Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
12 شهریور 1401

مانتو کیمونو چیست؟ + ویژگی پارچه کیمونو

مانتو آستین کیمونو در حقیقت با الهام از لباس ها ی چینی ها به یک مدل فراگیر برای مدل مانتو خانم ها  تبدیل شده است، که بین خانم ها بسیار پر طرفدار و جذاب می باشد. این مدل آستین بسیار راحت و شیک می باشد و مناسب همه ی اندام ها است. و دختر خانم های جوان با پوشیدن مانتو آستین کیمونو جدید جذابیت خاصی پیدا می کنند.

مانتو آستین کیمونو جدید جلوباز :

همانطور که میدانید این سال ها مانتو هایی عبایی جلو باز به عنوان مانتو های خنک و تابستانه بسیار مد شده اند. یکی از مدل های پر طرفدار مانتو عبایی مانتو کیمونو جلو باز است که برای فصل های گرم مثل بهار و تابستان مناسب است و در فصل های سرد نیز میتواند از روی مانتو به شکل عبا یا سویی شرت به صورت جلو باز پوشیده شود ، در این صورت باید جنس مانتو از پارچه های کمی ضخیم تر مثل کتان و فتر و مخمل استفاده شود. مانتو آستین کیمونو جدید جلوباز بسیار مانتو کاربردی و مناسب برای هر فصل و هر مکانی می باشد و علاوه بر کاربرد آن بسیار زیبا و شیک و برازنده ی هر خانمی است

طرح های مانتوی کیمونو زنانه و دخترانه

برای دوخت مانتوی کیمونو از پارچه های ساده و طرح دار استفاده می شود و اغلب جنس پارچه  از بین پارچه ابریشم و حریر انتخاب می شود زیرا این پارچه ها خنک تر هستند و برای روزهای گرم سال می توانند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند.
مانتوهای کیمونو برش و دوخت خاصی دارند به همین است که این طرح مانتوها دارای تن خور مناسب و زیبایی هستند و افراد با فرم اندام مختلف می توانند از این طرح مانتوها استفاده نمایند.
مانتوهای کیمونو به صورت مجلسی و اسپرت دوخته می شوند و شما می توانید از طرح های اسپرت مانتوی کیمونو برای استفاده روزمره خود در مکان های مختلف استفاده نمایید. مانتوی کیمونو مجلسی نیز برای شرکت در مهمانی ها و مجالس مختلف انتخابی مناسب و ایده آل است

مانتوی کیمونو همچنین در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود است که انتخاب طرح و رنگ پارچه آن بستگی به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری شما دارد. اگر تمایل دارید مانتویی به روز و خاص داشته باشید بهتر است مانتوهای کیمونو طرح دار را برای پوشیدن انتخاب نمایید همچنین مانتوهای آستین کیمونو با طرح ساده برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهر و تیپی ساده داشته باشند انتخابی مناسب محسوب می شوند.
انتخاب رنگ مانتو نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر شما رنگ مانتو را بدرستی انتخاب کنید شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر خواهید رسید.
مانتوهای کیمونو رنگ تیره برای خانم ها با فرم اندام مختلف مناسب هستند و مانتوهای کیمونو رنگ روشن برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب می توانند انتخابی ایده آل باشند.
توجه داشته باشید که اگر شما تمایل دارید در روزهای گرم سال احساس خنکی بیشتری داشته باشید بهتر است رنگ مانتو را از بین رنگ های روشن و شاد انتخاب نمایید.

مانتو سبک و نخی بخرید

لباس بیرون و مانتوهایی که از نخ و الیاف طبیعی هستند جریان هوا را راحت‌تر از تار و پود پارچه عبور می‌دهند و خنک‌تر هستند. برندهای زیادی هستند که توجه ویژه‌ای به طراحی و تولید مانتوهای نخی و تابستانه می‌کنند. تعدادی از این برندها از الیاف طبیعی و پارچه‌های نخی در مانتوهای خود استفاده می‌کنند و با قیمت مناسب و با تنوع بسیار بالا عرضه می‌کنند. مانتوهای پنبه‌ای مناسب فصل گرما هستند چون حرارت را به راحتی عبور می‌دهند. پارچه‌های نخی به راحتی شسته و لگه گیری می‌شوند و بوی عرق در آن‌ها باقی نمی‌ماند اما به راحتی چروک می‌شوند و اتوی زیادی لازم دارند که باعث می‌شود به سرعت کهنه شوند

مانتوی مناسب برای پوست

افرادی که رنگ پوست‌شان نه تیره است نه روشن، می‌توانند تقریبا از هر رنگ لباسی استفاده کنند. از آن جایی که هر دو رنگ روشن و تیره می‌تواند با اینگونه رنگ پوست مغایرت داشته باشد، بنابراین از هر دو رنگ می‌توان استفاده کرد. رنگ‌های پیشنهادی برای این افراد بژ، آبی، سورمه‌ای، گندمی، مشکی، صورتی است اما رنگ‌های سبز، بنفش، قهوه‌ای تیره و قرمز و رنگ های نزدیک پوست توصیه نمی‌شود.

کلام آخر…

امید واریم مطالعه این پست برای شما مفید واقع شده باشد و توانسته باشیم شما را با این پارچه جذاب و زیبا آشنا کنیم

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز