با این استایل می‌باشند

با پوشیدن هودی هم می‌توانید جذاب باشید، حتی اگر اندامی چاق و بزرگ دارید. کافی است از اصول پوشیدن هودی پیروی کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست