Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
17 آبان 1401

ویژگی کفش مجلسی خوب چیست ؟ + کفش مجلسی زنانه !

همه چی درباره ویژگی کفش مجلسی !

هنگام گشت‌زدن در بازار کفش فروشی ها با انبوهی از مدل کفش و مدل پاشنه روبه‌رو می شوید اما واقعا بهترین انتخاب برای مهمانی عصر، یک شام دوستانه یا مراسم افتتاحیه چیست؟ برای رسیدن به این جواب باید با انواع پاشنه، مدل کفش مجلسی و کاربرد آنها در تکمیل ست لباس خود آشنا شوید.

 

مهم‌ترین ویژگی‌های انتخاب کفش مجلسی

زیبایی هر کفش مجلسی حسن سلیقه صاحب آن را به نمایش می‌گذارد. این کفش‌ها علاوه بر زیبایی باید ویژگی‌های دیگری نیز داشته باشند که شخص در زمان استفاده از آن با مشکل مواجه نشود. برخی از این ویژگی‌ها شاید کم‌اهمیت به نظر برسد، اما در درازمدت تأثیر خود را بر سلامت و زیبایی پاهایتان خواهد گذاشت. در ادامه به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های کفش مناسب مجلسی اشاره می‌کنیم. پس اگر از آن دسته افراد هستید که به دنبال کفش چرم زنانه مجلسی شیک  یا حتی مدل مردانه آن هستید، این مطلب را از دست ندهید.

جنس کفش را همیشه مدنظر قرار دهید

همان‌طور که می‌دانید کفش‌ها را از مواد گوناگونی می‌سازند. در مورد کفش‌های مجلسی دو ماده اولیه بیشترین کاربرد را دارد که این مواد شامل چرم طبیعی و مصنوعی است. اگرچه قیمت کفش‌های چرم بیشتر است، اما مزایای بیشتری نیز دارند که آن‌ها را ارزشمند می‌کند.

 

کفش‌های تنگ یا گشاد قاتل زیبایی پاهای شما

شاید مهم‌ترین ویژگی کفش‌های مجلسی اندازه آن‌ها باشد. کفش باید فضای کافی برای پاهایتان در زمان راه رفتن داشته باشد. اگر کفش‌های شما بیش‌ازاندازه تنگ باشد بعد از چند بار استفاده ممکن است باعث بروز پینه شود.

 

از طرف دیگر اگر کفش‌ بیش از اندازه گشاد، احتمال پیچ خوردن پا بالا می‌رود. هر دو حالت گفته شده به‌صورت مستقیم زیبایی و سلامت پاهایتان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، پس در زمان خرید حتماً به آن توجه کنید.

 

ویژگی های کفش مجلسی استاندارد و راحت

برای انتخاب کفش مجلسی خوب اول باید به جنس کفش توجه کنید. کیفت جنس رویه و دور دوزی بسیار مهم است. بهترین جنس کفش مجلسی چرم است.

 

تزئینات روی کفش بسیار مهم است که بعد از مدتی دلتان را نزند. بهتر است تزئینات کفش مجلسی به میزان کم ولی موثر باشد.

 

رنگ کفش یکی از مهمترین معیارهای انتخاب کفش می باشد که بهتر است با رنگ لباستان هارمونی داشته باشد. کفش مجلسی باید راحت باشد. در نظر داشته باشید اگر کفش مجلسی شما ناراحت باشد شما زود خسته و کلافه می شوید. بنابراین در عین زیبا بودن به راحتی آن نیز توجه کنید.

 

خرید کفش مجلسی زنانه و دخترانه کار بسیار حساسی است زیرا باید دقت کنید کفشی تهیه کنید که بتوانید تا آخر مراسم در آن راحت باشید و نیمه های مجلس مجبور به پا برهنه شدن یا تعویض کفش نداشته باشید.

 

سایز کفش مناسب خود را انتخاب کنید و از خرید کفش های کیپ بپرهیزید و هرچند که فروشنده به شما خواهد گفت کفش جا باز می کند اما باید بدانید کفش مجلسی تا بخواهد جا باز کند باید چندین و چند مجلس عذاب بکشید.

 

کفش مجلسی بند دار انتخاب کنید. بندهایی که به دور ساق پا پیچیده می شود می تواند تکیه گاه خوبی برای پا باشد. برای خرید کفش مجلسی دست و دلباز باشید و به سراغ برندهای معتبر بروید. کفش مجلسی با جنس چرم و جیر بسیار راحت تر از ورنی است.

 

نکاتی که هنگام خرید کفش مجلسی باید به آن ها توجه نمایید

 

1. فاصله پاشنه تا زیره را هنگام خرید کفش زنانه در نظر بگیرید

فاصله پاشنه تا زیره میزان فشار وارده به پا را مشخص می‌کند. هرقدر این فاصله بیشتر باشد (حالت ایده‌آل 3 سانتی متر و بیشتر است) کفش راحتی بیشتری خواهد داشت. در واقع فاصله بیشتر بین پاشنه کفش تا بخش زیره به معنا شیب کمتر است.

 

هر قدر فاصله بین این دو کمتر شود (یعنی از 2.5 سانتی متر کمتر) شیب کفش بیشتر شده و هنگام راه رفتن وزن بدن روی پنجه پا قرار می‌گیرد که این امر می‌تواند دردناک باشد.

 

پس پیش از خرید یک کفش یا بوت پاشنه دار فاصله بین پاشنه تا زیره کفش را اندازه بگیرید. اما اگر سراغ خرید اینترنتی کفش پاشنه بلند زنانه می‌روید، می‌توانید به سادگی فاصله پاشنه تا زیره کفش را از روی عکس روی سایت اندازه بگیرید و آن را با ارتفاع پاشنه مقایسه کنید.

 

اگر فاصله کفی کفش تا پاشنه بیشتر از طول پاشنه باشد، آن کفش به اندازه کافی راحت است و اگر چنین نباشد انتخاب مناسبی برای خرید نیست

 

2. خرید کفش زنانه با توجه به میزان انعطاف‌ پذیری

با یک دست پاشنه را نگه دارید و با دست دیگر پنجه کفش را. سپس کفش را خم کنید، تنها جایی که از کفش باید به خوبی انعطاف‌پذیر بوده و خم شود قسمت ابتدای پنجه کفش است، یعنی قسمتی که کفش برای رسیدن به پنجه کمی باریک می‌شود.

 

کفش مجلسی زنانه را برای چه مدتی می‌پوشید

در نظر داشته باشید که کفش پاشنه بلند یا کفش مجلسی را برای چه مدتی به پا خواهید داشت.

 

اگر قرار است بیشتر یک روز را با کفش پاشنه بلند قدم بزنید و با آن مسافت زیادی را طی کنید یا قرار نیست جایی برای نشستن داشته بشید بهتر است هنگام خرید کفش زنانه، پاشنه‌های نازک را انتخاب نکنید و سراغ کفش‌های پاشنه‌داری بروید که برای ایستادن و قدم زدن در آن احساس راحتی می‌کنید

 

فاصله پاشنه تا زیره را موقع خریداری کفش زنانه در نظر بگیرید

فاصله پاشنه تا زیره مقدار فشار وارده به پا را معین می‌کند. هرقدر این فاصله زیادتر باشد (وضعیت ایده‌آل 3 سانتی متر و زیادتر می باشد) کفش آسانی زیادتری خواهد داشت. در اصل فاصله زیادتر بین پاشنه کفش تا قسمت زیره به معادل شیب کمتر می باشد.

 

هر قدر فاصله بین این دو کمتر گردد (به این معنا که از 2.5 سانتی متر کمتر) شیب کفش زیادتر شده و موقع کانال رفتن وزن بدن روی پنجه پا قرار می‌گیرد که این مطلب می‌تواند دردناک باشد.

 

پس پیش از خریداری یک کفش یا بوت پاشنه دار فاصله بین پاشنه تا زیره کفش را اندازه بگیرید. ولی در صورتی که پیگیری خریداری برپایه اینترنت کفش پاشنه بلند زنانه می‌روید، می‌توانید به راحتی فاصله پاشنه تا زیره کفش را از روی تصویر روی وب سایت اندازه بگیرید و آن را با ارتفاع پاشنه مقایسه نمایید.

 

در صورتی که فاصله کفی کفش تا پاشنه زیادتر از طول پاشنه باشد، آن کفش به اندازه کافی ساده می باشد و در صورتی که چنین نباشد گزینش مناسبی برای خریداری نیست.

 

کفش مجلسی زنانه را برای چه مدتی می‌پوشید

در نظر داشته بمانید که کفش پاشنه بلند یا کفش مجلسی را برای چه مدتی به پا خواهید داشت.

 

در صورتی که قرار می باشد زیادتر یک روز را با کفش پاشنه بلند گام بزنید و با آن مسافت اضافه را طی نمایید یا قرار نیست جایی برای نشستن داشته بشید خوب تر می باشد موقع خریداری کفش زنانه، پاشنه‌های نازک را گزینش نکنید و پیگیری کفش‌های پاشنه‌داری بروید که برای ایستادن و گام زدن در آن حس آسانی می‌نمایید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست