Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
24 فروردین 1402

ماسک مناسب پوست تیره چیست ؟

پوست تیره دارید و به دنبال ماسک صورت هستید؛ آیا آفتاب سوختگی باعث تیرگی پوست‌هایتان شده است؟ اگر پوست تیره دارید، احتمالاً شما هم به دنبال ماسک صورت برای پوست‌های تیره هستید! همه‌ی زنان دوست دارند که پوستی روشن و درخشان داشته باشند، اما نور خورشید و آلودگی این روزها، بسیاری از ما را از داشتن پوستی خوب محروم کرده‌اند.

 

پخش پوشاک حمیدی ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

بسیاری از محصولات موجود در بازار نیز مدعی فراهم کردن پوستی لطیف و روشن هستند، اما تمامی آن‌ها مملوء از مواد شیمیایی هستند که برای پوست مضر است. به علاوه، قیمتشان نیز بسیار بالاست.

 

راه‌حل‌های بسیاری برای درمان آفتاب سوختگی پوست که روز به روز به تعداد آن افزوده می‌شود، وجود دارد. روش‌های طبیعی زیادی وجود دارند که می‌توانیم با استفاده از آن‌ها پوستمان را سالم و درخشان نگه داریم. شاید پوستتان کاملاً بهبود نیابد، اما قطعاً می‌توانید با استفاده از این ماسک‌های صورت به رنگ پوست اصلی و طبیعی‌تان دست یابید. در این‌جا دستور تهیه‌ی چند ماسک صورت خانگی برای پوست‌های تیره گفته شده است که ممکن است برایتان مفید باشد.

 

1. ماسک صورت انبه و سفیده‌ی تخم مرغ

این ماسک صورت، برای پوست‌های تیره مناسب بوده و به درخشندگی و رطوبت رسانی به پوست کمک می‌کند.

مواد لازم:

  • 2 قاشق غذاخوری آب انبه؛
  • 2 قاشق غذاخوری ماست؛
  • سرکه‌ی سیب؛
  • روغن بادام، زیتون، بادام زمینی برای پوست‌های خشک؛
  • گلیسیرین برای پوست‌های خشک؛
  • سفیده‌ی تخم مرغ؛

 

طرز تهیه این ماسک صورت:

یک تکه انبه را له کرده و با ماست، سرکه و روغن بادام یا زیتون یا بادام زمینی ترکیب کنید و آن را چند ساعت در فریزر بگذارید. سپس، کمی گلیسیرین و سفیده‌ی تخم مرغ به آن اضافه کنید. این ماسک صورت را به صورت زده و صورت را پس از گذشت 20 تا 30 دقیقه با آب ولرم بشویید.

 

  • انبه به درخشندگی پوست کمک کرده و رنگ پوست و لک‌های آن را بهبود می‌دهد.
  • ماست، پاک کننده‌ای فوق العاده بوده و با مشکلات پوستی مقابله می‌کند.

 

روشن کردن پوست صورت

پوست انسان‌ها دارای رنگ‌های مختلفی است که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. ملانین نقش مهمی‌ در تعیین رنگ پوست افراد دارد.

 

اشخاصی که پوست تیره دارند، ملانین یا رنگدانه بیشتری در پوستشان تولید می‌شود.

 

یکی از عواملی که باعث تیرگی پوست می‌شود نور خورشید است چون تولید ملانین را بالا برده و می‌تواند منجر به تیرگی و کدر شدن پوست شود. نور خورشید عامل اصلی ایجاد لک روی پوست و در نتیجه تیره شدن آن است.

 

از دیگر مواردی که روی رنگ پوست تاثیرگذار است مواد غذایی را می‌توان نام برد. چون خوردن برخی از غذاهای خاص هم روی تولید ملانین در پوست موثر است.

 

روش‌های زیادی برای سفید و درخشان کردن پوست وجود دارد که ما در ادامه همه راه‌های سفید کردن پوست را به شما ارائه خواهیم کرد.

روش‌های روشن کردن پوست

فارغ از این که چه جنسیتی دارید داشتن پوست سفید و روشن می‌تواند در زیباتر به نظر رسیدن چهره نقش داشته باشد. در دنیای امروز انواع مختلفی از روش‌های درمانی برای روشن و سفید شدن پوست وجود دارد. در واقع می‌توان گفت تکنولوژی این امکان را برای همه افراد با هر رنگ پوستی فراهم کرده است.

 

در ادامه این مقاله محبوب‌ترین روش‌های روشن کردن پوست صورت و بدن را به شما معرفی می‌کنیم:

 

  • سفید شدن پوست با درمان های موضعی:

متداول ترین روش استفاده از کرم‌ها و لوسیون‌های موضعی روشن کننده پوست است.

 

مواد اصلی تشکیل دهنده کرم‌های موضعی روشن کننده پوست صورت و بدن شامل موارد زیر می‌شود:

  • اسید کوجیک
  • اسید آزالائیک
  • هیدروکینون

روش های روشن کردن و شفاف سازی پوست تیره

لایه برداری پوست

یکی از روش هایی که برای روشن سازی پوست های تیره انجام می شود، لایه برداری پوست بدون استفاده از دستگاه می باشد.

 

لایه برداری پوست باعث بیرون کشیدن لایه ای از پوست تازه از زیر لایه رویی پوست می شود، در حقیقت لایه برداری پوست باعث از بین رفتن سلول های مرده ی پوست می گردد و با این عمل، سلول های تازه تولید می شود و جایگزین سلول های تیره قدیمی می شود. برای لایه برداری حرفه ای تر از روش های زیر نیز می توان استفاده نمود:

 

  1. دستگاه های لایه برداری وجود دارند که عمل لایه برداری پوست را به صورت عمیق تری انجام می دهند ولی استفاده از روش های خانگی انتخاب مناسب تری است.
  2. استفاده از برس های مخصوص لایه برداری
  3. استفاده از کرم لایه بردار

 

 اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، عمده استایل تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

 

نکته قابل توجه این است که پوستی که رنگ طبیعی آن تیره است، بیشتر از یک الی دو درجه نمی تواند روشن شود. یعنی هنگامی که برای روشن سازی پوست از روش های خانگی استفاده می شود نباید انتظار داشت که رنگ پوست تیره به مقدار زیادی روشن شود. به هر حال استفاده از روش های خانگی در تغییر رنگ دادن پوست تیره موثر است و به اصطلاح می تواند رنگ پوست تیره را کمی روشن و یا شفاف کند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user