Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
9 آذر 1401

ویژگی های شورت گیاهی مردانه چیست ؟

همه چی درباره شورت گیاهی مردانه!

انسان در تمام دوران زندگی خود سعی می کرد خود را بپوشاند. البته این پوشاندن هم از نظر محافظت از خود بوده و هم حیای خود انسان که البته هر دو به یک منظور استفاده می شده است. همواره انسان در تلاش بوده تا یک لباس زیر انتخاب کند انتخاب کند که کمترین اسیب به بدن اون برسد.

 

البته در عین حال بسیار راحت و آسوده باشد. با پیشرفت تکنولوژی نحوه پوشش و جنس پوشش هم دستخوش تغییر شده است. از طرفی افزایش جمعیت نیاز انسان به برخی مواد اولیه را دشوار تر ساخته است.

 

به همین جهت جنس های مختلفی به وجود امده است. که از ترکیب چند نوع است. در این بین هم هستند افرادی که به یک سری از این مدل ها حساسیت دارند پس با این تفاسیر تنوع مدل و جنس انسان را گمراه می کند و انتخاب اشتباه ممکن است به سلامت فرد ضربه بزند.

 

پس دیگر مانند گذشته نمی شود بدون توجه و خیلی سطحی با این موضوع برخورد کرد و از آن گذشت. پس از این رو برای برای خریدی درست باید آگاهی کامل داشت.

 

انواع مختلف شورت گیاهی از نظر جنس

در گذشته تمامی لباس های زیر تماما از نخ و ابریشم بود به همین علت خاصیت کشسانی لازم را نداشت و مشکلات متعددی به همراه داشتند. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش جمعیت و کمبود منابع نیاز بشر به انواع مختلف جنس پارچه بیشتر از قبل شده است.

 

از دهه پنجم قرن یبستم به مواد اولیه لباس های زیر علاوه بر نخ، نایلون نیز اضافه شد و به مرور زمان لباس های زیر تمام نخ طرفداران خود را از دست داد.

 

علت این رویداد خاصیت کشسانی و دوام بالا بود که گرایش مردم را به این جنس زیاد کرد. کم کم پارچه ها متنوع تر شدند و قدرت انتخاب را نسبت به گذشته افزایش دادند. در این جا جنس های مختلفی از پارچه هایی که با آن شورت گیاهی مردانه تهیه می شود را برسی می کنیم.

 

پنبه ای: ویژگی این پارچه به اندازه ای زیاد است که بسیاری از مشتریانش را راضی نگه داشته. داشتن استحکام کافی، لطافت، وزن کم و … از مهم ترین ویژگی های این پارچه است.

 

ابریشمی: ابریشم از دیرباز پارچه ای قیمتی و شکیلی بوده است. امروزه هم از این پارچه برای لباس های زیر رسمی مورد استفاده قرار میگیرد. این پارچه بر خلاف ظاهر نرم خود بسیار مستحکم بوده و دوام خوبی دارد.

 

بامبو: این پارچه با داشتن ویژگی هایی مانند لطافت، یکدستی، جذب بالا، خواص انتی باکتریال، قابلیت کشسانی بالا و قدرت بازگشت پذیری بسیار پرطرفدار بوده است.

 

ریون: این پارچه نوعی پارچه نیمه مصنوعی به حساب می‌آید. این نوع پارچه از سلولز ساخته شده است و میتوان به به عنوان جایگزینی برای ابریشم در نظر گرفته شود. به علت لطافتف خنکی، قابلیت جذب بالا و کشسانی برای فصول گرم سال بسیار مناسب است.

 

همانگونه که مطالعه کردید جنس های گیاهی را از دیر باز بون دانستن از این موضوع گیاهی بودن استفاده می کردیم امروزه به علت تبلیغات فراوان و تعاریف گوناگون و سو استفاده برخی از فروشنده ها به منظور فروش با قیمت بالاتر از این راه استفاده کردند. البته در این بین خیلی از فروشندگان حتی جنس های غیر طبیعی و شیمیایی هم به عنوان گیاهی به فروش می رساندن.

 

شورت مردانه گیاهی بر سلامت فرد چه تاثیری دارد؟

حفظ سلامت و مراقبت از اندام های حساس بدن امری ضروری است بنابراین انتخاب لباس زیر که عاملی تاثیر گذار در حفاظت از اندام های حساس می باشد نکته ای بسیار مهم است. در زمان خرید انواع لباس زیر از جمله شورت و زیرپوش مردانه

 

باید از جنس و مدل مناسب اطلاعات کافی داشت تا علاوه بر حفاطت از اندام ها در زمان استفاده از آن ها حس راحتی و آرامش نیز داشته باشیم. در زمان های گذشته اغلب لباس های زیر از نخ و ابریشم ساخته میشد که همین موضوع باعث پاییت آمدن قدرت کشسانی پارچه شده بود و مشکلات بسیاری را پدید می آورد.

 

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و افزایش جمعیت پارچه های مختلفی با جنس های گوناگون روانه بازار شد و در بعضی اوقات در مواد اولیه لباس های زیر علاوه بر نخ از نایلون نیز استفاده شد زیرا نایلون خاصیت کشسانی پارچه را بالا برده و در نتیجه پارچه منعطف تر و راحت تر خواهد شد

 

بنابراین استقبال آقایان از شورت مردانه گیاهی که با نایلون ترکیب شده بودند افزایش یافت و رفته رفته محبوبیت لباس های زیر تمام پنبه کاهش یافت.

 

نکات خرید شورت های گیاهی

زیرپوش و شورت مردانه گیاهی را باید با داشتن اطلاعات کافی خریداری نمود زیرا این نوع لباس زیر دارای انواع نامرغوبی هستند که علیرغم ظاهر زیبا و جنس لطیفی که دارند در ساخت آن ها از مواد اولیه مضر استفاده می شود و ممکن است باعث خارش، آلرژی پوست و آسیب رسیدن به اندام های حساس شوند.

 

علاوه بر این در هنگام خرید لباس زیر به تنگ نبودن آن دقت فراوانی کنید زیرا استفاده از شورت مردانه تنگ جریان هوا را به حداقل می رساند که این موضوع آسیب زیادی به بدن می رساند.

 

ویژگی های الیاف شورت گیاهی

شورت مردانه گیاهی برای آقایانی که به گردش منظم خون خود و داشتن پوستی شفاف سالم اهمیت می دهند گزینه بسیار مناسبی است.

 

بسیاری از آقایان دقت کافی در انتخاب و خرید لباس زیر مناسب را به خرج نمی دهند و در بیشتر مواقع از شورت و زیرپوش هایی استفاده مینمایند که بسیار تنگ بود و جنس پارچه های پلاستیکی تهیه شده اند، این نوع لباس های زیر باعث ایجاد انواع بیماری های پوستی خواهد و از گردش منظم خون نیز جلوگیری می نمایند.

 

حالا با دانستن این موضوعات زین پس در زمان انتخاب لباس زیر دقت فراوانی نمایید و لباس های زیر خود را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

 

مزیت های شورت گیاهی

همان طور که به آن اشاره شد لباس های زیر گیاهی نقش مهمی در بهتر به نظر رسیدن و ایستایی شلواری که از آن استفاده می کنیم خواهد شد و نشان دهنده این موضوع است که شما بین پول و سلامتی به سلامتی و بهداشت خودتان بیشتر اهمیت می دهید.

 

این موضوع که آقایان چند شورت و زیرپوش پنبه ای داشته باشند باعث می شود که هر روز یک شورت و زیرپوش تمیز بپوشند که این امر از جمع شدن میکروب ها در نقاط شرمگاهی جلوگیری نموده و از بیماری های پوستی خطرناک پیشگیری می نماید.

 

با شورت مردانه گیاهی مرغوب از ناحیه شرمگاهی محافظت نمایید

پوشیدن شورت مناسب به خصوص شورت گیاهی می توانید از نقاط شرمگاهی مانند بیضه ها و مقعد محافظت نمایید زیرا این شورت ها با دارا بودن الیاف پنبه ای بیضه ها را خشک نگه می دارد و سبب جذب عرق بدنتان خواهد شد.

 

علاوه بر این از میان منفذهای موجود در اینگونه شورت ها هوا به راحتی در نواحی شرمگاهی جریان پیدا کرده سبب آرامش فرد می گردد. خوب است بدانید که کیسه بیضه به شدت به دما حساس است و پوشیدن شورت هایی از جنس پلاستیک به مقدار بسیار زیاد به بیضه ها فشار وارد می کند، بنابراین سعی نمایید هیچ گاه از شورت های دوخته شده با پارچه های مصنوعی استفاده نکنید

 

شورت مردانه گیاهی مرغوب چه شورتی است؟

متاسفانه بسیاری از شورت هایی که به عنوان شورت گیاهی در بازار موجود هستند واقعا گیاهی نیستد و سبب آسیب های فراوانی خواهند شد که فرد در دراز مدت متوجه آن ها می شود. لباس های گیاهی مرغوب از الیاف طبیعی گیاهانی مانند پنبه، کتان، کنف و چتایی ساخته می شوند.

 

این الیاف گیاهان در کارخانجات نساجی پرداخت شده به تبدلی به نخ می شوند و در تولید شورت مردانه گیاهی مورد استفاده قرار می گیرند.الیاف گیاهی به الیاف دانه ای مثل پنبه، الیاف ساقه ای مانند کتان، چتایی و کنف و باگاس، الیاف برگی مانند سیسال و مانیلا و الیاف میوه ای مثل نارگیل تقسیم می شوند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست