Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
2 مهر 1401

چگونه لباس قرمز را ست کنیم؟ + استایل رنگ قرمز چگونه است؟

همه چیز در رابطه با ست کردن لباس قرمز

اینکه شما بدانید رنگ قرمز با چه رنگی ست میشود یکی از اولین معیارهایی است که نیاز دارید سپس می توانید ست مانتو قرمز با شلوار جین را مثلا امتحان کنید یا بتوانید هارمونی رنگی قرمز را برای ست کردن تشخیص بدهید در انتهای این مقاله شما در رابطه با ست کردن انواع لباس ها با رنگ قرمز آشنا خواهید شد ست لباس قرمز با کفش و یا ست لباس قرمز با شلوار و مانتو از مواردی هستند که در این مقاله قصد داریم به آنها بپردازیم

قرمز رنگ عشق و اشتیاق است یک رنگ فریبنده و اغوا کننده و در عین حال رنگی پر از خشونت و خشم و خطر البته گاهی از رنگ قرمز به عنوان نماد جرم و گناه نیز استفاده می‌شود قرمز در کنار زرد و آبی یکی از رنگ های اصلی را تشکیل می دهد نماد رنگ قرمز مربع می باشد قرمز سمبل حیات و زندگی و بیان کننده هیجان و شور نیز می باشد

رنگ قرمز از رنگهای گرم می باشد که افراد با دیدن آن هیجان و جنب و جوش را به خاطر می آورند وقتی شما در مکانی نیاز به جلوه خاصی داشته باشید رنگ قرمز می‌تواند این جلوه خاص را به شما بدهد

رژلب قرمز راهی ساده برای به دست آوردن زیبایی

ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه برای درخشان کردن صورت استفاده از رژ لب قرمز است. رنگ‌های مختلف قرمز را بر روی لب خود امتحان کنید تا رنگی را که مناسب صورت شماست پیدا کنید. شاید قبلاً تجربه خوبی در استفاده از رنگ قرمز به عنوان رژ لب نداشته‌اید؛ اما همه‌ی تجربه‌های قبلی خود را از ذهن پاک کنید.

رژ لب قرمز باید با تناژ پوست شما ست شود؛ درست مثل رنگ لباستان. بنابراین اگر پوستی تیره دارید از رژ لب‌های قرمز با ته مایه نارنجی استفاده کنید و اگر پوستتان سفید است سراغ تناژ سرخابی متمایل به قرمز بروید. کسانی که پوست متوسط دارند سعی کنند رژی کاملا هماهنگ با تناژ قرمز پیراهن‌شان بزنند.

رنگ قرمز مناسب پوست و استایل خود را بشناسید و از آن استفاده کنید

حتمالا می‌دانید که پوست هر کس تناژ خاص خودش را دارد، به همین دلیل است که بعضی رنگ‌ها بیشتر به شما می‌آیند و بعضی رنگ‌ها کمتر. وقتی هم قرار است لباس قرمز برای خودتان بخرید، باید به تناژ پوستتان دقت داشته باشید:

  • پوست زیتونی یا تیره: اگر رنگ پوست شما زیتونی است یا برنزه هستید بهتر است سراغ رنگ مرجانی بروید که رنگ امسال هم هست. رنگ‌هایی مثل مرجانی، شامل ترکیبی از قرمز و نارنجی هستند و دقیقا همین ترکیب است که به پوست برنزه یا زیتونی می‌آید.
  • پوست روشن و سفید: خانم‌هایی با رنگ پوست روشن بهتر است سراغ تناژهایی از قرمز بروند که در آن رد رنگ صورتی یا سرخابی دیده شود. قرمز یاقوتی یکی از این رنگ‌هاست که به پوست این افراد می‌آید.
  • پوست خنثی یا متوسط: چنانچه رنگ پوستتان نه روشن است و نه تیره، در دسته افراد با رنگ پوست متوسط قرار می‌گیرید و می‌توانید از تمام تناژهای رنگ قرمز استفاده کنید، مسئله این است که خودتان در کدام تناژ احساس زیبایی بیشتر کنید.

اهمیت استفاده از رنگ قرمز در تکمیل استایل

  • قرمز رنگ جسارت، جذابیت و زنانگی است؛ به همین دلیل هم پوشیدن لباس قرمز این احساسات را هم به شما و هم در کسی که رو به رویتان نشسته است، منتقل خواهد کرد.
  • در هر سنی که هستید، خرید پیراهن زنانه قرمز با مدل یقه V شکل یا به اصطلاح یقه هفت کشیده، یکی از انتخاب‌های خوب برای قرار عاشقانه با همسرتان است.
  • پوشیدن یک رویه طلایی یا طوسی می‌تواند انتخاب خوبی برای خانم‌هایی باشد که ساقدوش عروس هستند و رنگ لباسشان قرمز است. این دو رنگ استایل ساقدوش‌ها را رسمی خواهد کرد.
  • داشتن یک پیراهن نخی آزاد با راه‌راه‌‎های قرمز را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که دوست دارند استایلی تابستانه، خنک و خاص داشته باشند.
  • اضافه کردن یک کت چرم مشکی کوتاه یا یک پالتوی بلند مشکی به پیراهن زنانه قرمز مدلی نیمه رسمی خلق می‌کند که پوشیدن آن برای دختران جوان مناسب است.

جین یا کتان می‌تواند انتخاب خوبی برای همراهی با قرمز باشد

شاید دوست داشته باشید که استایل همیشگی آخر هفته‌ی خود را کمی متفاوت کنید.
در این صورت می‌توانید از جین به همراه یک المان قرمز بهره ببرید. با اضافه کردن یک یا دو مورد رنگ قرمز به استایل خود بی‌نهایت شیک‌تر به چشم خواهید آمد.

همه کاری که شما نیاز دارید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید کدام تکه از لباس‌تان را قرمز آتشین انتخاب کنید.
کت یا بلوز قرمز خود را می‌توانید علاوه بر جین با پارچه کتان هم ست کنید. پارچه کتان هم مانند جین هماهنگی خوبی با رنگ قرمز خواهد داشت.

ست کردن رنگ قرمز برای استایلی غیررسمی:

برای داشتن یک استایل خودمانی امروزی می‌توانید به راحتی قرمز را با خردلی، سرخابی، صورتی یا نقره‌ای ترکیب کنید.
اگر دوست داشتید از توی چشم بودن این رنگ‌ها بکاهید، در کنارشان از آبی کم‌رنگ کمک بگیرید. ترکیب سبز خیلی روشن و قرمز هم از توی ذوق زدن این رنگ جلوگیری می‌کند.

به خاطر داشته باشید ترکیب قرمز با خردلی و صورتی برای نوجوان‌ها و دخترهای جوان مناسب‌تر از خانم‌های جا افتاده است. به جز این رنگ‌ها ترکیب جین آبی و قرمز را هم فراموش نکنید.
پوشیدن جین آبی به همراه قرمز برای موقعیت‌های رسمی مناسب نیست؛ قطعا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای داشتن استایل روزمره Casual است.

ست کردن لباس قرمز با رنگ آبی

این بستگی به سلیقه خودتون داره که بخواید چه قدر از رنگ قرمز توی لباس هاتون استفاده کنید. می تونید لباس تک رنگ سفید یا آبی بپوشید و با یک دستمال گردن قرمز یا کیف و کفش قرمز به اون لباس جلوه ی خاصی بدید. رنگ قرمز خیلی راحت با طیف رنگی آبی ست میشه و بسیار ترکیب رنگ قشنگی رو ایجاد میکنه

ست لباس قرمز و رنگ خنثی

قرمز با رنگ‌های خنثی، طوسی و خاکی و طیف سفید تا مشکی مورد استفاده‌ است. همچنین لباس روشن طیف قرمز مانند صورتی، سرخابی، زرشکی و گلبهی ترکیب‌های بسیار جذابی ایجاد می‌کند که برای تابستان و بهار مناسب هستند و امسال جزو ترند‌های فصل هم دیده شده‌اند.

ست قرمز و طیف قرمز

ترکیب رنگ‌های چرک و مرده مانند صورتی چرک و زیتونی تیره و قهوه‌ای در کنار رنگ‌های خنثی مانند طوسی و کرم و خاکی برای موقعیت‌های رسمی و شیک مناسب‌اند.

ست لباس قرمز با سفید و مشکی

بعضی قرمزها با مشکی و سفید ست می شود اما ست قرمز با مشکی زیباتر و شیک تر است. البته به یاد داشته‌ باشید هر قرمزی هم با سفید و سیاه جور در نمی آید و این اشتباه است که هر قرمزی را با سیاه یا سفید ست کنید. معمولا قرمزهای تیره تر با مشکی و قرمزهای روشن با سفید مناسب هستند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست