Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
13 شهریور 1401

لباسهای مخمل کبریتی را با چی ست کنیم؟ + ویژگی لباس مخمل کبریتی

مخمل کبریتی را بهتر بشناسید!

یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین نمونه پارچه، مخمل کبریتی است. مخمل کبریتی یک پارچه کلاسیک و زیباست که برای مصارف مختلف از آن استفاده می‌شود. این پارچه هیچ وقت از مد نیفتاد و اگر شما خود هنوز لباسی از مخمل کبریتی ندارید حتما در کمد قدیمی پدربزرگ و یا خانواده‌تان می‌توانید چند نمونه از پیراهن کبریتی پیدا کنید. این پارچه بخاطر مقاومت بالا، راحتی، گرما و سختی در برابر لکه‌ها به یکی از محبوب‌ترین نمونه پارچه‌ها تبدیل شده است.

از گذشته مخمل کبریتی جایگزین مقرون به صرفه‌ای برای مخمل بوده. هر دو نمونه پارچه بافته می‌شوند و دارای بافت و عمق بصری هستند. اما ویژگی‌های ظاهری پیراهن کبریتی و بازی زیبای نور در پستی بلندی این پارچه آن را به ویژگی منحصر به فرد در پوشش افراد تبدیل کرده است. ” استفاده از پیراهن مخمل یک روش عالی برای ایجاد احساس، در لباس است” آن را امتحان کنید. به طور معمول پوشیدن لباس‌های بافت و مخمل را زیاد برای مردان توصیه نمی‌کنیم. اما مخمل کبریتی استثنا است. استفاده از یک تکه مخمل کبریتی در پوشش مردانه میتواند انتخابی عالی باشد. اما وقتی مخمل کبریتی را انتخاب می‌کنید آن را نقطه اصلی استایل خود قرار دهید و بقیه تکه‌ها را با آن هماهنگ کنید. در ادامه مخمل کبریتی را برای استفاده به عنوان پیراهن، شلوار، کلاه و ژاکت بررسی میکنیم.

مانتوهای کبریتی دارای رنگ های متنوعی نظیر نخودی ، سبز ، خردلی ، سرمه ای و … می باشند و بهتر است شما رنگ مانتو را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ سایر لباس هایتان همخوانی داشته باشد همچنین مانتوهای رنگ تیره برای خانم ها با فرم اندام درشت و چاق انتخابی مناسب می باشند و بهتر است خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب از مانتوهای رنگ روشن یا خنثی در پوشش خود استفاده نمایند تا فرم اندام آن ها جذاب تر به نظر برسد.

ست کردن مانتوی کبریتی در پوشش از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید این طرح مانتو را با شلوار جین بپوشید همچنین می توانید از مانتو و شلوار کبریتی در پوشش تان استفاده نمایید ولی بهتر است رنگ مانتو و شلوار را متمایز با یکدیگر انتخاب نمایید.

ست کردن شلوار دم پا و فاق بلند با مانتوی کبریتی باعث می شود تا جذابیت خاصی به استایل شما بخشیده شود همچنین اگر قد بلند هستید بهتر است در پوشش خود از مانتوی کبریتی و شلوار دم پا استفاده نمایید.

به دلیل اینکه مانتوی کبریتی دارای طرح اسپرتی می باشد بنابراین بهتر است شما در زمان پوشیدن این طرح مانتو از اکسسوری ها و لباس های اسپرت استفاده کنید تا استایل اسپرت خاص و جذاب تری داشته باشید.

مانتوی کبریتی را با چه شلواری ست کنیم؟

مانتو کبریتی دارای خطوط عمودی هستند که به آنها وِلس گفته می شود. جنس مانتوی کبریتی نرم و لطیف و مناسب استایل اسپرت و نیمه رسمی می باشد. گرمای خوبی دارد، مقاوم است و هیچ گاه از مد نمی افتد.

پارچه کبریتی علاوه بر مانتو برای تولید لباس های مختلفی از جمله شلوار پیراهن یا کت به کار می رود. اما در این مطلب می خواهیم چند ست مناسب برای پوشیدن بهمراه مانتوی کبریتی را معرفی کنیم.

مانتوهای کبریتی در رنگ و طرح های مختلفی وجود دارد، از اینرو گزینه های مختلفی را برای ست کردن، پیش روی شما می گذارد. اما رایج ترین و پرطرفدارترین رنگ های مانتوی کبریتی، نخودی، سبز، سرمه ای و خردلی هستند. از آنجایی که مانتوهایی از جنس کبریتی حالت اسپرت دارند، سعی کنید از پوشیدن آنها بهمراه لباس های رسمی و مجلسی خودداری کنید.

شلوار دمپا

شلوارهای دمپا و فاق بلند یکی دیگر از لباس‌هایی هستند که شما می‌توانید به راحتی آن را با مانتو کبریتی خود ست کنید. به خصوص اگر دارای قد بلندی هستید این گزینه برای شما بسیار ایده آل است.

شلوار چرم

اگر تمایل دارید مانتو خود را به همراه یک شلوار چرم بپوشید، پیشنهاد ما به شما این است که یک نیم بوت را به استایل خود اضافه کرده و ظاهری کاملاً متفاوت و شیک داشته باشید.

 شلوارهای فیت

این شلوارها گزینه مناسب دیگری هستند که معمولاً علاقمندان زیادی دارند. شما به راحتی می‌توانید با رعایت تناسب بین رنگ شلوار و رنگ مانتو خود یکی استایل بسیار جذاب و زیبا برای خود بسازید.

مانتو کبریتی با شلوار جین

شلوار جین از پرکاربردترین شلوارها هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها می‌باشد. بنابراین شما می‌توانید تنها با توجه به رنگ مانتوی خود، از شلوار جین مناسب و هماهنگ با آن استفاده کنید.

نحوه نگهداری و شستشو لباس های مخمل کبریتی

  • به یاد داشته باشید که در هنگام شستشوی لباس با پارچه کبریتی، هرگز لباسشویی را زیاد پر نکنید.
  • لباس‌های کبریتی تیره رنگ را با آب ولرم بشویید.
  • خشک کن را روی درجه آخر تنظیم نکنید، اجازه دهید لباس کمی رطوبت داشته باشد
  • برای اتو کشیدن به این پارچه‌ها، حتما یک پارچه حوله‌ای را روی آن قرار دهید.
  • مانتویی که با پارچه‌ی کبریتی تولید شده است را در مقابل نور مستقیم قرار ندهید؛ زیرا منجر به رنگ پریدگی آن می‌شود.

کلام پایانی…

امیدواریم مطالعه این پست برای شما مفید واقع شده باشد و توانسته باشه شما را با این پارچه آشنا کنیم

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست