Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
1 شهریور 1401

لباس نارنجی خود را اینگونه ست کنید!

ترکیب رنگ نارنجی؛ روشن، شاداب و آفتابی

این‌ها توصیفاتی است که می‌توان درمورد رنگ نارنجی به کار برد و واقعیت هم این است که دوست داشتن این رنگ کار آسانی است. این رنگ عموما خورشید و شادی را به خاطر ما می‌آورد، چراکه نارنجی را می‌توانید در زیباترین لحظه‌های روز دید. در طلوع و غروب آفتاب گرفته تا انواع گل‌های زیبا که می‌تواند شما را سر حال بیاورد. پوشیدن لباس با ترکیب رنگ نارنجی یا انواع ست نارنجی هم می‌تواند حس مشابهی را به وجود بیاورد. در این مطلب، بانی‌مگ هفت ترکیب با رنگ نارنجی به شما معرفی می‌کند که همگی زیبا و جذاب هستند. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

طرح نارنجی لباس

شاید رنگ نارنجی را دوست دارید، اما نمی‌خواهید زیاد به چشم بیایید یا از رنگ‌های جیغ، زیاد استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از لباسی طرحدار مثل طرح گل‌گلی با رنگ نارنجی است. چه رنگی مناسب‌تر از نارنجی برای گل‌های ریز روی لباس؟ در این صورت می‌توانید سایر استایلتان را با رنگ پس‌زمینه لباس ست کنید.

ترکیب رنگ نارنجی و داستان چرخۀ رنگ‌ها

پیش از این که به بحث ترکیب رنگ نارنجی برای لباس بپردازیم، بهتر است نگاهی به چرخۀ رنگ‌ها بیاندازید. در چرخه رنگ، هر دو رنگی که مقابل هم قرار داشته باشند، مکمل یکدیگر هستند. رنگ‌های نارنجی و آبی در این چرخه ترکیب رنگی مکمل یکدیگرند. رنگ‌ها به این دلیل با هم مکمل می‌شوند که رنگ‎‌های گرم و سرد مناسب می‌تواند ترکیب‌های دلنشینی را ایجاد نماید.

اگر قصد داشته باشید تا ترکیبی از سه یا چهار رنگ را در لباس‌ها یا دکوراسیون خود به کار بگیرید، می‌توانید ترکیباتی از رنگ‌های آبی، نارنجی، بنفش و زرد را استفاده کنید. علاوه‌ بر این، استفاده از تنالیته‌های مختلف هرکدام از این رنگ‌ها می‌تواند هزاران ترکیب مختلف را خلق کند. برای مثال، در ترکیب رنگ نارنجی که به سمت قرمز یا زرد می‌تواند چندین ترکیب دیگر با تنالیتۀ رنگ نارنجی را ایجاد نماید.

چرا ترکیب رنگ نارنجی را برای پوشیدن انتخاب کنیم؟

رنگ نارنجی، رنگ شاد، پر انرژی و زیبایی است که با پوشیدن آن می‌‌توانید حس شادابی را در خود به وجود بیاورید. ترکیب رنگ نارنجی با رنگ‌هایی مثل آبی جنس جین ترکیب بسیار زیبایی را به وجود بیاورید. جالب این‌جا است که لباس‌هایی با رنگ نارنجی را بسیار بیش از آن‌که تصور می‌کنید، می‌توانید در کمد خود داشته باشید. لباس‌هایی به رنگ نارنجی را می‌توان در مراسم مختلف به تن کرد. درنتیجه، ممکن است برای یک میهمانی تصمیم بگیرید لباس شب نارنجی بپوشید یا برای از ست ترکیب رنگ قهوه ای و نارنجی برای شال و مانتوی خود استفاده کنید.

چرا اصلا رنگ نارنجی؟

نارنجی جزو رنگ های گرم محسوب می شود. این رنگ بسته به اینکه کدام تناژ آن مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند فرم نمادین مختلفی داشته باشد. مثلا نارنجی روشن که درونش کمی قرمز بیشتری دارد، نماد جذابیت و سلطه است. نارنجی تیره برعکس، حس بی اعتمادی و فریب را منتقل می کند. همچنین اگر نارنجی به طلایی متمایل شود معنای ثروت ، حکمت و روشنایی را می رساند. حرف و سخن در مورد این رنگ فراوان است، از تاثیر شگفت انگیز این رنگ در افزایش ارتباطات فردی گرفته تا رساندن مفهوم شجاعت. اما آنچه بحث اصلی امروز پارچی بوده، نحوه ست کردن لباس و ساخت استایل با رنگ نارنجی است.

ترکیب رنگ نارنجی با آبی

این دو رنگ از آنجا که با هم مکمل‌ هستند، می‌توانند ترکیب‌های زیبایی را ایجاد کنند. هر تنالیته‌ای از این دو رنگ را که با هم ست می‌کنید، می‌تواند یک هیجان تازه را برای شما به ارمغان بیاورد. استفاده از ترکیب رنگ نارنجی با آبی بارِ هر دوی این رنگ‌ها را خثی می‌سازد و به همین دلیل در شما حس آرامش را پدید می‌آورد. اگر هم تصمیم داشته باشید که بیشتر به چشم بیایید، به کار بردن رنگ‌های قدرتمندتری از این ترکیب، می‌تواند کلید جذابیت شما باشد.

ترکیب رنگ نارنجی و سبز

یکی دیگر از رنگ های متناسب با نارنجی، رنگ سبز است. البته اگر سبز تیره را با نارنجی تیره و آجری ست کنید زیباتر است. همانطور که می دانید این دو رنگ، مخصوص فصل پاییز هستند و ست این لباس برای فصل پاییز ترکیبی شیک و زیباست.

اگر می خواهید ست لباس شما پر تحرک تر و پر انرژی تر باشد، درجه رنگ ها را روشن تر انتخاب کنید.

ترکیب رنگ نارنجی و خاکستری

خاکستری نیز مشابه سفید و مشکی کمتر تاثیر بر رنگ های کناری اش می گذارد. اما اینبار شدت این موضوع بیشتر بوده و بی طرف تر عمل می کند. همانطور که گفتیم گرمی و شدت زیاد نارنجی باعث شده که این رنگ در کنار رنگ های خنثی خودش را بیشتر نشان دهد.

نارنجی و اکسسوری ها

نکته ای را لازم به یادآوری می دانیم و آن استفاده از نارنجی در اکسسوری هاست. دقت کنید که نارنجی اگر به اندازه یک نقطه هم مورد استفاده قرار بگیرد، توجه را به خود جلب می کند. این موضوع به خودی خود هم می تواند مثبت باشد، و هم منفی.

توصیه می کنیم زمانی از نارنجی برای اکسسوری ها استفاده کنید که بخواهید آن ها را خوب به دیگران نشان بدهید و مورد تمرکز و توجه بقیه قرار بگیرد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست