Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده omdeh
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 12 دقیقه
28 خرداد 1401

چند نکته اساسی در انتخاب لباس برای کودک

شاید متوجه شده اید که انتخاب لباس برای کودک چندان آسان نیست. با توجه به این واقعیت که شما باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید که شامل ایمنی و راحتی کودک شما هستند.

 

این را با این واقعیت ترکیب کنید که هرچه بچه‌ها کوچک‌تر باشند، سرعت رشد آن‌ها از لباس بیشتر می‌شود .ممکن است درنهایت احساس کنید که تمام کاری که می‌کنید  برای فرزنتان است.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل : عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خریدی به صرفه و قابل اعتمادی را فراهم می‌کند !

 

تنوع زیاد اقلام عرضه‌شده در بازار به‌هیچ‌وجه مفید نیست . زیرا ممکن است گاهی اوقات احساس کنید بین آنچه لازم است و آنچه مد روز است گم‌شده‌اید.این راهنمای ساده در مورد نحوه انتخاب لباس کودک می‌تواند شک و تردید شما هنگام خرید را تا حد زیادی کاهش دهد.

 

آسایش و امنیت در انتخاب لباس کودک

وقتی صحبت از انتخاب لباس کودک می‌شود، قانون اصلی این است که امنیت و آسایش در درجه اول قرار گیرد. همچنین لازم است در مورد خرید برای سنین مختلف فکر کنید.

 

زیرا در هر مرحله از رشد برای بچه‌ها شرایط مختلفی وجود دارد. ازآنجایی‌که نوزادان و کودکان نوپا معمولاً مهم‌ترین نگرانی هستند، ما به چند نکته مفید در مورد این سنین خاص همراه با برخی از بایدها و نبایدهای عمومی توجه کرده‌ایم.

 

برای والدین خرید و انتخاب لباس کودک یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌ها است. اگر پدر و مادری باشید که برای اولین بار صاحب فرزند می‌شوید و تجربه خرید لباس نوزاد را ندارید، این کار می‌تواند برای شما بسیار گیج کنند باشد.

 

نکات اساسی در انتخاب لباس کودک

در مقاله انتخاب لباس کودک ما به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید تصمیماتی درست و مطابق با نیاز کودک خود بگیرید. همچنین اگر شما والدینی هستید که می‌خواهید برای کودک و یا نوجوان خود خرید کنید بازهم ما به شما کمک خواهیم کرد. پس با مقاله انتخاب لباس کودک همراه باشید.

 

سن کودک

در اینجا چند نکته اساسی وجود دارد که به شما در خرید لباس برای فرزنتان به شما کمک می‌کند.

 

راحتی،اولویت اول انتخاب لباس کودک

در حین خرید لباس برای کودک خود، حتماً لباسی با پارچه‌ای سبک و نخی را انتخاب کنید. نوزادان  و حتی کودکان پوست حساسی دارند که در صورت پوشیدن لباس تهیه‌شده از الیاف مصنوعی یا پارچه‌های خشن به‌راحتی صدمه می‌بینند.

 

هنگام خرید لباس کودک، راحتی کودک خود را به زیبایی ترجیح دهید.

 

ساده انتخاب کنید

ممکن است برای هر پدر و مادری استفاده از لباس‌های و متعلقات فانتزی گوناگونان وسوسه‌انگیز باشد. بااین‌حال، ازنظر راحتی و ایمنی کودک، ممکن است برای کودکان مناسب نباشد.

 

روبان، تل، دکمه‌های زیاد و دیگر متعلقات از این قبیل می‌توانند کودک شما را آزار دهند و باعث ایجاد بثورات شوند. بنابراین، لباس‌های ساده‌ای را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی ان را بپوشید و آن‌ها را تعویض کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که همه برچسب‌هایی را که می‌توانند پوست لطیف کودک شما را تحریک کنند از بین ببرید.

 

توجه به آب و هوا

در ماه‌های زمستان برای جلوگیری از گرم شدن بیش‌ازحد و عرق کردن کودک، از قرار دادن کودک در لایه‌های زیادی از لباس خودداری کنید. برای فصل تابستان و مواقع بارانی، لباس‌های نخی بهترین گزینه برای شماست.

 

لوازم ضروری نوزاد

بچه‌ها خیلی بیشتر از حد تصور شما پوشک خود را کثیف می‌کنند. ازاین‌رو، هرروز باید چند بار پوشک و لباس آن‌ها را عوض کنید؛ بنابراین، تمام وسایل ضروری کودک را تهیه کنید.

 

تعداد کافی از وسایل ضروری کودک را برای مواقع حساس در خانه و یا بیرون از آن تهیه کنید. اجزایی از لباس مانند دستکش، جوراب، کلاه، ژاکت و کاپشن برای فصل زمستان نیز از این مواردند.

 

صرفه جویی در خرید

از پر کردن کمد کودک بالباس‌های زیاد خودداری کنید زیرا کودک به‌سرعت رشد می‌کند و ممکن است لباس برای مدت طولانی مناسب او نباشد. مطلوب است که لباس‌های نوزادی را به تعداد مناسب تهیه کنید و خرید را در هر زمان که نیاز باشد ادامه دهید.

 

هنگام خرید برچسب‌ها را با دقت بخوانید. همچنین می‌توانید برای خرید لباس‌های مناسب کودک خود از مغازه‌دار کمک بگیرید. هنجار قابل‌قبول این است که لباس‌های کمی بزرگ‌تر از لباس‌های مناسب برای کودک بخرید.

 

انتخاب لباس کودک

خرید لباس برای کودک ممکن است گیج‌کننده باشد، اما اگر بدانید که همه‌چیزهایی که نیاز دارید چیست، یک تجربه سرگرم‌کننده خواهد بود. به یاد داشته باشید که لباس‌های زیادی برای کودک خود خریداری نکنید .

 

زیرا او به‌زودی رشد می‌کند و لباس‌ها مناسب او نیستند. بنابراین، در مقدار مناسب خرید کنید و یک تجربه خرید شاد داشته باشید.

 

رنگ‌های مناسب برای انتخاب لباس کودک

باوجود قرارداد متعارف اجتماعی، هیچ رنگ اختصاصی برای پسران و دختران وجود ندارد. والدین آزاد هستند که کودکان خود را به هر رنگی که انتخاب کنند لباس بپوشانند. زیرا رنگ‌هایی که کودک می‌پوشد آن چیزی نیست که جنسیت او را مشخص کند.

 

پسر شما می‌تواند رنگ صورتی را دوست داشته باشد و دخترتان رنگ آبی را دوست دارد. یا می‌توانند بنفش، سبز یا زرد را دوست داشته باشند؛ و اشکالی ندارد! لباس روش خوبی برای آموزش کودکان فراتر از هنجارهای باستانی است که جامعه اغلب سعی در تحمیل آن دارد.نکته اساسی در انتخاب رنگ لباس، خلاق بودن و تحمیل نکردن محدودیت است.

 

روش‌های زیادی برای ترکیب رنگ‌های مختلف وجود دارد. نتیجه به این بستگی دارد که شما چقدر می‌دانید هنگام انتخاب لباس کودک خود چگونه بارنگ‌ها بازی کنید.

 

و مزایای رنگ درمانی را فراموش نکنیم. پوشیدن لباس‌هایی به رنگ‌های خاص می‌تواند باعث افزایش خلاقیت، بهبود روحیه و تحرک آن‌ها شود.

 

لباس و کفش

کودکان باید لباس و کفش متناسب با موقعیت مکانی و زمانی که در آن قرار دارند بپوشند.

 

اگر هوا گرم است، نباید کودک خود را درپوشیدن لباسی سنگین یا کفشی خفه‌کننده مجبور کنید. به همین ترتیب، اگر درجه حرارت خیلی پایین است، نباید کودک خود را مجبور کنید که از پارچه‌های نازک یا لباس کوتاه استفاده کند.

 

لباس مناسب با توجه به شرایط آب و هوایی فقط در مورد راحتی نیست، بلکه مسئله سلامتی نیز است. لباس نامناسب باعث می‌شود که کودک شما سرما بخورد و بیش‌ازحد گرم شود.البته، این می‌تواند کودک کوچک شما را نیز در یک روحیه و شرایط بد قرار دهد.

 

در هوای سردتر، اطمینان حاصل کنید که کودک شما از کفش‌های جلوبسته استفاده کرده است. در روزهای گرم و آفتابی به دنبال صندل و کفش‌های روباز باشید.

 

دلایل مهم انتخاب لباس کودک

مهم این است که سلامتی و شادی کودک خود را در درجه اول قرار دهیم، نه تصویری که می‌خواهیم از آن‌ها به نمایش بگذاریم. هنگام انتخاب لباسی که کودک شما می‌پوشد، نباید سلیقه و خواسته خود را بر آن‌ها تحمیل کنیم.

 

بلکه باید بگذاریم لباس بازتابی ازآنچه هستند باشد.وقتی صحبت از نوزاد می‌شود، دستورالعمل‌ها بسیار دقیق‌تر هستند. چندین فاکتور و جزئیات وجود دارد که باید هنگام انتخاب لباس کودک به آن‌ها توجه کنید.

 

هنگامی‌که نوزادان زیر 12 ماه ندارند، بسیار مهم است که از لباس‌هایی که بندهای بزرگ یا کراوات دارند خودداری کنید. این به این دلیل است که ممکن است در آن‌ها گیر بیفتند.نوزادان کوچک فقط باید از جوراب یا بوت استفاده کنند.

 

پوشیدن کفش‌های نقلی و زیبا ممکن است وسوسه‌انگیز باشد، اما به یاد داشته باشید که واقعاً نیازی نیست.هرچه برای نوزاد خود می‌پوشید باید انعطاف‌پذیر و متناسب باشد.

 

پلیور و کت

پلیورها و کت‌ها باید گشاد باشند تا کودک شما بتواند آزادانه حرکت کند. از لباس‌هایی که از سمت سر پوشیده می‌شود باید اجتناب کنید.

 

مگر آنکه یقه لباس به‌قدر کافی گشاد باشد و پوشیدن آن برای نوزاد راحت صورت گیرد. برخی از نوزادان از اینکه به مدت طولانی لباس سر و چشمان آن‌ها را بپوشاند مضطرب می‌شوند.

 

عملکرد ارگونومیک

عملکرد ارگونومیک فراهم آوردن توانایی حرکت آزادانه کودکان است. از پوشیدن لباس‌هایی که درحرکت آزادانه کودک شما اختلال ایجاد می‌کند، بپرهیزید.

 

در زیر چند قانون طلایی برای انتخاب لباس کودک را برای شما بیان خواهیم کرد.آسایش، بیش از هر چیز دیگری در مورد انتخاب لباس کودک مهم است.

 

همان‌طور که در بالا گفته شد، ازهر وسیله، آویز، دکمه، بند و یا هرگونه ازاین‌دست متعلقات، خلاص شوید.اگر لباسی که انتخاب کرده‌اید به هر دلیلی کوچک است، آن را به شخص دیگری ببخشید.

 

اما اگر لباس، خیلی بزرگ است، صبر کنید تا کودک شما به سن استفاده از آن برسد.از پارچه‌هایی که قابل‌تنفس نیستند خودداری کنید.

 

پارچه‌هایی مانند چرم مصنوعی، تور و دیگر الیاف مصنوعی اجازه نفس کشیدن به پوست کودک شما را نمی‌دهند

.

نکته ای در انتخاب لباس کودک

سعی کنید تعادل بین لباس‌های روزمره و لباس‌ها را برای موقعیت‌های خاص حفظ کنید. این کار ترکیب هر دو را برای شما آسان می‌کند. و هنگامی‌که کودک شما قادر به پوشیدن لباس خود باشد، این کار بسیار ساده‌تر خواهد شد.

 

منطقه جغرافیایی

مطمئن شوید لباسی که انتخاب می‌کنید متناسب با منطقه جغرافیایی شما باشد! این خیلی مهم است. باید به خاطر داشته باشیم که بچه‌های ما در تمام طول سال وقتی در منطقه‌ای 4 فصل زندگی می‌کنیم نمی‌توانند لباس تابستانی بپوشند.

 

اگر در یک منطقه بسیار خشک یا مرطوب زندگی می‌کنید، پس باید هنگام انتخاب لباس کودک آن را در نظر بگیرید.

 

آیا فرزندان من می‌توانند لباس‌هایشان را خود انتخاب کنند؟

پاسخ بله است. بااین‌حال، این امر به دو عامل بستگی دارد: سن و شخصیت. کودکان وقتی قادر به استدلال شوند و بتوانند بین رنگ، پارچه و سلیقه خود تفاوت قائل شوند، می‌توانند لباس خود را انتخاب کنند.

 

بچه‌ها دوست دارند کنترل داشته باشند و می‌توانید به آن‌ها اجازه دهید در مورد انتخاب اینکه چه چیزی بپوشند نظر خود را داشته باشند. اگر کودک نوپایی بین 2 تا 4 دارید، می‌توانید با دو گزینه انتخاب به آن‌ها شروع کنید.

 

بنابراین، شما لباس‌های مناسب آب‌وهوا یا موقعیت را انتخاب می‌کنید اما آن‌ها را انتخاب می‌کنید. هنگام خرید می‌توانید همین کار را انجام دهید .چند مورد از قبل انتخاب‌شده را به آن‌ها پیشنهاد دهید و اجازه دهید کالای موردعلاقه خود را انتخاب کنند.

 

 

با نظر خود کودک

با بزرگ‌تر شدن بچه‌ها، باید به آن‌ها اجازه دهید ترکیب‌های خود را انجام دهند. اغلب اوقات، شما با انتخاب رنگ یا انواع لباس موافق نیستید اما به یاد داشته باشید که آن‌ها سلیقه خاص خود را دارند.

 

می‌توانید به‌سادگی نظر خود را در مورد خنده‌دار یا ناجور بودن با آن‌ها در میان بگذارید و از آن‌ها بپرسید که چرا می‌خواهند با آن‌ها مطابقت داشته باشند.

 

این به کودک کمک می‌کند تا تنظیمات خود را شکل دهد و او را ترغیب می‌کند آنچه را که می‌خواهد بیان کند.

 

در صورت بروز اختلاف، از بحث و جدال خودداری کنید. بهتر است توضیح دهید که چرا بعضی از لباس‌ها یا کفش‌ها برای آن‌ها مناسب نیستند. به‌این‌ترتیب، به کودکان خود کمک خواهید کرد تا از منطق و معیارها استفاده کنند.

 

البته، از سختی گیری خودداری کنید و در صورت لزوم انعطاف‌پذیر باشید.وقتی به فرزندان خود فرصت می‌دهید سلیقه خود را ابراز کنند و لباس خود را انتخاب کنند، به رشد استقلال آن‌ها کمک خواهید کرد. ای کار همچنین به شکل‌گیری شخصیت آن‌ها نیز کمک می‌کند.

 

اگر انتخاب لباس کودک خود را انکار کنید، خلاقیت را محدود می‌کنید و به عزت‌نفس آن آسیب می‌رسانید. وقتی انتخاب کودک خود را در نظر می‌گیرید، احساس مسئولیت ایجاد می‌کنید و احترام می‌گذارید.

 

کودکان ایده‌های بی‌نهایتی دارند. اگر به آن‌ها اجازه دهیم خلاقیت و تخیل خود را در سنین پایین رشد دهند، در این صورت آن‌ها از جنجال در آینده نمی‌ترسند.

 

پیشنهاد ما

خرید لباس بچه‌ها می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد اما باید به خاطر داشته باشید که این‌یک فعالیت بسیار مسئولیت‌پذیر نیز هست .

 

همیشه امنیت و راحتی آن‌ها را در اولویت قرار دهید و سعی کنید آن را با سبکی که ترجیح می‌دهند ترکیب کنید. چندین قانون اصلی وجود دارد که بدون در نظر گرفتن سن آن‌ها در لباس کودکان اعمال می‌شود .

 

مواد باکیفیت، طبیعی، قابل‌تنفس، طراحی خوب، آزادی حرکت، تمیز کردن آسان. این دستورالعمل‌ها را دنبال کنید و در هنگام خرید لباس برای فرزندان خود انتخاب درستی خواهید داشت.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: اگر دوست داری خریدی مطمئن و درجه یکی داشته داشته باشی و بوتیک لباس فروشیت رو همیشه پر از جنس های با کیفیت داشته باشی، حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید

 

ما به‌عنوان والدین، همیشه بهترین چیز را برای خانواده خود می‌خواهیم و می‌خواهیم آن‌ها را از پیش‌داوری و قضاوت محافظت کنیم.

 

بااین‌حال، گوش دادن به حرف‌های بچه‌های ما اغلب می‌تواند ذهن ما را باز کند و بسیاری از تعصبات ما را از بین ببرد.در پایان لازم به ذکر است  شما می‌توانیدبهترین لباس ها و لوازم شخصی دیگر را به قیمت مناسب در فروشگاه ما  خرید  کنید. از همراهی شما سپاسگذارم.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست