Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
6 دی 1401

میکرودرم ابریژن پوست چیست؟ + کاربرد میکرودرم ابریژن!

همه چی درباره میکرودرم ابریژن پوست!

همه ما از داشتن پوستی سالم و یکنواخت لذت می‌بریم. اما، به مرور زمان و با افزایش سن، پوست ما طراوت خود را از دست می‌دهد و لک‌ها یا فرورفتگی‌هایی در آن ایجاد می شود. خوشبختانه، روش‌های زیادی وجود دارد که با کمک آن می‌توانیم از پوست خود مراقبت کنیم با میکرودرم ابریژن . با عمده استایل همراه باشید 

 

 میکرودرم ابریژن یکی از آن‌هاست. احتمالاً نام آن را بارها شنیده‌اید، شاید هم به فکرتان رسیده که این روش را تجربه کنید. به هر حال، فرصت خوبی است که دقیقاً بدانید میکرودرم ابریژن چیست و فواید و عوارض آن را بشناسید.

میکرودرم ابریژن برای درمان چین و چروک

نتایج مطالعه‌ای که در زمینه تاثیرات پزشکی میکرودرم ابریژن انجام شده است، بهبود چشم‌گیری را در درمان چین و چروک‌های ریز مانند چین و چروک دور چشم، بافت، رنگ و ظاهر پوست پس از شش هفته درمان با میکرودرم ابریژن نشان داده است.

 

میکرودرم ابریژن

 

به نظر می‌رسد که میکرودرم ابریژن قادر به تحریک تولید کلاژن و سایر ترکیبات ماده زمینه‌ای پوست است و احتمالاً می‌تواند ناهنجاری‌های کانتور نظیر چین و چروک‌های ظریف، جای زخم‌ها و ترک‌های پوستی را بهبود بخشد.

میکرودرم ابریژن برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ مورد تایید سازمان FDA قرار گرفت. از آن زمان تا به حال، صدها ابزار مختلف برای این روش درمانی ساخته شده‌اند.

 

برای همین راه‌های مختلفی برای انجام میکرودرم ابریژن وجود دارد که در ادامه برخی از آن‌ها را معرفی کرده‌ایم:

دستی نوک الماسی (Dimond-tip Handpiece)

دستی نوک الماسی ابزاری برای لایه برداری و انجام میکرودرم ابریژن است. این وسیله به شکلی طراحی شده که با ملایمت سلول‌های مرده‌ی و لایه شاخی پوست را جدا کند. همزمان با این کار، سلول‌های کنده شده به درون دستی، مکیده می‌شوند.

 

عمق لایه برداری در این روش به فشاری که روی دستی گذاشته می‌شود و همچنین به میزان ماندن ساکشن (مکنده) بر روی پوست بستگی دارد. این اپلیکاتور میکرودرم ابریژن معمولاً برای نواحی حساس پوست (مثل مناطق پیرامون چشم‌ها) استفاده می‌شود.

 

کریستال میکرودرم ابریژن

در این روش از دستی ویژه‌ای استفاده می‌شود که همزمان با حرکت و مالش پوست، کریستال‌های بسیاری ظریفی را روی پوست می‌ریزد. مشابه با روش الماسی، کریستال‌ها باعث جدا شدن سلول‌های مرده می‌شوند و ساکشن دستگاه سلول‌های کنده شده را جمع‌آوری می‌کند.

 

در این روش از کریستال‌های مختلفی استفاده می‌شود که معمولاً از جنس آلومینیوم اکسید یا سدیم بیکربنات هستند

نحوه انجام جوان‌سازی با فناوری میکرودرم ابریژن

پزشک مربوطه به‌آرامی فناوری میکرودرم ابریژن را روی پوست شما کشیده و لایه رویی آن را حذف می‌کند. این کار حدوداً به مدت 30 الی 40 دقیقه انجام می‌شود؛ پزشک متخصص برای آسیب ندیدن پوست، از کرم مربوط کننده روی ناحیه موردنظر استفاده می‌کند.

 

در طی درمان توسط فناوری ميكرودرم ممکن است احساس کشیده شدن سمباده روی پوست خود را داشته باشید؛ ولی میکرو ابریژن کاملاً بدون درد است و فقط لایه‌های قدیمی پوست شما را حذف می‌کند.

فواید میکرودرم ابریژن چیست؟ از درمان ملاسما تا حذف تاتو

فناوری ميكرودرم ابريژن قادر است تا مشکلات سطحی پوست را حل کرده و پوست شما را شفاف و عاری از هرگونه لکه و جوش کند. موارد زیر ازجمله فواید Microdermabrasion هستند:

 

  • ازبین‌بردن لکه‌های تیره‌ای که بعد از بهبود آکنه ایجاد شدند
  • درمان ملاسما یا لکه‌های قهوه‌ای پوست
  • حذف لکه‌های پوستی
  • شفاف‌سازی پوست
  • یکنواخت کردن بافت و رنگ پوست
  • تنگ‌تر کردن منافذ پوستی که قابل‌مشاهده هستند
  • درمان لک‌های ناشی از حاملگی و آفتاب‌سوختگی
  • از بین بردن خالکوبی
  • حذف جوش‌های سرسیاه

 

به دلیل درمان سریع و بدون درد و سوزش توسط میکرودرم ابریژن، این فناوری طرفداران بسیاری پیدا کرده است. متخصصین زیبایی برای تأثیرگذاری بیشتر محصولات ضد پیری و سفیدکننده پوست، روش میکرودرم را پیشنهاد می‌دهند.

 

 دستگاه ميكرودرم ابريژن ساندرم 3 یکی از موفق‌ترین لیزرهایی است که از تکنولوژی Microdermabrasion بهره می‌برد. این فناوری مدرن و فوق‌العاده تولیدی متخصصین و پزشکان کشورمان، قادر است ضایعات پوستی را در مدت کوتاهی از بین ببرد.

ضخامت پوست بیمار

یکی از مشکلات اصلی دستگاه های کریستالی گیر کردن لوله های آن در آب و هوای مرطوب می باشد که می تواند به علت وجود درز در دستگاه ایجاد شود و ربطی به نوع کریستال آن ندارد. دستگاه هایی که به خوبی طراحی شده اند، دارای محفظۀ رطوبت گیر می باشند تا از متراکم و سفت شدن کریستال ها جلوکیری کنند.

 

در برخی دستگاه ها برای رفع گیر کردن لوله ها می توان جای دو لولۀ فرستنده و مکنده را با هم عوض کرد تا رفع گیر شود، سپس لوله ها را مجدداً در حالت اصلی خود قرار داد. در برخی دیگر نیز دستگاه را در وضعیت پاک کن قرار داده تا لوله ها تمیز شوند.

 

به دلیل امکان رطوبت گیر بودن کریستال ها برخی از دستگاه های لایه بردار مجهز به سر الماسی می باشند. یک سر الماسه حاوی الماس های خرد شده است که در نوک هندپیس قرار می گیرد و برای لایه برداری پوست به کار می رود. با سر الماسه فقط می توان مشکلات کوچک پوستی را رفع کرد.

مراقبت های قبل از میکرودرم آبریژن

  • تا ۱۰ روز قبل از لایه برداری نباید از داروی راکوتان (ضد آکنه) استفاده شده باشد (در لایه برداری متوسط تا عمیق).
  • از یک هفته تا ۱۰ روز قبل از میکرودرم ابریژن نباید از کرم های لایه برد ار استفاده شود.
  • از دو هفته قبل از انجام  نباید از کرم های موبر یا موم استفاده شود.
  • به مدت ۲ هفته قبل از انجام این روش نباید هیچ درمانی با لیزر در محل مورد نظر انجام شود.
  • از 2 هفته قبل از میکرو نباید از داروهای رتین A، تازوارک، رنووا یا دیفرین استفاده شود.
  • از یک ماه قبل از میکرودرم باید از هرگونه برنزه کردن پوست ناحیه درمان خودداری کرد.
  • داروهای رقیق کننده خون باید قطع شوند.
  • از دو هفته قبل از انجام میکرو نباید کلاژن در محل مورد نظر تزریق شده باشد.
  • از یک هفته قبل از میکرودرم ابریژن صورت، نباید توکسین بوتولینوم تزریق شده باشد.

 

کاربرد میکرودرم چیست؟

از بین بردن لک های پوستی

لک های پوستی به دلیل آفتاب و افزایش سن، گریبان گیر بسیاری از افراد است. این لک ها در گذر زمان با مصرف داروهای مختلف، حاملگی و … بیشتر شده و در برخی موارد به وضوح قابل مشاهده هستند.

 

با استفاده از میکرودرم، نه تنها سلول های لک پوستی از بین برده می شوند، بلکه با مصرف ویتامین C، به روشن تر شدن پوست، کمک می شود.

 

از بین بردن منافذ باز پوست

منافذ باز پوست، راهی آسان برای وارد شدن هرگونه مواد آلوده به پوست و در نتیجه کدر شدن پوست است. این مشکل هم در زنان و هم در مردان دیده می شود.

 

اما از آنجایی که معمولا زنان حساسیت بیشتری روی زیبایی خود دارند، انجام میکرودرم به زنان بالای 27 سال، توصیه می شود. بعد میکرودرم ابریژن، بافت های پوست ترمیم شده و محکم می شوند. در نتیجه به مرور زمان این منافذ تنگتر شده و در نهایت بسته می شوند.

 

از بین بردن جوش سرسیاه

از میکرودرم نه تنها برای جوان سازی، بلکه برای پاکسازی پوست هم استفاده می شود. با از بین بردن جوش سر سیاه، از ایجاد جوش های بزرگتر هم جلوگیری می شود

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user