Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
22 اردیبهشت 1402

ماسک پوست مناسب فصل بهار کدامند؟ + ماسک صورت بهاری!

معرفی بهترین ماسک های صورت فصل بهار 

در فصل بهار که وقت زیبایی است ما قصد داریم بشما ماسک پوست را معرفی کنیم تا هرچه زیباتر و جذابتر شوید و پوست صورتتان نرم و لطیف و درخشان شود. ماسک صورت یکی از چیزهایی است که می توانید به اسانی در منزل تان درست کنید. در ادامه با چند نوع ماسک طبیعی و خانگی آشنا خواهید شد که همگی تشکیل شده از میوه‌هاي بهاری هستند ودر نتیجه برای استفاده دراین فصل بسیار مناسب هستند.

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازت

هوای فصل زمستان با پوست ما مهربان نیست. با ‌بر خورد برف و تگرگ به پوست حساس گونه‌ها و پیشانی پوست دچار ساییدگی‌هاي سطحی و حتی گاهی شدید میشود. حتی سیستم‌هاي گرمایشی داخل منزل هم موجب خشک، پوسته‌پوسته شدن و ایجاد خارش در پوست ما خواهد شد

سه ماسک صورت خانگی برای فصل بهار

در این جا سه ماسک صورت برای انواع پوست های نرما، خشک و چرب ارائه شده است. ساخت و تهیه این ماسک ها بسیار ساده و مواد آن در دسترس همگان است تا بتوانند به راحتی آن را تهیه و از فواید این ماسک ها بهره ببرند.

ماسک برای پوست خشک – آووکادو

اگر پوست خشکی دارید، آوکادو کلید درمان آن است. با استفاده از این میوه چرب می توانید ماسک های صورت بسیاری برای پوست های خشک و حساس بسازید. با یک ماسک ساده شروع کنید:

نصف یک آووکادوی نرم و کاملا رسیده را به یک قاشق چایخوری روغن زیتون خالص اضافه کنید. این مخلوط را هم بزنید تا یک خمیر غلیظی به دست آید. این خمیر را روی پوست صورت پهن و پخش کنید. 10 تا 15 دقیقه صبر کنید سپس آن را با آب ولرم بشویید.

هم چنین می توانید ماسک های دیگری نیز با آووکادو تهیه کنید اما به خاطر داشته باشید که عنصر اصلی این ماسک، آووکادو کاملا نرم و رسیده است. روش تهیه ماسکی دیگر: نصف آوکادوی رسیده را با 2 قاشق سوپخوری عسل و نصف قاشق چایخوری روغن نارگیل مخلوط کنید و هم بزنید. آن را روی صورت قرار دهید و پس از 15 دقیقه این ماسک را با آب گرم بشویید.

آووکادو خواص مرطوب کنندگی نیز دارد و حتما پس از کاربرد این  ماسک متوجه لطافت و نرمی پوست خود خواهید شد.

ماسک برای پوست چرب – ماست و لیمو

ماست حاوی اسید لاکتیک است که به عنوان یک پاک کننده طبیعی پوست عمل می کند و دارای خواص آنتی بیوتیکی است، بنابراین اگر شما پوست چرب دارید، باید از ماست استفاده کنید. اسید سیتریک در لیمو می تواند به خنثی کردن و کنترل ترشحات طبیعی پوست کمک کند.

ماسک های خانگی بسیاری وجود دارند که دارای ترکیب ماست و لیمو هستند و خصوصا برای فصل بهار بسیار مفیدند.

اولین ماسک ساده: 2 قاشق غذاخوری ماست را با 2 قاشق غذاخوری آب لیمو تازه مخلوط کنید تا به کمک این میوه طبیعی ترشحات چرب صورت شما کنترل شود. وقتی خمیر یکدستی حاصل شد، آن را روی صورت خود بمالید و مراقب باشید این ماسک داخل چشمانتان نرود. 10 تا 15 دقیقه اجازه دهید این ماسک روی صورت باقی بماند سپس با آب گرم بشویید. سپس از یک مرطوب کننده بدون چربی بر صورت خود بمالید. شما می توانید این ماسک را یک بار در هفته استفاده کنید تا چهره شما درخشان شود.

ماسک دوم این که شاید بخواهید از مواد بیشتری بهره ببرید. بنابراین یک چهارم فنجان توت فرنگی رسیده و له شده، دو قاشق غذاخوری آب لیمو، یک قاشق غذاخوری ماست و یک قاشق غذاخوری عسل را با یک چنگال با هم مخلوط کنید. این ماسک را به طور یکنواخت روی صورت خود پهن کنید و ده دقیقه بعد، آن را با یک پارچه گرم و مرطوب پاک کنید، سپس با آب سرد شستشو دهید.

بدانید که توت فرنگی حاوی سالیسیلیک اسید است و این ماده برای درمان پوست مبتلا به آکنه عالی است و عسل همچون ماست دارای خواص آنتی بیوتیک است. این ماسک را یک بار در هفته بر روی پوست به کار ببرید.

ماسک برای پوست نرمال – عسل 

عسل علاوه بر خواص آنتی بیوتیک، پوست شما را به طور طبیعی تغذیه می کند. ماسک های زیادی با استفاده از عسل تهیه می شوند.

اولین پیشنهاد برای ماسک پوست های نرمال، استعمال تنها عسل و آب پرتقال است. فقط 3 تا 4 قاشق غذاخوری آب پرتقال تازه را با 2 قاشق غذاخوری عسل گرم شده ترکیب کنید. این مخلوط را روی پوست صورت و گردن خود بمالید و 30 دقیقه صبر کنید.

 

ماسک تمیز کننده و شفاف کننده برای پوست های چرب و مشکل دار

توت فرنگی حاوی مقادیر زیادی سالیسیلیک اسید می باشد که برای پوست های دارای اکنه و جوش مناسب است. آب لیمو هم به بسته شدن منافذ و پاک کردن پوست از سلول های مرده کمک می کند، ماست و عسل هم حاوی آنتی بیوتیک هستند که ترکیب آن ها نه تنها سلامت پوست را افزایش می دهد، بلکه نرمی و درخشش خارق العاده ای نیز به آن می بخشد.

از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، عمده استایل تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

  1. یک چهارم فنجان توت فرنگی له شده
  2. 2 قاشق غذاخوری آب لیمو
  3. 1 قاشق غذاخوری ماست
  4. 1 قاشق غذاخوری عسل

 همه ی مواد را  باهم ترکیب کنید اما نه طوری که به مایع تبدیل شود، باید مخلوطی باشد که اجزای آن قابل تشخیص باشند. روی تمام صورت بزنید و 10 دقیقه صبر کنید و با آب خنک بشویید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user