Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
22 آذر 1401

محافظت از طلا در برابر طلایاب چگونه است؟

همه چی درباره طلایاب !

این روزها یکی از چالش‌های افرادی که طلا را در منزل یا محل کار خود نگهداری می‌کنند، محافظت از طلا در مقابل طلایاب است. با توجه به این که تکنولوژی روزبه‌روز در حال پیشرفت است، سارقان نیز با پیشرفت تکنولوژی به دنبال فرصت‌ها و راه حل‌هایی هستند که به طلا و جواهرات دست پیدا کنند.

 

یکی از این فرصت‌هایی که اخیرا برای سارقان پیش آمده، استفاده از طلایاب است. سارقان با استفاده از طلایاب‌ها می‌توانند به راحتی طلاهای شما را در هر جای پنهان از منزل پیدا کنند. در این مطلب قصد داریم روش‌هایی برای جلوگیری از پیدا شدن طلا و جواهرتان توسط دستگاه طلایاب را شرح دهیم.

 

آیا محافظت از طلا در مقابل طلایاب امکان‌پذیر است؟

اولین سوالی که پیش می‌آید این است که آیا می‌توان از طلاها در برابر طلایاب محافظت کرد یا خیر؟ باید بگوییم که روش‌های زیادی برای محافظت از طلا در مقابل طلایاب وجود دارد که با استفاده از این روش‌ها به سادگی می‌توانید از اموال باارزش خود محافظت کنید.

 

یک مسئله مهم که باید بدانید این است که دستگاهی به نام طلایاب نداریم و این دستگا‌ه‌ها در واقع همان دستگاه‌های فلزیاب هستند. سارقین از وسیله‌ای به نام تسلامتر استفاده می‌کنند که توانایی ردیابی طلا را نیز دارد.

 

روش‌های مخفی کردن طلا و محافظت از طلا در مقابل طلایاب

در این بخش نکات کلی را به شما خواهیم گفت تا برای محافظت از طلا در مقابل طلایاب از آن‌ها استفاده کنید. این روش‌ها عبارتند از:

 

استفاده از گاو صندوق

یکی از روش‌های معمول نگهداری از طلا و اموال با ارزش مختلف، استفاده از گاوصندوق است. اگر قصد محافظت از طلا در مقابل طلایاب را دارید، باید یک گاوصندوق مقاوم تهیه کنید. پس از تهیه گاو صندوق مقاوم باید یک رمز مناسب و قوی برای آن انتخاب کرده و تلاش کنید در دید افراد نباشد.

 

گاو صندوق‌های ضدسرقت باید از مراکز معتبر خریداری شوند تا گارانتی داشته باشند. نکته بعدی در خرید گاوصندوق، ایمنی آن است. گاوصندوق‌ها باید مجهز به سیستم ضدسرقت، ضددیلم، نسوز، ضدبرش و ضددریل‌کردن باشند. همچنین باید رمز دیجیتال درجه یک یا رمز مکانیکی نیز داشته باشند.

 

مسئله دیگر این است که گاوصندوق‌ها باید با ورق فولادی ضخیم و زبانه با ‌قفل‌های باکیفیت ساخته شده باشند. اغلب اوقات وقتی طلا در گاوصندوق‌های بزرگ که بدنه ضخیمی دارند قرار بگیرد، حتی دستگاه طلایاب به درستی قادر به تشخیص جای گاوصندوق نیست. در نهایت در صورت تشخیص مکان گاوصندوق، سارق نمی‌تواند به راحتی درب آن را باز کند.

 

استفاده از دوربین مدار بسته

به دلیل اینکه دزدگیرها اغلب به تنهایی نمی‌توانند امنیت کامل خانه را تأمین کنند، حتما در کنار تکنیک‌های قبلی، از دوربین‌های مدار بسته هم استفاده کنید.

 

وقتی که سارقان می‌فهمند خانه‌ای دوربین مداربسته دارد به آن وارد نشده یا تلاش می‌کنند، به هر صورتی دوربین‌ها را از کار بیندازد.

 

فلزیاب‌های حساس به یون

این نوع دستگاه‌ها به یون‌های آزاد شده از فلزات حساس هستند. این دستگاه‌ها زمانی به کار می‌روند که فلزات در زمین دفن شده و از خود یون آزاد می‌کنند.

 

به همین دلیل افرادی که قصد پیدا کردن عتیقه‌جات را دارند، از این نوع دستگاه استفاده می‌کنند. این دستگاه برای طلاهایی که داخل منازل هستند قابل استفاده نبوده و به طور معمول سارقین طلا از دستگاه‌های دیگری استفاده می‌کنند؛ در نتیجه نیاز به محافظت از طلا در مقابل طلایاب ایجاد می‌شود. این نوع دستگاه‌ها در بخش بعدی معرفی شده‌اند.

 

حواستان به اتاق خواب تان باشد

اولین جایی که به ذهن سارقان برای سرقت طلا میرسد اتاق خواب شما میباشد. زیرا اکثر مردم اشیا ارزشمند خود را در اتاق خواب شان نگهداری میکنند.

 

دقت کنید که طلا را در کیف و چمدان و زیر بالش نگذارید زیرا این مکان ها اولین مکان هایی هستند که در اتاق به ذکر سارقان میفتد.

 

نکته مهم برای محافظت از طلا در خانه این است که همه طلا هایتان را در یک جا نگهداری نکنید.

 

اینجوری به قول معروف همه تخم مرغ هایتان را در یک سبد چیده اید و کار را برای سارقان راحت تر کرده اید.

 

حواستان به اتاق خواب تان باشد

 

به دنبال چند مکان مخفی در منزل تان بگردید و طلا ها را در نقاط مختلف جاسازی کنید.

 

چگونه فلزیاب را گول بزنیم

برای امنیت طلاها در خانه یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که در گوگل سرچ میشود این است که چگونه فلزیاب را گول بزنیم؟ برای گول زدن فلزیاب راه های زیادی وجود دارد و مطمئن ترین راه قرار دادن طلا ها و سکه ها در ورقه سربی میباشد.

 

اگر میخواهید دستگاه های طلایاب نتوانند طلا ها و سکه ها در خانه و یا محل کارتان را پیدا کنند آن ها را در سرب پیچیده و در مرحله بعدی در ورقه های کاربنی قرار دهید.

 

با این روش دستگاه های طلایابی که سارقان از آن استفاده میکنند قارد به شناسایی طلا ها نواهند بود.

 

البته باید بدانید که در گاوصندوق های خانگی ضدطلایاب که فروشگاه گنجبان آن را عرضه کرده است از همین سیستم پیروی شده است و به این ترتیب دستگاه اهی طلایاب را گول میزنند.

 

معمولا دستگاه های طلایابی که در سرقت منازل مورد استفاده قرار میگیرند حساس به یون میباشند زیرا در انواع حساس به فلز به انواع فلزات حساس اند و آلارم میدهند و چون در خانه ها انواع وسایل فلزی موجود است از این دستگاه ها استفاده نمیشود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست