Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
8 دی 1401

مواد غدایی که موجب شفاف شدن پوست می‌شوند ! + مواد غذایی مفید برای شفاف شدن پوست!

برای داشتن پوست شفاف،روشن و جذاب ،راههای دارویی و جراحی زیادی وجود دارد،اما در اینجا نکات بسیار ساده و مفیدی را پیشنهاد می کنیم که زودتر از آنچه تصور می کنید ،شما را به این هدف نزدیک خواهد کرد.

 

بر خلاف بسیاری از محصولات سفید کننده و روشن کننده پوست که حاوی مواد شیمیایی و مضری بوده و اثر گذاری آنها گاهی کوتاه و زود گذر است ،راه حل های کاملا طبیعی و اثبات شده زیر ،نه تنها عوارضی در پی ندارند ،بلکه تاثیرات آنها هم طولانی مدت و باعث شفاف شدن پوست مطمئنا رضایت بخش خواهد بود. 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و خرید پوشاک عمده انجام بدی و عمده فروشیو بیاری مغازت.

ساده ترین روشن روشن تر شدن پوست ،پیروی از رژیمی سالم و متعادل و سرشار از میوه و سزیجات است. لایه برداری و حذف سلولهای مرده از سطح آن ،علاوه بر تولید سلولهای جدید و حس نشاط و جوانی پوست ،موجب روشن تر شدن رنگ آن هم خواهد شد رژیم غذایی حاوی ویتامین C،ضمن محافظت از پوست و تقویت آن ،باعث شادابی و روشن تر شدن رنگ پوست می شود.

میوه هایی مثل انگور ،آب میوه ها ،فلفل شیرین ،توت فرنگی ،گوجه و مرکبات ،سرشار از این ویتامین طلایی هستند جالب است بدانید از قدیم ،میوه انگور در بسیاری از کشورها،برای درمانهای پوستی مورد استفاده قرار می گرفته است و خوردن آن ،در سفید تر شدن پوست بسیار موثر است

؛برای اینکار هر روز صبح ،حداقل ۲۵۰ گرم انگور تازه را به همراه یک لیوان شیر تازه میل کنید،پس از ۴ هفته ،پوست شما به وضوح ،روشن تر خواهد شد!

میوه هایی که برای شفاف شدن پوست مفید هستد

1. انار به شفاف شدن پوست کمک میکند

دانه های انار متشکل از “الاژیک اسید” و “پونیکالاگین” می باشد این مواد در حفظ کلاژن و مراقبت در مقابل آسیبهای رادیکالهای آزاد تاثیر زیادی دارد به همین علت مصرف انار برای روشن شدن پوست، توصیه میشود. تحقیقات نشان میدهد پوست انار در افزایش درمان زخمها نقش موثری دارد زیرا با افزایش کلاژن، روند درمان زخم بهبود می یابد.

 

2. هندوانه میوه ای موثر در روشن شدن پوست

هندوانه حاوی مقادیر زیادی ویتامین C است که در اتصال عرضی کلاژن و بهبود زخمها نقش موثری دارد. هندوانه به علت دارا بودن مقادیر زیادی از کاروتنوئیدلیکوپن در بهبود گردش خون و شفاف شدن پوست مؤثر است.

 

خودن آب هندوانه با افزایش مقدار دریافتی لیکوپن و کاروتن به محافظت از سیستم ایمنی بدن و مقابله با بروز بیماریهای قلبی عروقی کمک میکند.

 

3. زغال اخته وحشی باعث عادی سازی چربی پوست میشود

زغال اخته وحشی پر از آنتی اکسیدان است، این میوه حاوی مقادیر زیادی ویتامین A است که باعث عادی سازی چربی پوست میشود. هچنین میوه تمشک با افزایش سطح ایمنی بدن از التهاب پوستی، خشکی و قرمزی آن جلوگیری میکند.

 

علاوه بر این مصرف پیوسته این میوه ها در جلوگیری از بیماریهای قلبی عروقی بسیار موثر است.

 

یکی از ابزارهای فوق العاده در زمینه کمک به روشن تر شدن طبیعی و تغییر گرایش پوست برای روشن تر شدن بیشتر ” فایل پیام های پنهان روشن شدن پوست “ است این سابلیمینال ارزشمند موجب تغییر گرایش و حالات بدنی به سمت سفید شدن پوست به کمک ضمیر ناخودآگاه می شود ، این سابلیمینال فوق العاده توسط متخصصین سابلیمیران تهیه و عرضه شده است.

 

شفاف شدن پوست

 

4. گردو تولید کلاژن را افزایش می دهد

مصرف گردو در یک وعده غذایی به مقدار 200 کالری، حاوی دوهزارو 776 میلیگرم امگا3 است،که این مقدا ر منبع غنی از پروتئین و مس است. مس در افزایش تولید کلاژن خیلی موثر است و باعث شفاف شدن پوست می‌شود 

 

این ویتامین چگونه به ما کمک می‌کند؟

مطابق با آخرین تغییرات انجام شده ویتامین C:

  • تشکیل کلاژن در پوست را افزایش می‌دهد.
  • از آسیب‌های اشعه  UV جلوگیری می‌کند.
  • آنتی‌اکسیدان‌ها را در بدن ثابت نگه می‌دارد.
  • روند ایجاد چین و چروک را کاهش می‌دهد.

 

ویتامین C از طریق جریان خون به همه قسمت‌های بدن انتقال می‌یابد و آبرسان خوبی برای پوست و مو می‌باشد.

 

چگونه ویتامین C بیشتری جذب کنیم؟

اگرفکر می‌کنید که از طریق رژیم غذایی خود نمی‌توانید به مقدار کافی ویتامین C دریافت کنید این مواد غذایی را مصرف کنید:

 

  • فلفل قرمز
  • گوارا
  • توت فرنگی
  • بروکلی
  • پاپایا
  • نخودفرنگی
  • گریپ فروت
  • گل کلم
  • کلم پیچ

 

برای استفاده موضعی:

اگر می‌خواهید که ویتامین C را بصورت موضعی استفاده کنید، بهترین راه استفاده از کرم‌ها و مرطوب کننده‌های این ویتامین است که به صورت سرم‌ها، کرم‌های شب و مرطوب کننده‌ها یافت می‌شود.

 

و اگر می‌خواهید از راه طبیعی برای جذب این ویتامین استفاده کنید، می‌توانید از طریق ترکیب کردن آبلیمو با شکر و یا نمک از آن اسکراب بسازید. با این حال، به یاد داشته باشید که این روش را به صورت مداوم انجام ندهید.

پوست به چیز هایی نیاز دارد؟

هر ماده غذایی شامل مقادیر زیادی از مواد مغذی مختلف است و نمی توان دریافت که چه غذایی بیشتر از همه شامل آن است. بنابراین در اینجا تا حدودی به همه موارد می پردازیم:

 

  •  آب

از مواردی که در همه جا شنیده می شود، این است که آب برای عملکرد هرچه بهتر کل بدن بسیار ضروری است. پوست نیز از این قاعده مستثنی نیست، برای جوان و شاداب به نظر رسیدن به آب رسانی آن احتیاج است.

 

نظریه ای کلی وجود دارد که توصیه می کند، روزانه بین 6 تا 8 لیوان آب بنوشید. با این حال این توصیه برای همه قابل استفاده نیست، زیرا نیاز آب مصرفی هر فرد به وزن آن فرد و میزان فعالیت بدنی و نوع آب و هوایی که در آن زندگی می کنند بستگی دارد.

 

فردی که در مناطقی با آب و هوای گرم و خشک زندگی می کند، انتظار می رود که به میزان بیشتری از افرادی که در مناطق با هوای سرد یا متوسط زندگی می کنند به آب نیاز داشته باشند.

 

در مورد فعالیت بدنی نیز همین قانون اعمال می شود، هرچه میزان فعالیت بیشتر باشد، میزان آب مورد نیاز نیز بیشتر میشود. قانون کلی این است که هر فرد در ازای هر یک ساعت فعالیت شدید، باید 350 میلی لیتر آب بنوشد.

 

اگر از خود می پرسید که چه مقدار آب باید بنوشید، باید گفت که ماشین حساب آنلاینی وجود دارد که به شما کمک می کند مقادیر مناسب را بیابید.

 

نوشیدن آب ساده به تنهایی تنها راه آبرسانی نیست ، نوشیدن چای و قهوه نیز تاثیر گذار است. علاوه براین ها، خوردن میوه و سبزیجات با درصد بالای آب نیز در این امر یاری رسان خواهد بود.

 

از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، پخش پوشاک حمیدی تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه. پوشاک بچگانه رو امتحان کنید .پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی. 

 

از خوراکی هایی مانند خیار، کرفس، توت فرنگی، هندوانه و سایر منابع غذایی استفاده کنید. مراقب مصرف آبمیوه ها باشید، زیرا حاوی قند بیشتر و فیبر مغذی کمتری هستند، بنابراین می توانند به جای کمک به پوست به آن آسیب وارد کنند. به جای گرفتن آب آن، یک سیب بخورید و یک لیوان آب بنوشید.

 

  • پروتئین

پروتئین به ساخت بافتی سالم در بدن کمک می کند که باعث استحکام و کشش پوست می شود.این ماده معمولا در گوشت ها (حیوانات پرورش یافته توسط انسان در مراتع ) یافت می شود و حاوی مقادیر زیادی از اسید آمینه، ویتامین B12 و D است.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user