Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
22 آبان 1401

کیف لپ تاپ چیست ؟ + ویژگی کیف لپ تاپ!

همه چی درباره کیف لپ تاپ!

خوبی لپ‌تاپ به این است که می‌توانیم به راحتی آن را جابه‌جا کنیم. خرید کیف لپ تاپ خوب و باکیفیت نیز از کارهای مهمی است که باید انجم دهیم. اگر شما هم لپ‌تاپ دارید می‌دانید که ضروری‌ترین کالای جانبی که باید برای آن بخرید همان کیف لپ‌تاپ است.

مهم نیست که شما لپ‌تاپ خود را به چه دلیل جابه‌جا می‌کنید یا شغل شما چیست، در هر صورت شما برای جابه‌جا کردن لپ‌تاپ خود به یک کیف نیاز دارید که علاوه بر راحت‌تر کردن کار شما در جابه‌جایی، باعث شود تا لپ‌تاپ شما از هر ضربه‌ای در امان باشد

اندازه کیف لپ‌تاپ: مهم‌ترین فاکتور برای خرید کیف لپ‌تاپ، این است که اندازه لپ‌تاپ خود را بررسی نمایید. پیش‌تر در یکی از مقاله‌های کالاومگ به بررسی سایز لپ‌تاپ پرداختیم.
اولین نکته‌ای که باید پیش از خرید یک کیف لپ‌تاپ به آن توجه کنید این است که اندازه لپ‌تاپ شما دقیقاً چقدر است.

اگر بدون توجه به اندازه لپ‌تاپ خود اقدام به خرید کنید، ممکن است نتوانید سایز درست را تهیه کنید.

در این شرایط اگر کیف  بزرگ‌تر باشد، لپ‌تاپ شما در کیف به خوبی جای نمی‌گیرد و حرکت کردن لپ‌تاپ در کیف شما ممکن است باعث آسیب به آن شود. از طرفی اگر کیفی که تهیه کردید کوچک‌تر از لپ‌تاپ شما باشد، لپ‌تاپ شما اصلاً در آن جای نخواهد گرفت و خرید شما کاملاً بیهوده می‌شود.

جنس کیف لپ‌تاپ: جنس کیف لپ‌تاپ از دیگر فاکتورهای مهم در مورد این محصول است که باید حین خرید به آن توجه کنید. متاسفانه با درنظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور، حضور برندهای تقلبی که از المان‌های نامرغوب در تولید محصولات خود استفاده می‌کنند بیش از پیش پررنگ شده است.

همین مورد ممکن است به لپ‌تاپ شما آسیب‌های زیادی وارد کند. بهترین کیف‌های لپ‌تاپ، در واقع همان کیف‌هایی هستند که شرکت سازنده لپ‌تاپ متناسب با محصولات خود تولید و ارائه کرده است. در تولیدات این برندها از المان‌های بسیار باکیفیت استفاده شده و همین مورد باعث می‌شود تا علاوه بر محافظت صحیح از لپ‌تاپ شما، از نظر سلامت نیز برای شما مشکلی ایجاد نکنند.

جدا از این‌ برندها که علاوه بر محصولات خود، لوازم جانبی باکیفیت نیز تولید می‌کنند، تعدادی برند نیز در بازار حضور دارند که کیف‌های باکیفیت خوبی تولید می‌کنند و تخصص آن‌ها کاملاً مربوط به این زمینه است.

توجه داشته ‌باشید که حین خرید کیف لپ‌تاپ، مطمئن شوید که از ضربه‌گیرهای باکیفیت در این محصول استفاده شده باشد.

جنس کوله پشتی چگونه باشد ؟

وقتی از جنس کوله پشتی لپ تاپ صحبت می‌کنیم یعنی مستقیما درباره کیفیت آن حرف می‌زنیم. جنس و موادی که در تولید هر وسیله‌ای به کار گرفته می‌شود، اصلی‌ترین عنصری است که باید در هنگام خرید در نظر گرفته شود. لپ‌تاپ‌ها معمولا از جنس چرم، فوم، برزنت یا ترکیب نایلون و پلی‌استر هستند:

۱. چرم
کوله پشتی لپ تاپ چرمی هم جنس و کیفیت خوبی دارد و هم شیک است. برای کسانی که در مکان‌های رسمی تردد دارند و مثلا لپ‌تاپشان را به اداره و شرکت می‌برند، خرید کوله‌پشتی چرمی توصیه می‌شود.

دوام کوله‌های چرمی هم زیاد است و اگر از آنها خوب محافظت کنید به راحتی خراب نمی‌شوند. تصویر کوله‌پشتی از این جنس را در شکل بالا در شماره یک مشاهده می‌کنید.

۲. فوم
کوله‌پشتی‌های فومی برای محافظت از لپ‌تاپ در برابر ضربه بسیار مناسب هستند. اگر به کوله‌های فومی، ضربه‌ای وارد شود، به خاطر فومی که در آنها به کار رفته است، آسیب اندکی به وسایل موجود در آن وارد می‌شود.

۳. برزنت
برزنت هم جنس بسیار محکم و مقاومی است. کوله پشتی لپ تاپ برزنتی از وسیله در برابر نور خورشید، باران و… محافظت می‌کند. اما یادتان باشد که برزنت در مقابل نفوذ آب مقاوم است ولی جنسی ضدآب محسوب نمی‌شود. پس هر چند از کوله‌های برزنتی می‌توان در شرایط آب و هوایی سخت بهره برد اما اگر کوله‌تان در آب بیفتد قطعا آب به وسایل درون آن نفوذ خواهد کرد.

بخش های مختلف کیف

جنس زیپ‌ها و مکان قرارگیری آنها در کوله پشتی لپ تاپ هم بسیار مهم است.

زیپ‌های فلزی معمولا دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به زیپ‌های پلاستیکی دارند. از نظر محل قرارگیری زیپ هم به این موضوع دقت کنید که اگر کوله پشتی لپ تاپ دارای یک زیپ بزرگ باشد و بخش‌بندی‌های دیگری نداشته باشد، ایجاد نظم و ترتیب میان محتویات آن کمی سخت می‌شود.

بعضی از انواع کوله پشتی، علاوه بر زیپ و تشکیلات مربوط به آن یک رویه محافظ دارند که بعد از کشیدن زیپ، روی کوله قرار می‌گیرد و در برابر نفوذ نور خورشید و آب هم بیشتر از لپ‌تاپ محافظت خواهد کرد.

اگر قرار باشد که کوله‌پشتی را برای سفر خریداری کنید باید حواستان به دسترسی به لپ‌تاپ باشد

جمع‌بندی نهایی

بعد از اینکه با نکات مهم برای خرید کوله پشتی لپ تاپ آشنا می‌شوید از میان گزینه‌های متعدد موجود در بازار به انتخاب‌های بهتری دست خواهید زد. نکته مهم دیگری هم که در خرید حتما در نظر می‌گیرید و نیاز به اشاره کردن به آن وجود ندارد، قیمت است. قیمت هم یکی از ابزارهایی است که محدوده انتخاب‌تان از میان موارد مختلف را مشخص می‌کند. در نهایت با در نظر گرفتن مجموعه نکات مذکور، کوله پشتی لپ تاپ مناسب و زیبایی برای خود بخرید و از حمل آن در سفر، محل کار، دانشگاه و… لذت ببرید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user