Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
20 خرداد 1402

نحوه نگه داری از شلوار لی چگونه است؟ + مراقبت از شلوار جین

برای خرید یک شلوار جین باید چه مقدار هزینه کرد؟ آیا می توان با پرداخت قیمتی معادل با دویست هزار تومان یک شلوار جین مناسب خریداری کرد؟ برای نگهداری‌ از شلوار جین بهتر است تا چه نکاتی را در نظر گرفت و رعایت کرد؟ بهترین روش شستشوی شلوار جین شستشوی آن با ماشین لباسشویی و یا با دست است؟ در زمان خرید و انتخاب و نگهداری از شلوار جین باید نکات متعددی را در نظر داشت و آن‌ها را رعایت کرد. ما در این مقاله به بررسی ۱۰ نکته کلیدی در نگهداری از شلوارهای جین می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 

پخش پوشاک حمیدی ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

خیس کردن قسمت کمر شلوار

زمانی که شلوار جین شما تنگ شده است، شما می توانید برای رفع این مشکل ابتدا کمر آن را خیس کرده و سپس با استفاده از سشوار و اتوی بخار آن را خشک نمایید. با این روش سایز شلوار شما کمی بزرگتر خواهد شد.

پرهیز از شستشوی زیاد در زمان نگهداری‌ از شلوار جین

یکی از نکات مهم در نگهداری‌ از شلوار جین شستشوی آن است. دقت داشته باشید که شستشوی بیش از اندازه شلوار جین موجب از بین رفتن کیفیت پارچه شده و باعث خواهد شد تا شلوار شما کهنه دیده شود. از این رو تا حد امکان از شستشوی آن خودداری نمایید.

شستشو شلوار با دست در زمان نگهداری‌ از شلوار جین

در صورتی که می خواهید شلوار جین خود را برای مدت طولانی نگهداری کنید و نمی خواهید که رنگ آن به سرعت از بین رود، بهتر است آن را حتماً به روش دستی و با استفاده از آب سرد شستشو قرار دهید؛ چرا که استفاده از آب داغ باعث رنگ پریدگی پارچه و کهنه دیده شدن آن خواهد شد.

استفاده از سرکه سفید برای تثبیت رنگ شلوار

یکی از نکات مهمی که در نگهداری‌ از شلوار جین تیره اهمیت دارد، تثبیت رنگ آن است. شما می توانید برای جلوگیری از رنگ رفتگی شلوار جین خود، آن را در یک تشت آب به همراه یک فنجان سرکه سفید قرار دهید.

نکته

بهتر است تا پس از شست و شو شلوار جین خود آن را بر روی یک سطح صاف قرار دهید تا به طور کامل خشک شود. همچنین از آویزان کردن شلوار جین خود خودداری نمایید.

توجه به الیاف شلوار در زمان نگهداری‌ از شلوار جین

در نگهداری‌ از شلوار جین باید به الیاف آن نیز توجه نمایید. الیاف شلوار جین نیاز به تنفس دارند و بهتر است تا در کمدهای شلوغ و تنگ قرار نگیرند؛ چرا که این کار موجب آسیب دیدن الیاف شلوار جین خواهد شد.

مطمئناً نحوه قرار گرفتن شلوار جین از اهمیت زیادی در نگهداری از آن برخوردار است. به همین جهت بهتر است تا آن را به صورت تا شده در کمد قرار دهید. برای این کار ابتدا آن را بر روی یک سطح صاف قرار داده و از چپ به راست تا نمایید. در گام بعدی شلوار را تا نیمه های طولانی تا زده و در آخر بار دیگر این مرحله را تکرار کنید تا شلوار به طور کامل تا زده شود.

 

روش های مراقبت از شلوار جین برای طولانی مدت

بعد از کلی وقت گذاشتن و هزینه کردن شلوار جین دوست داشتنی و مورد پسند خود رو پیدا می کنیم و حالا باید با رعایت اصولی سعی کنیم حداکثر استفاده از آن را داشته باشیم. سعی کردم بهترین و مهم ترین  راه های مراقبت از شلوار جین در ادامه بیان کنم.

۱- اولین نکته برای مراقبت از شلوار جین این است که: برای اینکه رنگ شلوار لی ماندگار باشد و برای مدت طولانی کم رنگ نشود. همیشه شلوار جین بخصوص شلوار های جین با رنگ تیره را با آب سرد بشویید.

۲- برای اولین بار که قصد شستن شلوار جین خود را دارید به هیچ وجه از مواد شوینده استفاده نکنید. اولین بار برای شستن شلوار جین از آب سرد و یک فنجان سرکه استفاده کنید. اگر شلوارتان خیلی کثیف است از مقدار خیلی کم صابون لباسشویی استفاده کنید. اینکار برای تثبیت رنگ شلوار جین و ماندگاری طولانی مدت رنگ آن خیلی مهم است.

فرق نمی کند در ماشین لباسشویی آن را می شویید یا با دست، برای بار اول باید با سرکه سفید و آب سرد آن را بشویید. اگر با دست شلوار را می شویید که بهتر است لااقل برای بار اول اینکار را بکنید. ابتدا آب و سرکه را قاطی کنید و بعد شلوار را در آن قرار دهید و بشویید. ( بهتر است شلوار جین همیشه با دست شسته شود. )

شلوار جین در اولین دفعه که شست شو می دهید بیشترین رنگ را پس می دهد. اما سرکه باعث می شود رنگ شلوار جین به دیگر لباس های سرایت نکند و بعداً که شلوار را می پوشید رنگ شلوار تثبیت شود و پوستتان را رنگی نکند.

 

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user