Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
22 شهریور 1401

چگونه تیشرت را اتو کنیم؟ + نحوه شستشوی تیشرت! + همه چیز در رابطه با تیشرت

بهترین روش اتو کردن تی شرت را یاد بگیرید

اتو کردن تیشرت کار راحتی است و هرکسی می تواند لباسی به سادگی تیشرت را اتو بزند، اما دانستن ترفندهایی برای اتو زدن تیشرت به شما کمک می کند، در زمان کوتاهی تیشرت خود را با روش صحیح اتو بزنید به نحوی که به بافت آن نیز آسیبی وارد نشود.

نحوه اتو زدن تیشرت چگونه است

قبل از اتو کردن تیشرت بهتر است به جنس تیشرت و همچنین علامت های روی برچسب لباس توجه کنید تا بدانید نوع شوینده و دمای مناسب برای تیشرت شما کدام است.

  1. برای جلوگیری از برق افتادن و سایر آسیب های احتمالی ناشی از اتو به تیشرت، بهتر است یک دستمال نخی سفید روی تیشرت قراردهید. (اگر کمی مرطوب باشد بهتر است)
  2. اتو را روی دمای ملایم تنظیم کنید. اگر جنس تیشرت شما پنبه ای است می توانید درجه اتو را کمی گرم تر کنید.
  3. چنانچه تیشرت شما چروک زیادی دارد برای اتو کردن می توانید کمی آب بر روی آن اسپری کنید.
  4. یک ترفند برای کوتاه شدن زمان اتو کردن تیشرت این است که یک فویل در زیر پارچه میز اتو قرار داده و اتو کردن را شروع کنید.
  5. تیشرت را از قسمت انتهای آن باز کرده و روی میز اتو بکشید، دستمال نخی را روی تیشرت قرار دهید و اتو کشیدن را شروع کنید.
  6. از کشیدن اتو بر روی تیشرت خودداری کنید و اتو را روی تیشرت قرار داده و بردارید تا اتوکشی تمام شود.
  7. آستین تیشرت را نیز می توانید از قسمت درز آن اتو بزنید تا صاف شود

نکات طلایی و کاربردی در اتو کردن تیشرت 

  • اگر تی‌شرت‌تان خیلی چروک است می‌توانید کمی آب بر روی آن اسپری کنید.
  • تیشرت را از قسمت پایین آن باز کرده و از سمت باریک میز اتو به روی میز بکشید به طوری که دو طرف تیشرت از هم جدا شوند.
  • در حین اتو کشیدن، اتو را روی تیشرت نکشید چون باعث کش آمدن و از شکل افتادن آن می‌شود.
  • بهترین‌نوع اتو کردن تیشرت آن است که با فشار کم به طور مرتب اتو را روی لباس بگذارید و بردارید.
  • دقت داشته باشید اتو را به مدت زیاد بر روی هر قسمت نگه ندارید.
  •  برای اتو کردن آستین تیشرت بهتر است پس از این‌ که آستین را کاملا صاف کردید اتو را از قسمت درز آستین داخل کرده و با فشار کم آن را اتو نمائید.

نحوه صحیح شستشوی تیشرت را بدانید

هیچ چیز مانند پوشیدن یک تیشرت کاملاً جدید حس خوبی به آدم نمی‌دهد. رنگ و روی تازه، پارچه فوق‌العاده نرم. کاش آن طراحی زیبا و نو می‌توانست برای همیشه در همین فرم کامل بماند. اگر شما هم چنین دغدغه‌ای دارید، کافی است این چند نکته اساسی در مورد بهترین روش‌ شستشوی تیشرت‌ را رعایت کنید.

۱. کمتر بشویید

کمتر، کافی است. این قطعاً توصیه خوبی در مورد شستن لباس است. برای ماندگاری و دوام بیشتر، یک تیشرت ۱۰۰% نخی فقط باید در صورت نیاز آن را شست. اگرچه پنبه باکیفیت و مقاوم است، اما هر شستشو باعث استرس الیاف طبیعی آن می‌شود و در نهایت منجر به پیری سریع‌تر و محو شدن تیشرت شما می‌شود. بنابراین، شستشوی کمتر احتمالاً یکی از مهم‌ترین نکات برای افزایش عمر تیشرت مورد علاقه شما است.
هر شستشو همچنین تأثیرات زیست محیطی دارد (هم از نظر آب و هم از نظر انرژی) و شستشوی کمتر می‌تواند به کاهش مصرف آب و انرژی کمک کند. شستن لباس‌ها درست در مواقع لزوم، مطمئناً غیربهداشتی نیست، اما در عوض به یک رابطه پایدارتر با محیط زیست کمک می‌کند.

۲. با رنگ‌های مشابه بشویید

سفید با سفید! شستن رنگ‌های روشن‌تر با هم کمک می‌کند تا سفیدی تازه تیشرت‌های تابستانی خود را حفظ کنید. با شستن رنگ‌های روشن با هم، خطر خاکستری شدن یک تیشرت سفید یا حتی رنگی شدن (فکر کنید صورتی) توسط لباس دیگر را کاهش می‌دهید. معمولاً رنگ‌های تیره‌تر را می‌توان با هم وارد دستگاه کرد، مخصوصاً زمانی که قبلاً چند بار شسته شده باشند.

۳. سرد بشویید

یک تیشرت ۱۰۰% پنبه‌ای گرما را دوست ندارد و حتی اگر خیلی گرم شسته شود می‌تواند جمع شود. واضح است که مواد شوینده در دماهای بالاتر بهتر عمل می‌کنند و همین امر باعث می‌شود تعادل مناسب بین دمای شستشو و تمیز کردن مؤثر پیدا شود. تی‌شرت‌های تیره‌تر را معمولاً می‌توان کاملاً سرد شست، اما توصیه می‌کنیم تی‌شرت سفید را با دمای حدود ۳۰ درجه بشویید (یا در صورت نیاز می‌توان آن را با دمای ۴۰ درجه شست).

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز