Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
16 اردیبهشت 1402

ماسک صورت برای پوست های چرب چیست! ویژگی ماسک صورت

چرب بودن پوست ناشی از دو مسأله اصلی هورمون و ارث است؛ در کنار آنها بعضی عوامل محیطی هم نقش دارند. برای مثال خانم‌هایی که قرص ضدبارداری مصرف می‌کنند، آلودگی هوا، شرایط اقلیمی ‌بد مانند گرما، رطوبت و شدت اشعه ماوراء بنفش و… می‌توانند پوست را چرب کنند، اما ارث و هورمون مهم‌ترین دلایل چرب شدن پوست می‌شوند.

 

پخش پوشاک  ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

اگر پوست چرب دارید یعنی غدد چربی پوست (Sebaceous gland) شما بیش از حد فعال است. ترشح کم این غدد باعث خشکی پوست و ترشح بیش از حد آن نیز می‌تواند عوارضی مانند جوش یا آکنه را ایجاد کند.

چه چیزی باعث چرب شدن پوست می‌شود؟

برخی از علل شایع چرب شدن پوست عبارتند از:

  • ژنتیک: یکی از علل داشتن پوست چرب، مربوط به ژنتیک است. اگر هر یک از والدین شما سابقه پوسته پوسته شدن داشته باشد، پوست شمانیز به احتمال زیاد چرب است.

 

  • سن: نوجوانان و جوانان نسبت سایر افراد چربی پوست بیشتری تولید می‌کنند. در حالی که این بدان معنا نیست که پوست شما در هنگام افزایش سن به طور کامل بدون چربی خواهد شد، قطعا تولید چربی پوست کمتر می‌شود. همچنین، پوست چرب می‌تواند در کاهش میزان پیری پوست کمک کند زیرا پوست را مرطوب نگه می‌دارد.

 

  • آب و هوا: اگر آب و هوای جایی که در آن زندگی می‌کنید گرم و مرطوب باشد، پوست شما احتمالا روغن بیشتری تولید می‌کند. به همین دلیل است که پوست شما در مقایسه با زمستان در تابستان‌ها چرب‌تر است.

 

  • منافذ باز پوست: پیری زودرس، آکنه، و نوسانات وزن می‌تواند منافذ پوست شما را افزایش دهد. منافذ باز می‌تواند تولید چربی پوست را افزایش دهد. اکثر افراد مبتلا به پوست روغنی، منافذ باز پوست زیادی دارند.

 

  • استفاده از محصولات مراقبت‌های پوستی اشتباه: برخی افراد ممکن است به اشتباه از کرم‌های مناسب برای پوست خشک استفاده کنند. این مورد منافذ پوست را مسدود می‌کند و باعث می‌شود پوست چربی را حفظ کند.

 

نحوه استفاده از ماسک صورت برای پوست چرب

استفاده از ماسک صورت، یکی از مهم‌ترین مراحل مراقبتی پوست چرب است. اگر نمی‌دانید ماسک صورت را چگونه در روتین پوست خود بگنجانید، توصیه می‌شود نکات زیر را دنبال کنید:

 

  • صورتتان را با شوینده ملایمی بشویید و از تمیز بودن آن اطمینان حاصل نمایید.
  • برای تکمیل مرحله پاکسازی پوست، از اسکراب لایه بردار استفاده کنید. لایه بردارها، منافذ پوستی را کاملا پاکسازی می‌کنند و سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برند. بعد از لایه برداری، پوستتان برای پذیرش مواد مغذی کاملا آماده است.

 

معرفی چند نمونه ماسک برای پوست چرب

همه ما به خوبی می‌دانیم که راه‌های مختلفی برای کنترل تولید بیش از حد سبوم در پوست‌های چرب وجود دارد. اما استفاده از ماسک‌ها، یکی از بهترین و رایج‌ترین راهکارهای اثبات شده برای انجام این کار است.

 

با توجه به تنوع بسیار بالای محصولات مراقبتی و ماسک‌ها، ممکن است برای انتخاب محصول مناسب دچار سردرگمی شوید. اما نگران نباشید، داشتن لیست کاملی از بهترین ماسک‌های مناسب برای پوست چرب، بخش مهمی از این مشکل را حل می‌کند.

 

 ماسک ضد جوش آردن، به تنهایی می‌تواند نیمی از مشکلات پوست چرب را برطرف نماید. این محصول بر پایه خاک رس 5% فرموله شده و قدرت ضد جوش فوق‌العاده‌ای دارد. از جمله نقاط قوت این ماسک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • خاک رس 5%: سبوم اضافی پوست را ازبین می‌برد و به کوچک شدن منافذ باز پوست کمک می‌کند.
  • فرمولاسیون سبوما آردن، فاقد چربی و غیر کومدوژن است و از ایجاد هرگونه جوش و آکنه جلوگیری می‌نماید.

 

تاثیر مثبت و شگفت انگیز ماسک آردن، در همان نخستین بار استفاده نمایان می‌شود. اما توجه داشته باشید که زیاده روی در مصرف این ماسک، ممکن است باعث پوسته پوسته شدن و خشکی پوستتان شود

 

مخلوط موز، آب‌لیمو، روغن زیتون

مواد لازم

  • یک عدد موز
  • 10 قطره آب‌لیمو
  • یک قاشق سوپ‌خوری روغن زیتون خالص

 

از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، عمده استایل تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

 

طرز تهیه

1- موز را در یک کاسه له کنید. آب‌لیمو و روغن زیتون را اضافه کنید تا یک خمیر مایع درست شود.

 

2- ماسک را روی صورت خود بگذارید. اجازه دهید به مدت 15 دقیقه روی پوست شما بماند؛ سپس آن را با آب گرم بشویید.

 

چربی‌ها می‌توانند باعث انسداد منافذ، بروز آکنه و التهاب شوند. موز می‌تواند چربی پوست را جذب کند و لیمو می‌تواند منافذ را پاکسازی کند

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user