Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
23 فروردین 1402

ماسک پوست مناسب برای جوش صورت !

گر می خواهید ماسک صورت برای جوش و روشن کننده را تهیه کنید، می توانید مقدار مساوی از روغن درخت چای و روغن نارگیل را با یکدیگر را ترکیب کنید و اجازه دهید 20 تا 30 دقیقه بر روی پوست بماند. پس از آن باید صورت را با آب شستشو دهید. این کار را 1 تا 1 بار در طور هفته انجام دهید. به این نکته توجه داشته باشید که اگر پوست صورتتان حساس است از روغن درخت چای استفاده نکنید!

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازت

 

ماسک آبلیمو

اگر به دنبال ماسک خانگی برای جوش صورت هستید که سریع آماده شود می توانید از لیمو تازه استفاده کنید. مقداری از آب لیمو تازه را بر روی جوش های خود بمالید و اجازه دهید 10 تا 15 دقیقه بماند. پس از آن پوست صورتتان را با آب سرد بشویید و از نرم کننده مناسب پوست صورت استفاده کنید. این کار را می توانید تا زمان بهبودی کامل جوش ها دو بار در صورت انجام دهید.

 

ماسک آبلیمو و گلاب

شاید برای شما جالب باشد که بدانید ماسک آبلیمو و گلاب بهترین ماسک خانگی برای جوش صورت است. گلابی که در این ماسک به کار می رود التهابات پوست را از بین می برد و این امر نقش بسیار مهمی در بهبود جوش دارد. این ماسک برای کسانی مفید است که خاصیت اسیدی بودن آبلیمو پوست آنها را تحریک می کند. برای درست کردن این ماسک خانگی برای جوش صورت چرب می توانید به صورت زیر عمل کنید:

 

  • مقدار مساوی از آبلیمو و گلاب را با یکدیگر ترکیب کنید.
  • این ماسک را با پنبه به صورت بزنید و اجازه دهید 15 الی 20 دقیقه بماند.
  • سپس صورت را با آب سرد شستشو دهید.

 

ماسک صورت مولتانی میتی (خاک رس قهوه ای) و لیمو

مولتانی میتی چربی اضافی پوست را جذب و از انسداد منافذ آن جلوگیری می کند. این ماده، سرشار از منیزیم کلراید است و از آکنه جلوگیری می کند.

 

مواد لازم

  • 1 قاشق غذاخوری مولتانی میتی
  • نصف لیمو

روش تهیه

  1. مولتانی میتی را در یک کاسه بریزید و لیمو را درون آن بچلانید. مواد را خوب با هم مخلوط کنید.
  2. ترکیب به دست آمده را به آرامی روی صورت و گردن خود بمالید و و اجازه دهید 15-20 دقیقه بماند.
  3. پوست‌تان را به خوبی بشویید و با حوله ی تمیز به آرامی آن را خشک کنید.

چند وقت یک بار؟

می توانید هفته ای یک یا دو بار از این ماسک استفاده کنید.

ماسک‌های صورت چه فایده‌ای برای پوست دارند ؟

پوست ما همیشه در معرض انواع آلودگی‌ها و آسیب‌ها قرار دارد و خیلی زود آسیب می‌بیند؛ معمولا جوش‌های ریز و درشت صورت اولین نشانه‌هایی هستند که این آسیب‌ها را نشان می‌دهند و شما می‌توانید با استفاده از ماسک‌های ساده جلوی افزایش شدت آن‌ها را بگیرید. ماسک‌های صورت از موادی کاملا طبیعی و سازگار با پوست ساخته می‌شوند که می‌توانند مواد مغذی مورد نیاز سلول‌ها را فراهم کنند. پوست ما نیازمند انواع پروتئین، ویتامین و آنتی‌اکسیدان‌های مختلف است تا بتواند در برابر عوامل آسیب رسان مقاومت کند.

 

مقداری از این مواد مغذی از طریق خون‌رسانی درست به پوست به آن می‌رسند؛ اما زمانی که جوش‌ها به وجود می‌آیند و منافذ بسته می‌شوند راه برای ورود این مواد بسته خواهد شد و به همین دلیل پوست ما کم‌کم پیر و آسیب دیده می‌شود.

 

به همین دلیل لازم است که با استفاده از ماسک‌های صورت این مواد را به صورت خارجی به آن برسانیم تا منافذ به طور کامل پاک‌سازی شوند و خون‌رسانی به پوست به بهترین نحو ممکن انجام می‌شود. به همین دلیل هم هست که اغلب بعد از استفاده از ماسک‌ها احساس سبکی می‌کنیم و پوستمان کاملا روشن و درخشان می‌شود.

 

با توجه به اهمیتی که ماسک‌ها در حفظ سلامت پوست دارند، در ادامه این مطلب روش ساخت تعدادی از بهترین ماسک‌های صورت برای درمان جوش را به شما معرفی می‌کنیم. توصیه می‌کنیم که حتما آن‌ها را در منزل تهیه کنید تا بعد از مدتی تاثیرات آن‌ها را به چشم ببینید و دیگران را نیز به مراقبت از پوست از طریق روش‌های ساده و ارزان دعوت کنید.

 

ماسک انار و گوجه فرنگی

انار و گوجه فرنگی هردو حاوی آنتی‌اکسیدان‌های مختلفی هستند که می‌توانند با از بین بردن رادیکال‌های آزاد پوست مانع از آسیب دیدن آن‌ها شوند. انار دارای خاصیت ضد التهابی است و می‌تواند باعث بهبود آکنه‌های صورت شما شود. ترکیب این دو ماده یک ضد جوش بسیار قوی است که مانع از تجمع چربی‌ها در منافذ پوست و بروز جوش‌های سر سیاه یا سر سفید می‌شود و پوستی شفاف و روشن را به شما هدیه می‌دهد.

 

تعریفی کلی از جوش ها

قبل از معرفی بهترین ماسک های صورت برای جوش های روی پوستتان به تعریفی از جوش و عوامل به وجود آمدن آن خواهیم پرداخت. در واقع باید جوش ها را به عنوان یک بیماری شناخت که با غدد های چربی در ارتباط است و آن ها را درگیر می کند. به این صورت که در زیر پوست منافذ هایی وجود دارد که همانطور که بیان کردیم ارتباط آن ها با غدد چربی می باشد و همین امر موجب می شود تا جوش های چرکی، زیر پوستی، سر سیاه و … به وجود بیایند. به طور کلی کل بدن در معرض جوش زدن قرار می گیرد اما بیشتر نقاطی که جوش ها بر روی آن ظاهر خواهند شد صورت و گردن، کمر، سینه و شانه ها می باشند و در واقع بر روی این نواحی بیشتر از همه نواحی دیگر جوش ها دیده خواهند شد.

 

از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، عمده استایل تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

 

همچنین رتبه بندی جوش ها به این صورت است که شامل جوش های خفیف، متوسط و شدید می باشد که بسته به هر یک از این دسته بندی ها باید درمان آن را شروع کرد. البته این مورد ناگفته نماند که به شما توصیه می کنیم قبل از استفاده از هر محصولی برای از بین بردن جوش های خود بهتر است به یک دکتر متخصص پوست مراجعه کنید تا بهتر بتوانید محصول مناسب را خریداری کنید و جوش هی صورتتان بدتر نشود و بلکه روز به روز بهتر بشوند و از شدت آن ها کاسته بشود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user