Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
25 خرداد 1402

پد ضد عرق چیست؟ + ویژگی پد ضد عرق

پد ضد عرق زیربغل ؟ لباس با لایه محافظ ؟ اگر به دنبال راه حلی برای عرق زیربغل می گردید با محصولات و روش های مختلفی رو به رو خواهید شد.ولی نکته اینجاست که کدام یک راه حلی مناسب برای مشکل شماست؟

 

پخش پوشاک حمیدی ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

بیایید صادق باشیم، برای بسیاری از افراد، دئودورانت یا اسپری های ضد عرق برای خشک نگه داشتن بدن در طول روز کافی نیستند.برای دیده نشدن لک عرق در انظار عمومی و خراب نشدن لباس های گران قیمت، برخی از مردم از پد ضد عرق زیربغل استفاده می کنند تا جلوی تعریق زیاد زیربغل را بگیرد. اما همه پدهای محافظ عرق یکسان نیستند و مهم است که پیش از استفاده از آنها تفاوت بینشان را بدانید.

پد ضد عرق چیست؟

در مقاله بهترین پد ضد عرق میخواهیم به سوال پد ضد عرق چیست پاسخ دهیم. پد ضد عرق، لایه ای پنبه ای و اغلب یکبار مصرف است که به پوست یا لباستان چسبانده می شود تا عرق اضافی را جذب کند.چنانچه از پدهایی که مستقیما روی پوست چسبانده می شوند استفاده می کنید،باید بدانید که روی پوست خشک، تمیز و اصلاح شده بهتر عمل می کنند.

پد عرق گیر زیر بغل قابل شستشو

بعضی از پدهای ضد عرق را می توان بیش از یک بار استفاده کرد. این مدل ها، پد عرق گیر لباس قابل شستشو هستند، و اکثرا به لباس وصل می شوند. یکی از نکات مهم در هنگام استفاده از این پد عرق گیرها توجه به شستشو آنها می باشد.

چند نمونه از پدهای ضد عرق و محافظ های لباس که امروزه در دسترس هستند :

  • محافظ های لباس که دور بازو یا شانه بسته می شوند.
  • پد ضد عرق زیر بغل که مستقیما به پوست چسبانده می شود.
  • پدهای عرق گیر که به داخل لباستان می چسبند.
  • محافظ هایی که باید با گیره های فلزی، نوار پارچه ای، سوزن پوشیده شوند و یا به لباستان متصل شوند.
  • محافظ های زیر بغل که باید به لباس زیر متصل شوند.

آیا پد ضد عرق یا محافظ عرق برای شما کارآمد هستند؟

اگر میزان تعریق شما کم یا متوسط باشد، بهترین پد ضد عرق می تواند مانع از ایجاد لکه های عرق، زیر بغل شما شود. با این حال مواقعی هست که پد زیربغل هم چاره کار نیست:

 

آموزش ساخت پد ضد عرق در خانه

تا این قسمت از مقاله با پد ضد عرق و فواید استفاده از آن آشنا شدید. دانستیم استفاده از این محصول راه کار مناسبی برای رهایی از لک حاصل از عرق است. با این روش دیگر نگران لک شدن لباس خود نیستید. اغلب ما تنها پد ضد عرق موجود در بازار را استفاده می‌کنیم اما جالب است بدانید می‌توان پد ضد عرق خانگی ساخت که قابل شستشو هم است.

تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا با طریقه ساخت پد ضد عرق در خانه آشنا شوید. شاید برای شما عجیب باشد اما باید گفت پد ضد عرق از جمله محصولات ضد تعریقی است که به آسانی می‌توان در خانه آن را ساخت. با ما همراه باشید تا با چند روش ساخت پد ضد عرق خانگی آشنا شوید.

پارچه آستر

با خواندن این تیتر ممکن است تعجب کنید اما باید گفت از جمله پارچه‌هایی که قابلیت جذب آب دارد، پارچه استفاده شده به عنوان آستر است. در نتیجه این ویژگی می‌توان از آن به عنوان بهترین پد ضد عرق استفاده کرد. به این منظور آستر را به اندازه مورد نظر برش دهید و از آن به عنوان پد ضد عرق استفاده کنید‌. این یک روش بسیار آسان، ارزان و در دسترس برای ساخت پد ضد عرق است.

پارچه جاذب

اگر تمایل به استفاده از آستر به عنوان پد ندارید، گزینه‌های دیگری هم به این منظور وجود دارد. در بین انواع پارچه‌ها نوعی پارچه تحت عنوان پارچه جاذب وجود دارد. پارچه‌هایی که دارای قابلیت جذب هستند عبارتند از: پارچه پنبه کنف، پارچه پنبه بامبو، زورب و ورقه‌های پلی‌اورتان. بهتر است بدانید از این پارچه‌ها برای تولید پد ضد عرق تجاری (انواع پد ضد عرق موجود در بازار) نیز استفاده می شود‌.

در ادامه به طور دقیق به توضیح مراحل ساخت بهترین پد ضد عرق خانگی با استفاده از این پارچه‌ها می پردازیم.

 

ابتدا به میزان نیاز از یکی از انواع پارچه‌های جاذب ذکر شده خریداری کنید. سپس باید متناسب با اندازه زیر بغل پارچه را برش دهید. به این منظور پارچه را زیر بغل خود گذاشته و با استفاده از نشانگر محدوده مورد نیاز را علامت گذاری کنید‌. الگو مشخص شده را با قیچی برش دهید. اکنون پد ضد عرق شما آماده است می توانید آن را به لباس خود وصل کنید. ناگفته نماند که می توان این پارچه‌ها را به صورت لایه لایه برش داد و برای جذب بهتر چند لایه را با هم به لباس وصل کرد

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user