Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
12 آذر 1401

لباس هایی که مردان را تحریک میکند! + لباس های تحریک کننده چیست؟

همه چی درباره لباس های تحریک کننده مردان!

قبل از اینکه توضیحی در مورد انتخاب لباس‌‌‌‌های تحریک کننده بدهیم، می‌بایست بدانید که کدام قسمت‌‌‌‌های بدن خانم ها مورد توجه مردان است تا بتوانید طبق یک قانون کلی بهترین مدل‌‌‌‌های لباس را انتخاب کنید.

 

اول جایی که مردان را تحریک می‌کند، گردن، شانه ها و ناحیه بالای قفسه سینه (استخوان ترقوه) است. شما می‌توانید با استفاده از لوسیون‌‌‌‌های براق کننده این ناحیه از پوستتان را درخشان کنید و با انداختن گردنبند‌‌‌‌های نازک طلایی رنگ و یا نقره ای رنگ جلوه ای جذاب تر به آن بدهید.

 

دیگر ناحیه که محرک مردان است، ران ها و ساق پای شما است. ران‌‌‌‌های خوش فرم و تراشیده می‌تواند هر مردی را مدهوش خود کند همچنین ساق پای باریک زنانه و علاوه بر آن ناحیه پشت زانو می‌تواند بسیار تحریک کننده باشد. با این اوصاف خانم ها می‌بایست سعی کنند تا پا‌‌‌‌های جذابتری را داشته باشند و همیشه از پوست آن ناحیه با استفاده از کرم‌‌‌‌های ویتامین E محافظت کنند. قانون کلی اینکه هیچ گاه مردان نباید پاها و اندام اصلاح نشده و مو دار خانم ها را ببینند.

 

چرا که این موضوع باعث سرد شدن زیادی آنها خواهد شد. ناحیه بعدی که مردان را بسیار تحریک می‌کند، چشم‌‌‌‌های خانم ها است شاید بسیاری از مردان هم متوجه این موضوع نباشند اما این یک حقیقت است که چشم‌‌‌‌های خانم ها محرک شدید مردان است. پس سعی کنید آرایش چشم جذابی را داشته باشید و در صورتی که مژه‌‌‌‌های کم پشتی دارید از مژه مصنوعی استفاده یا‌ آنها را ترمیم کنید.

 

چه رنگ هایی در لباس ها مردان را بیشتر جذب می‌کند؟

بعد از معرفی قسمت‌‌‌‌های مهم بدن و نوع لباس اکنون به موضوع رنگ ها و چگونگی ترکیب کردن یا ست کردن آنها می‌پردازیم. به عنوان مثال پوشیدن یک تاپ نازک مشکلی (بدون سوتین) به همراه یک شلوار لی بلند جذب سفید می‌تواند برای مردان هیجان انگیز باشد.

 

تلفیق رنگ‌‌‌‌های بنفش و زرد – آبی و سفید – قرمز و سفید – طلایی و مشکی – طلایی و طلایی – بنفش و سفید – سبز و سفید – قرمز و قرمز – نقره ای و سفید – صورتی و گلبهی – صورتی و صورتی می‌تواند بسیار تحریک پذیر باشد، فقط توجه داشته باشید که رنگ‌‌‌‌های گفته شده همگی تند هستند و از رنگ‌‌‌‌های بی حال و کمرنگ استفاده نکنید.

 

مثلا اگر از ترکیب بنفش و زرد استفاده می‌کنید باید بدانید که منظور از بنفش رنگ اصلی و پر رنگ آن است و منظور از زرد رنگ زرد قناری است. مثلا اگر به جای زرد از زرد کم رنگ یا کرم استفاده کنید بی فایده خواهد بود.

چند مدل ترکیب لباس برای تحریک مردان

  • پوشیدن تاپ بنفش و شلوار بلند و جذب زرد
  • ست کردن سرهمی یا تونیک جذب آبی با سوتین و شورت سفید
  • ست کردن شلوار بلند قرمز با تاپ یا پیراهن جذب سفید
  • پوشیدن پیراهن طلایی و طرح دار با شلوار یا ساپورت مشکی
  • پوشیدن تونیک جذب و کوتاه طلایی به همراه کفش پاشنه بلند طلایی
  • ست کردن شلوار لی جذب سفید یا آبی با تاپ نازک سفید
  • ست کردن تاپ یا پیراهن نقره ای با شلوار سفید بلند
  • پوشیدن سرهمی یا تونیک جذب قرمز رنگ (تا بالای زانوها) به همراه کفش پاشنه بلند
  • ست کردن سوتین گلبهی با شلوار صورتی جذب و براق
  • پوشیدن تاپ و شلوارک صورتی.

 

 

کفش های پاشنه بلند از مهم ترین لباس هایی باعث تحریک مردان حساب می شوند

شاید فکر کنید کفش که لباس نیست اما کفش های پاشنه بلند کلاسیک باید در لیست لباس های زنانه تحریک کننده مردان جای می گرفت.

 

این نوع کفش ها را می توان سکسی ترین مدل کفش نامید.

با این که ممکن است همسرتان از پوشاندن زیاد پاشنه هایتان شکایت کند، اما فکر نکنید که متوجه کفش تان نشده است.

همه ی ما می دانیم که از جمله قسمت های بدن زنانکه برای مردان جذاب است، پاهایشان می باشند.

 

کفش های پاشنه بلند زیبایی و توجه را به پاها اضافه می کند و توجه بیشتری را به آن ها جلب خواهد کرد.

 

برخی شلوار ها

میتوانید از شلوار های جذب کوتاه استفاده کنید این کار باعث میشود پشت ران جلب توجه کند همینطور ساق پا برهنه باعث تحریک مردان میشود، شلوار یوگا هم میتوانند باعث تحریک مردان شود علتشم این است ک پاها برجسته تر دیده میشود.

 

شلوارک ها هم یک نوع لباس سکسی جذاب برای مردان است، شلوارک که با کفش ورزشی میپوشید باعث میشود جذب شما شوند. ساق های بالای ران باعث میشود ران شما نمایان شود، این ساق ها باعث میشود پاهای شما کشیده و زیبا دیده شود با پوشیدن ساق بالای ران با یک تی شرت بلند  ویا با  دامن کوتاه هوش از سر مرد میبرید.

 

زدن لاک سفید

یکی از ایتم هایی که بین خانم ها و آقایون پرطرفدار است استفاده از لاک سفید است. اگر می خواهید تیپ سکسی داشته باشید از لاک سفید را بر روی دست و پا استفاده کنید که این کار خیلی باعث تحریک می شود و یک فانتزی سکسی است.

 

برنز کردن

بعضی از آقایان از رنگ پوست برنز تحریک می شوند اما این برای همه اقایان ملاک زیبایی یا سکسی بودن نیست. بعضی از افراد دوست دارند طرف مقابلشان پوست سفید داشته باشند.

 آرایش کردن 

جالب است بدانید مردان آرایش ملایم را بیشتر میپسندند استفاده از رژلب های پررنگ برای مردان جذابتی ندارند و لب های طبیعی بیشتر مورد پسند هستند.

 

شما میتوانید از نرم و مرطوب کننده های لب استفاده کنید و از پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری کنید. همچنین شما میتوانید از برق لب استفاده کنید پوست خود را تمیز و نرم و لطیف نگه دارید و موهای زائد را از بین ببرید. سلول های مرده پوست را لایه برداری کنید و برای آرایش چشم ها بهتر است آرایش  ملایم انجام دهید  آرایش غلیظ برای مردان جذابتی  ندارند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست