Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
23 آذر 1401

کرم بچگانه مناسب چیست؟ + ویژگی کرم بچگانه !

کودکان و بچه‌ها دارای پوست نازک و بسیار حساسی در مقابل اشعه‌های مضر خورشید هستند. برای همین باید از بهترین کرم ضد آفتاب بچه گانه استفاده کنید تا از بیماری‌های پوستی که ممکن است در بزرگسالی همین آفتاب دیدن‌ها باعث آن شود جلوگیری کنید.

 

کودکان به دلیل فعالیت زیادی که دارند و به علاوه بیشتر دوست دارند در محیط بیرون باشند در معرض آفتاب سوختگی و اشعه خورشید هستند.

 

پیش از این به بررسی بهترین ضد آفتاب با SPF های مختلف پرداختیم که می‌توانید به آن مراجعه کرده و از محصولات موجود استفاده کنید.

 

بهترین کرم ضد آفتاب کودکان کدام است؟

ضد آفتاب با SPF 30 گزینه مناسبی برای کودکان است. برندهای مختلفی نیز در تولید ضد آفتاب بچه گانه فعالیت دارند که بهترین آنها شامل سی گل، مای، سان سیف، اون، الارو و هیدرودرم هستند.

 

از چه سنی و چطور استفاده کنیم؟

استفاده از ضد آفتاب در کودکان معمولاً برای بالای سنین 6 ماهگی توصیه می‌شود. چرا که کودکان زیر 6 ماه فعالیتی نداشته و جدا از این بیشتر در محیط خانه هستند. اما اگر در سنین پایین استفاده می‌کنید باید به دو نکته زیر دقت کنید.

 

  • اولاً اینکه به بخشی از پوست کودک زده و ببینید که نسبت به آن حساسیت نداشته باشد. این حساسیت با قرمز شدن پوست خود را نشان می‌دهد.

 

  • دوماً اینکه صرفاً بخش‌هایی از بدن که بیرون از لباس هستند را استفاده کنید. مانند دست‌ها، پاها و گونه‌ها؛ دقت کنید که از زدن کرم به اطراف چشم کودکان جلوگیری کنید.

 

در کودکان بالای 6 ماه هم به این نکته توجه کنید که از زدن کردم در اطراف ناحیه چشم جلوگیری کنید؛ اگر احیاناً استفاده کردید می‌توانید با یک دستمال مرطوب دور چشم را پاک کنید. نیم ساعت قبل از خروج از خانه کرم را استفاده کرده و اگر در محیط بیرون هستید سعی کنید هر 3 ساعت یک بار دوباره از کرم استفاده کنید.

 

چرا استفاده از کرم ضد آفتاب برای کودکان ضروری است؟

کودکان نیز مانند سایر اقشار جامعه هنگام حضور زیر نور خورشید به بهترین کرم ضد آفتاب مخصوص پوست کودکان خود نیاز دارند. تأثیرات مخرب نور خورشید روی پوست،‌ برای سن خاصی تعریف نشده است و از نوزادان گرفته تا افراد سالمند را درگیر می‌کند.

 

در واقع ، پوست کودکان حساس تر و لطیف تر از پوست بزرگسالان است و نیاز به توجه بیشتری دارد. آفتاب سوختگی در دوران کودکی زمینه را برای سرطان در بزرگسالی نیز فراهم می کند. همه این دلایل ثابت می کند که کودکان ، مانند دیگران ، باید قبل از ترک خانه از ضد آفتاب خود استفاده کنند.

 

مشخصات کرم ضد آفتاب مخصوص کودکان

در مورد ضد آفتاب کودکان، بیشترین توجه به مواد تشکیل دهنده آن است. کودکان زیر شش ماه کاملا نباید از ضد آفتاب استفاده کنند. در واقع مواد شیمیایی موجود در مواد آرایشی از طریق پوست کودک جذب شده و عوارض جانبی ناخوشایندی را ایجاد می کند.

 

مشخصات کرم ضد آفتاب مخصوص کودکان

 

علاوه بر این ، بیشتر این محصولات معطر هستند و در پوست نازک و حساس کودکان حساسیت ایجاد می کنند.

 

ضد آفتاب برای کودکان بالای شش ماه حاوی مواد معدنی یا به عبارتی مواد معدنی بیشتری است. این محصولات حاوی اکسید روی یا تیتانیوم هستند و توسط پوست کودک جذب نمی شوند

 

از چه سنی استفاده از ضدآفتاب برای نوزادان بی‌خطر است؟

پوست نوزادان حساس است و به راحتی می‌تواند مواد شیمیایی زیادی را جذب کند؛ بنابراین از استفاده از ضدآفتاب برای نوزادان زیر ۶ ماه اجتناب کنید، (مگر اینکه تنها عنصر فعال در ضدآفتاب اکسید زینک باشد) و فقط روی نواحی کوچکی از پوست نوزادتان ضدآفتاب بزنید.

 

اگر کودکمان تمام طول روز در سایه باشد، باز هم استفاده از کرم ضد آفتاب ضرورت دارد؟

شما حتی در روز‌های ابری هم در معرض اشعه‌های فرابنفش خورشید قرار دارید، و نباید استفاده از ضدآفتاب مناسب را فراموش کنید. به طور مشابه، مه و غبار هم اشعه‌های مضر فرابنفش خورشید را مهار نمی‌کنند. صرف‌نظر از آب و هوا، هر روز به کودکتان ضدآفتاب بزنید.

 

به یاد داشته باشید که شن و ماسه، برف و بتن تا ۸۵ درصد اشعه‌های فرابنفش خورشید را منعکس کرده و می‌توانند پوست بدون محافظ را، حتی در سایه بسوزانند.

 

آیا تفاوتی بین ضد آفتاب کودکان و بزرگسالان وجود دارد؟

تفاوت چندانی بین ضدآفتاب کودکان و بزرگسالان وجود ندارد. درست است که برخی ضدآفتاب‌ها با عنوان ضدآفتاب مناسب برای کودکان یا بزرگسالان فروخته می‌شوند؛ با این‌وجود میزان SPF و کیفیت هر دو یکسان است.

 

این تفاوت بیشتر به تمایل افراد به نوع خاصی از بسته‌بندی، بو و رنگ مربوط می‌شود تا به تفاوت بین اثربخشی ضدآفتاب کودکان و بزرگسالان. برای مثال برخی ضدآفتاب‌ها برای اینکه جذابیت بیشتری داشته باشند، رنگی هستند.

 

ویژگی‌های کلیدی که هنگام خرید یک کرم ضد آفتاب خوب باید به دنبال آن باشید، SPF بالا و قابلیت محافظت زیاد در برابر اشعه‌های UVA است.

 

برای محافظت از پوست نوزادان زیر شش ماه به این نکات توجه کنید.

تا جایی که می‌توانید کودکتان را دور از خورشید نگه دارید، اگر قصد پیاده‌روی دارید این کار را قبل از ساعت ۱۰ صبح یا پس از ۴ بعدازظهر که اشعه‌های UVB چندان قوی نیستند انجام دهید، به کودکتان لباس‌های سبک‌وزن و آستین‌بلند بپوشانید، به طوریکه بازو و ساق پایش پوشانده شود، همچنین از کلا‌ه‌های لبه‌دار و آفتاب‌گیر که صورت، گوش و گردن را می‌پوشاند استفاده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست