Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
15 اردیبهشت 1402

چگونه لباس بفروشیم؟ + راهکار های فروش لباس !

فروشندگی لباس یکی از سخت ترین کسب و کارهاست. معضلات یک فروشگاه لباس کمی پیچیده تر از فروشگاه های دیگر است. تغییر فصل ، تغییر مد ، ناقصی سایز و رنگبندی ، تفاوت سلیقه ها و عواملی از این دست  بر پیچیدگی ها اضافه می کند . بماند که اولین تاثیر رکود روی این فعالیت خود را نشان می  دهد .

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازت

 

 ولی به هر حال راهیست که یک فروشنده انتخاب کرده و برای موفقیت ، باید در این راه استوار بماند.
دراینجا نکات فروش پوشاک که از فروشندگان موفق دریافتیم را برای فروشندگان لباس بیان می کنیم. این ها برخی از مواردی است که به یک فروشنده در بهبود فعالیت و موفقیت در این مسیر کمک خواهد کرد.

 

اطلاعات و دانش نسبت به پوشاکی که میفروشید

اگر از لباسی که میفروشید اطلاعات و دانش کمی دارید ، توصیه می کنم کمی تغییر روش دهید. دانستن اطلاعات پایه مانند سایز و جنس و مدل برای یک فروشنده کافی نیست . باید کمی وارد جزییات شوید و در مورد حوضه ی فروشتان تحقیقات بیشتری انجام دهید.

 

این اطلاعات و دانش در مرور زمان هم به فروش شما و هم به پیشرفت شما کمک می کند . شاید در نگاه اول دانستن خواص الیاف تشکیل دهنده و یا نحوه ی تولید یک پوشاک  امری بیهوده باشد . ولی طبق تجربه افرادی که از فروشندگی توانسته اند کسب و کار حرفه ای راه اندازی کنند ، این یک امر ضروری می باشد و هر چه دانش شما فراتر می رود ، راه های بیشتری به روی شما گشوده می شود

کیفیت را فدای رقابت نکنید! (جنس خوب روی زمین نمی ماند )

تقریبا همگی با این جمله معروف آشنا هستیم : (جنس خوب روی زمین نمی ماند ) به جرأت می توان گفت که از جمله های ناب در این کار است. این مثلی است که از قدیم تا به امروز کاربرد داشته و اگر کسی به آن جامع عمل بپوشاند خواهد دید که در رکود بازار نیز می تواند کاسبی مناسبی داشته باشد.

 

کیفیت می تواند ضامنی برای یک فروشگاه و یک راه تبلیغ برای آن باشد.درست است که رقابت امری مهم برای یک فروشگاه است ولی کیفیت از اهمیت بیشتری برخوردار است. مرغوبیت یک لباس ، باعث می شود که نام فروشگاه بر سر زبان ها بیافتد و موقعیت مناسبی را برای فروشنده ایجاد نماید.

 

چگونه استراتژی بازاریابی پوشاک تدوین کنیم؟

اولین گام برای چیدن یک استراتژی بازاریابی صنعت پوشاک اطلاع از رفتار خرید مصرف کننده می باشد و برای شروع یک بازار یابی در این زمینه نحوه ی جمع آوری اطلاعات از تصمیمات و این رفتار ها اهمیت ویژه ای دارد .

تجربه ی مستقیم  ، اطلاعات تخصصی بازاریاب از وضعیت موجود ، اطلاعات حاصل شده از تزدیکان و اطرافیان یا شبکه اجتماعی و فضای مجازی از روش هایی برای حصول این اطلاعات می باشند که به نظر بنده مورد اول و سوم ، برای بازاریابی پوشاک جوابگوی مناسبی است. یعنی تجربه مستقیم و اطلاعات حاصل از اطرافیان.

 

 از کجا به اطلاعاتی همچون قدرت خرید و مد بودن لباس پی ببریم؟

در هر شاخه ای از صنعت مد و لباس ، آمار ها متفاوت می باشد . اگر بخواهیم اصولی نگاه کنیم باید اطلاعات بایر از طریق تحقیقات بازاریابی استخراج گردد ولی در مبحث اجرایی ، باید منبع اصلی اطلاعات مصرف کننده را یافت و در مرحله بعد به این مکان هان ها روجوع نمود که در این بخش کانال های توزیع و فروش منابع اصلی می باشند .

 

و گام های بعدی به مشخصات محصول از جمله برش و تن خور ، سبک طراحی ، رنگ پارچه و کیفیت دوخت.

 

 

سود کم فروش بیشتر تنها یک شعار نیست

این یکی از مهمترین نکات از سری نکات مهم فروش پوشاک است! این سخن را زیاد شنیده اید : سود کمتر ، فروش بیشتر . ولی آیا روی آن تأمل کافی داشته اید؟ خیلی از فروشندگان سود ۱۵۰ درصد را سود کم می دانند و هزینه ها را بهانه می کنند سخنشان اینست که کمتر از این سود برایمان به صرفه نیست . البته در بعضی مواقع حق دارند. چون تامین اجاره بها و هزینه های جانبی امری مشکل است.

 

پخش پوشاک  ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

اما تا جایی که به چشم دیده ام اکثر این فروشگاه ها به جایی نرسیده و یا با شکست مواجه شدند یا اینکه پیشرفتی در کارشان حاصل نشده. اما یک سود مناسب چگونه است؟ با مخارج چه باید کرد؟ زمانی به پاسخ این سوالات خواهید رسید که این این راه را مورد آزمایش قرار دهید. کمی زمان می برد ولی نتیجه ی آن حتمیست.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user