Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
28 آبان 1401

کلاه ورزشی چیست ؟ + انواع کلاه !

همه چی درباره کلاه ورزشی!

هنگامی که به دنبال بهترین لباس ورزشی مردانه برای خود می‌گردید و یا زمانی که برای خرید بهترین طراح‌های لباس ورزشی زنانه در فروشگاه‌های مختلف قدم می‌زنید، هیچگاه خرید کلاهی مناسب و زیبا را فراموش نکنید. هر چند که شما بهترین و زیبا‌ترین لباس‌های موجود در بازار را برای خود خریداری کنید، باز هم برای جذاب‌تر کردن آن به کلاه های ورزشی نیاز دارید، تا ست و تیپ شما بیش از پیش زیبا شود.

 

برای خرید کلاه ورزشی با مدل‌ها و طرح‌های مختلفی روبه‌رو هستید که هر کدام از آن‌ها برای صورت خاصی مناسب است. از این رو باید بهترین کلاه را با توجه به فرم صورت خود انتخاب کنید. همچنین برای خرید یک کلاه مناسب باید به موارد دیگری نظیر جنس، رنگ و… توجه داشته باشید، تا بهترین کلاه موجود در بازار را برای خود بخرید.

 

با توجه به فرم صورتم چه کلاهی بخرم؟

برای آن که بهترین کلاه موجود در بازار را برای خود انتخاب کنید و به وسیله‌ی آن ظاهر زیبا و بهتری برای خود بسازید، باید در قدم اول به فرم صورت خود توجه کنید و با توجه به آن کلاه مناسب خود را خریداری کنید.

 

کلاه مناسب برای صورت مربعی شکل: افرادی که عرض چانه‌ها و پیشانی آن‌ها تقریبا با یکدیگر برابر هستند و به نوعی صورتی مربعی شکل دارند باید از کلاه‌هایی استفاده کنند که لبه آن‌ها کاملا گرد است. استفاده از کلاه‌های مستطیلی برای این افراد به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. کلاه‌هایی با لبه پهن نیز صورت شما را کمی باریک می‌کند از این رو اگر صورت باریک می پسندید از این کلاه استفاده کنید.

 

 

کلاه مناسب برای صورت بیضی شکل: افرادی که دارای صورت بیضی شکل و کشیده هستند بیش از هر چیزی به کلاهی نیاز دارند که صورت آن‌ها کوچک‌تر نشان دهد. برای این دست افراد می‌توان گفت که تمامی کلاه‌ها را می‌توانند در هنگام خرید لباس ورزشی انتخاب کنند، به جز کلاه‌هایی که لبه‌های بسیار باریک دارند، این نوع کلاه‌ها صورت شما را بیش از پیش کشیده می‌کنند.

 

کلاه بیس بال

کلاه بیس بال یک نیاز ضروری برای کمد لباس هر مردی است. همینطور که از اسم این کلاه بر می‌آید این کلاه در ابتدا کلاه بازیکنان بیس بال بوده است تا از چشمان آنان در مقابل آفتاب محافظت کند ولی خیلی زود این کلاه به کلاه محبوب در میان عموم مردم تبدیل شد.

 

کلاه بیس بال در ایران هم یک کلاه کلاسیک و پرطرفدار است. یک انتخاب همه کاره و مطمئن برای زمانی است که میخواهید ساده و راحت لباس بپوشید. کلاه بیس بال همراه مناسبی برای چهار فصل است و محدودیتی فصلی در پوشیدن آن نخواهید داشت.

 

کلاه کپ:

یکی از اکسسوری های خاص مردانه استفاده از انواع کلاه ها خواهد بود. کلاه ها در برخی از موارد بسیار رسمی و خاص جلوه می نمایند. در برخی از مواقع استفاده از انواع کلاه ها می تواند در مدها و فشن ها بسیار ایده آل به نظر برسد. انواع کلاه ها سبب می شود ، استایل شما بسیار منحصر به فرد و خاص جلوه نماید. استفاده از انواع کلاه ها امروزه از بازار بسیار گرم و پر طرفداری برخوردار می باشد.

 

انتخاب هوشمندانه ی نوع کلاه و استفاده از آن در کنار سبک های مدرن و خاص پوشاک ،سبب می گردد که شما یکی از ایده آل ترین و خوش پوش ترین افراد به شمار آیید. کلاه های خاص که به سبک های متفاوت ایتالیایی ، انگلیسی و بسیاری دیگر طراحی و دوخته شده اند ، شما را به سمت انتخاب های بسیار خاص خواهد کشاند. یکی از انواع پر طرفدار انواع کلاه ها ، کلاه کپ خواهد بود.

 

استفاده از این کلاه می تواند در تمامی اکسسوری ها بسیار منحصر به فرد جلوه نماید. طراحی های ناب و خارق العاده همواره سبب گشته اند که شما از بهترین نمونه ها دیدن کرده و اقدام به انتخاب و خرید آنها نمایید. استفاده از کلاه کپ دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که در ادامه به ذکر برخی از آنها خواهیم پرداخت :

 

بررسی مزایای کلاه کپ :

هر کلاهی دارای مزایایی می باشد که افراد بسیار زیادی به دلیل مزیت های برتر آنها اقدام به خرید می نمایند. برای نمونه استفاده از برخی کلاه ها برای زمستان می توانند پوشش بسیار مناسبی به شما آیند. اما کلاه کپ نیز دارای مزیت های فوق العاده ای می باشد که به ذکر آنها می پردازیم :

 

1 . از جمله مزایای استفاده از این کلاه می توان به نداشتن محدودیت سنی در آنها اشاره نمود. این کلاه را می توان در جرگه ی کلاه های غیر رسمی دسته بندی نمود. استفاده از این کلاه بسیار ساده خواهد بود . از این رو بسیاری از پسر بچه ها ، نوجوانان ، میانسالان و حتی سالمندان به راحتی اقدام به استفاده از این اکسسوری خاص و ویژه خواهند نمود. البته می توان گفت این کلاه امروزه محدودیت جنسی نیز ندارد. بسیاری از بانوان نیز امروزه به استفاده از کلاه کپ روی آورده اند.

 

2 . از دیگر ویژگی این کلاه ها می توان به پوشش دهندگی صورت در عین پوشش سر ، اشاره نمود. این کلاه ها به دلیل لبه هایی که از آن برخوردار می باشند سبب می گردند که افراد دچار آفتاب سوختگی نشوند . بسیاری از اشخاص برای اینکه در گردش ها و تفریحات خود از آفتاب لذت برده و دچار آفتاب سوختگی نگردند اقدام به استفاده از این کلاه کپ خواهند نمود.عمومیت استفاده از این کلاه سبب گشته است که افراد از این کلاه در بسیاری از موارد استفاده نمایند.

 

به دلیل طراحی بسیار خاص این نوع از کلاه ها، شما می توانید با اغلب لباس های خود از این نوع کلاه ها استفاده نموده و لذت ببرید. اغلب افراد در کنار پوشاک زمستانه ، بهاره ، تابستانه و حتی پاییزی خود اقدام به استفاده از این نوع کلاه ها می نمایند.

 

کلاه ها از چه موادی ساخته شده است؟

کلاه هایی که دوست دارید بپوشید معمولا از پنبه ، بوم، پشم یا نمد ساخته می شوند. با این حال، مواد دیگری نیز وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد مانند:

جیر، چرم ، اکریلیک ، پلی استر، پلی پروپیلن ، نایلون ،کتان ، مخملی ، پلاستیک ، سخت ، لاستیک….

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user