Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
1 آذر 1401

ویژگی کفش عروسی چیست؟

همه چی درباره کفش عروسی؟

هم قد و اندازه آقای داماد هستید؟ با پاشنه بلند راحت ترید یا کوتاه و اسپرت؟رنگ سفیدش دوس دارید یا رنگی ؟ ما تمام فوت و فن های خرید کفش عروسی تان را برایتان توضیح میدهیم.

 

خیلی از عروس خانم ها آنقدر سرگرم سفارش لباس عروسی، پیدا کردن آتلیه و آرایشگاه و البته تدارک جهیزیه می شوند که خرید کفش عروسی را به روزهای آخر موکول می کنند غافل از اینکه انتخاب کفش با عجله و بدون دقت، می تواند دردسر ساز شود و در روز عروسی ناراحتی هایی به بار بیاورد.

 

هیچ چیز بدتر از این نیست که با انتخاب کفشی نامناسب، در روز عروسی تان به سختی راه بروید و شب که به خانه می رسید پاهایتان دردناک و تاول زده باشد پس برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی بهتر است قبل از خرید کفش عروسی به چند نکته مهم دقت داشته باشید.

 

به راحتی کفش توجه کنید

در روز عروسی از اواسط صبح تا آخرشب کفش ها مهمان پاهای شما هستند. در آتلیه و هنگام عکاسی باید ساعت های زیادی را بایستید و مدام فیگورهای مختلفی را اجرا کنید. هنگام جشن هم که نمی توانید یک جا بنشینید. شب عروسی تان است و باید حسابی جنب و جوش داشته باشید.

 

به همین دلیل راحتی کفش اولین نکته ایست که جدا از زیبایی، باید به آن توجه کنید. یک کفش ناراحت آنقدر شما را عذاب می دهد که شاید دلتان بخواهد وسط جشن آن را از پاهایتان در بیاورید و یک جفت کفش کتانی راحت بپوشید. پس به راحتی کفش بیش از این حرف ها توجه کنید.

 

دنبال کفش های ارزان نروید

انگلیسی ها می گویند ما هنوز آنقدر ثروتمند نشدیم که جنس ارزان بخریم. ما ایرانی ها هم می گوییم هر چه پول بدی، آش می خوری. پس هنگام خرید کفش عروسی این ضرب المثل ها را آویزه گوش تان کنید.کفش های خوب قیمت بالایی دارند.

 

گاهی لازم است برای خریدشان ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان هزینه کنید. به این فکر نباشید که چون قرار است یک شب کفش را بپوشید، باید کفش ارزان قیمتی بخرید. اگر از چند ماه قبل از عروسی در فکر کفش باشید، شاید بتوانید در حراجی های آخر فصل برندهای معروف کفش خوبی را با قیمت ارزان تر پیدا کنید. پس خرید کفش را به روزهای آخر موکول نکنید و کمی زودتر به فکر باشید. اگر کفش شما خوب و راحت باشد می توانید در مهمانی های بعد از ازدواج هم از آن استفاده کنید.

 

 

در مورد رنگ کفش وسواس نداشته باشید

بهتر است رنگ کفش شما با لباس عروسی تضاد زیادی نداشته باشد. با این وجود خیلی وسواس به خرج ندهید و نگویید حتما باید سفید یا شیری باشد. اگر لباس عروسی تان سفید است و نگین های کار شده دارد می توانید آن را با کفش های سفید یا نقره هماهنگ کنید.

 

در مورد لباس های نباتی یا شیری به سراغ کفش های کرم یا طلایی بروید. بیشتر کفش های عروسی از جنس ساتن یا ابریشم هستند اما می توانید در بین نمونه های چرمی هم کفش های ساده و زیباتری را انتخاب کنید.

 

به هر حال لازم نیست که رنگ کفش شما دقیقا با رنگ لباس تان یکی باشد. یادتان باشد که راحتی کفش مهم تر از رنگ آن است.

 

به پاشنه کفش توجه کنید

 

یکی از مهم ترین ویژگی های کفش عروس که باید به آن توجه نمود ، اندازه پاشنه آن است . کفش ها یا صندل های پاشنه بلند بسیار جذاب هستند اما شما قرار است این کفش را چندین ساعت به پا داشته باشید و با آن راه بروید بنابراین باید به پاشنه آن توجه نمایید.

 

کفش هایی با پاشنه بیشتر از 7 سانتی متر شیب کف زیادی دارند و همین باعث ایجاد درد در انحنای پا می شود پس کفش هایی با پاشنه بیشتر از 7 سانتی متر نخرید .

 

اگر هم همیشه کفش پاشنه بلند 3 یا 5 سانتی متری می پوشید، روز عروسی نیز بهتر است کفشتان همین اندازه باشد زیرا این روز زمان مناسبی برای تجربه های جدید نیست و توصیه می شود روال زندگی تان را دنبال کنید.

 

دقت کنید پاشنه کفش باید به گونه ای باشد که اختلالی در راه رفتن ایجاد نکند ، آن هم در مجلسی که تمام مهمانان چشم به عروس دوخته اند. هنگام انتخاب کفش پاشنه دار به نکات زیر دقت کنید:

 

• پاشنه را متناسب با قد لباس انتخاب کنید ، اگر پاشنه کفش شما با قد لباس هماهنگی نداشته باشد ، لباس کوتاه تر از معمول به نظر می رسد.

 

• در انتخاب کفش پاشنه بلند حواستان به قد داماد باشد تا قدتان از داماد خیلی بلند تر نشود ، اگر با داماد تقریبا هم قد هستید ، کفش هایی با پاشنه بسیار کوتاه یا حتی انواع کفش های سفید بی پاشنه بخرید.

 

قبل از عروسی کفش را چند بار بپوشید.

بعد از خرید کفش عروسی باید مطمئن شوید  که کفش پای شما را اذیت نمی‌کند. بنابراین بهتر است چند هفته قبل از عروسی آن را بپوشید تا به این کفش عادت کنید. لازم نیست با کفش‌تان از خانه بیرون بروید.

 

همین که در فضای خانه این کفش را بپوشید کافی است. در ابتدا زمان پوشیدن کفش را کوتاه درنظر بگیرید و هر بار یک ربع تا بیست دقیقه به این زمان اضافه کنید تا در روزهای آخر کفش رو در حدود ۳ یا ۴ ساعت پوشیده باشید. در این صورت مطمئن می‌شوید که می‌توانید کفش پاشنه بلند عروسی را برای یک روز کامل تحمل کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز