Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
18 مهر 1401

ویژگی مانتو جلو بسته چیست؟ + انواع مانتو جلو بسته کدامند؟

همه چی درباره مانتو جلو بسته زنانه!

مانتو جلو بسته امروزه دارای مدل های مختلف از نظر نوع برش، نوع پارچه ی استفاده شده و … می باشد. بانوان نسبت به آقایان دارای میزان بیشتری از تنوع در زمینه ی خرید لباس هستند تا جایی که می توانیم به جرات بیان کنیم تعداد مغازه های لباس زنانه نسبت به آقایان حدود دو برابر می باشد. خرید هر لباسی با توجه به سلیقه شخصی شما انجام می پذیرد، گاهی ممکن است جنس لباس، نوع لباس، رنگبندی، مدل آن و موارد دیگر برای شما مهم باشد و با توجه به این موارد بتوانید در نهایت محصولی عالی را تهیه نموده و بعد از ست نمودن با انواع لباس های دیگر استایل مناسبی را برای خود ایجاد نمایید. از انواع این این لباس ها می توانیم مانتو جلو بسته را مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی های مانتو جلو بسته مناسب چیست؟

قطعا در زمان خرید هر محصولی به این نکته توجه می کنیم که محصول مناسب بوده تا هزینه ای که در ازای آن پرداخت می کنیم هدر نرود. شما هم برای خرید محصولاتی که مناسب باشند باید به موارد مختلفی توجه کنید تا در نهایت محصولی شایسته، زیبا و با کیفیت را خریداری نموده و آن را مورد استفاده قرار دهید.

از ویژگی هایی که میتوانیم در زمان خرید مانتو جلو بسته به عنوان لباس زنانه به آن توجه نماییم موارد زیر را عنوان می کنیم:

• خرید محصولی با کیفیت به منظور تهیه ی لباسی است که دارای جنس مناسب، نوع دوخت مناسب و مدل مناسبی باشد.
• قیمت این محصولات باید مقرون به صرفه بوده و متناسب با کیفیت آن انتخاب گردد.
• اندازه و سایز انتخابی می تواند در نوع استایل شما تاثیر گذار باشد به همین دلیل بهتر است سایز صحیح را در زمان خرید انتخاب نمایید.
با توجه به موارد فوق قطعا می توانید بهترین نمونه از انواع مانتو جلو بسته در بازار را تهیه نموده و در زمان و مکان مخصوص مورد استفاده قرار دهید.

مانتو جلو بسته یک استایل متفاوت برای بانوان

رفته رفته با تفاوت در نوع فرهنگ و زندگی بشر نوع استایل پوششی نیز تغییر نموده است و امروزه نمونه های متفاوتی را می توانیم در صنعت مد و پوشاک به وضوح مشاهده کنیم. مانتو جلو بسته نمونه ای از همین استایل های متفاوت است که امروزه تعداد بی شماری از آنها را در مغازه های لباس زنانه مشاهده می کنیم. استایل نهایی ایجاد شده به وسیله ی این نوع لباس ها کاملا بستگی به سلیقه شخصی فرد، نوع لباس انتخاب شده و لباس هایی است که شما با این مانتو ها ست خواهید نمود. شما می توانید از انواع این مانتو ها خریداری نموده و استایل جذاب خود را ایجاد نمایید.مانتوهای جلوبسته چین‌دار در انواع مدل‌های مجلسی و راحتی یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای نمایش نجابت استایل خانم‌ها است. طراحان لباس با چین‌خوردگی‌هایی که با ظرافت هنرمندانه در آستین، ناحیه کمر و قسمت پایین این مانتوها طراحی می‌کنند، زیبایی خاصی به این مدل مانتو تابستانه می‌بخشند. این مدل مانتو که با پارچه‌های طرح دار و ساده طراحی می‌شوند برای افرادی که اندام لاغری دارند بسیار مناسب هستند؛ زیرا وجود چین در لباس سبب می‌شود اندام افراد کمی درشت‌تر نشان داده شود.

ترکیب رنگی در استایل مهم است

داشتن ترکیب رنگی هماهنگ در لباس‌ها نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. شما باید علاوه بر هماهنگی مدل مانتو و شلوار و کفش با یکدیگر حتما باید به هماهنگی رنگ‌های آن‌ها نیز توجه داشته باشید. برای انتخاب رنگ لباس ها و ترکیب آن‌ها می‌توانید از روش‌های طیف رنگی هماهنگ‚ رنگ مخالف و یا    استفاده کنید. همچنین می‌توانید لباس‌هاس خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که بخشی از شال و یا مانتو شما مثلا با رنگ کفشتان هماهنگی دارد. یا این که همه اکسسوری‌های موجود در استایلتان با یکدیگر همرنگ باشند.

در انتخاب رنگ مانتو تابستانه دقت کافی را داشته باشید

رنگ لباس‌ها به دلیل خصوصیت جذب نور به خود در میزان گرمایی که بدن ما از خورشید دریافت می‌کند، تأثیر مستقیم می‌گذارند. در روزهای گرم سال، بهتر است از لباس‌هایی با رنگ روشن استفاده کنید تا از گرمای شدید در امان بمانید. توجه کنید که هرچه رنگ لباس‌ها به سمت طیف روشن برود یا به رنگ سفید نزدیک شوند، گرما را در خود کمتر جذب می‌کند و بیشترین احساس خنکی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

با نزدیک شدن روزهای گرم سال، در این مقاله از بانی مگ تلاش کردیم تا به معرفی انواع مدل مانتو جلوبسته تابستانه بپردازیم. نظر شما درباره‌ی مانتوهای جلوبسته تابستانی چیست؟

مانتو راحتی جلو بسته، خنک در روزهای گرم!

تابستان فصلی مناسب برای قرارهای دوستانه و رفتن به گردش‌ها و طبیعت‌گردی است. انتخاب لباسی که بتواند در عین جذابیت، ساده و خنک باشد و از همه مهمتر دست‌وپا گیر نباشد بسیار مهم است؛ در چنین مواقعی پوشیدن لباس‌های لوکس و لاکچری اهمیتی ندارد و برعکس بهتر است با انتخاب لباس‌های ساده و راحت و درعین‌حال زیبا، احساس صمیمیت را به استایل خود اضافه کنید تا در جمع دوستانتان لذت ببرید. مانتو راحتی تابستانه با طرح‌های ساده را می‌توانید به‌راحتی با کمک شال یا روسری طرح دار جلوه زیبا ببخشید. مانتو راحتی نخی زنانه، خنک‌ترین لباسی است که در تابستان می‌توانید بپوشید و از راحتی آن لذت ببرید.

طرح های مانتوی جلو بسته کدامند

برای دوخت مانتوهای جلو بسته از پارچه های مختلف طرح دار و ساده استفاده می شود که انتخاب طرح و رنگ پارچه مانتو به سلیقه شخصی شما بستگی دارد مانتو های ساده جلو بسته برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهر و تیپی آراسته داشته باشند انتخابی مناسب به شمار می روند همچنین اگر شما تمایل دارید استایلی منحصر به فرد داشته باشید بهتر است مانتوهای جلو بسته طرح دار را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

انتخاب رنگی مناسب برای مانتو جلو بسته از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. مانتوهای رنگ روشن جلو بسته برای خانم هایی که دارای رنگ پوست تیره می باشند مناسب هستند همچنین خانم ها با رنگ پوست روشن بهتر است از مانتوهای رنگ تیره استفاده نمایند.

در طراحی برخی از مانتوهای جلو بسته اغلب از دکمه استفاده نمی شود ولی در برخی از آن ها در قسمت بالاتنه لباس از سه یا چهار دکمه استفاده می شود همچنین بهتر است شما مانتوی جلو بسته را مقداری گشاد و راحت انتخاب نمایید تا در زمان پوشیدن آن احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

مدل و جنس مانتو مهم است 

مدل مانتو و رنگ و جنس آن یکی از مهمترین مواردی است که انتخاب را برای شما دشوار خواهد کرد. شما ابتدا می بایست با توجه به فصل و مناسبتی که قرار است مانتوی جدید را به تن کنید، بین مدل های جلوباز و جلوبسته و مدل های اسپورت یا مجلسی یکی را انتخاب کنید و سپس با توجه به رنگ پوست خود و مناسبتی که قرار است در آن حاضر شوید، به سمت خرید مانتوهایی با رنگ متناسب با مجلس مورد نظر خود بروید. در حال حاضر مانتو ترک در ایران طرفداران بیشتری نسبت به سایر جنس های موجود در بازار دارد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست