Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
29 آبان 1401

کیف پول چرم چیست؟ + ویژگی کیف پول!

همه چی درباره کیف پول!

کیف پول معمولاً با عناوین مختلفی از جمله «کیف پول»، «کیف کتی»، «کیف پالتویی»، «کیف جیبی»، «کیف اسکناس»، «کیف دو لت»، «کیف سه لت» و … شناخته می شود که بیشتر در بخش بانوان با عنوان کیف پول و در بخش آقایان با عنوان کیف پول، کیف کتی و کیف پالتویی مصطلح است. این نوع کیف از جمله لوازم و وسایل ضروری هر فرد به شمار می رود، که افراد بسته به نیاز خود در ابعاد و مدل های مختلف از انواع گوناگون آن استفاده می کنند.

 

کیف های پول نگهدارنده دارایی های فرد به شمار می رود که روزانه با خود به همراه دارد. اسکناس، سکه، کارت های اعتباری، کارت های ذخیره سازی، کارت های ویزیت، قبوض خدماتی، مدارک شناسایی و … از جمله چیزهایی است که روزانه حداقل به چند مورد آن ها نیاز پیدا خواهیم کرد، به همین خاطر انتخاب یک کیف پول مناسب علاوه بر نگهداری مدارک، آن ها را ساماندهی می کنند و دسترسی به هر یک را میسر می سازد. کیف پول جز محصولاتی است که تقاضای فزاینده برای آن وجود دارد و توسط بسیاری از مردم مورد استفاده قرار می گیرد.

 

در حال حاضر کیف های پول به یکی از ضروریات هر استایل و نیازهای روزمره فرد و یک اکسسوری اجتناب پذیر تبدیل شده است.

 

تنوع کیف های پول

از مواد اولیه و اجناس مختلفی جهت تولید کیف های پول (کتی و پالتویی) استفاده می شود که رایج ترین آن ها فوم، پلاستیک، الیاف گیاهی، چرم مصنوعی (صنعتی) و انواع چرم های طبیعی است. هرکدام از مواردذکر شده دارای معایب و مزایای خاص خود می باشند اما  باتوجه به مزایای بی شمار چرم طبیعی از جمله انعطاف پذیری، دوام و ماندگاری، اصل بودن همچنین القای حس طبیعی دارای جذابیت منحصربفردی بوده که قطعاً برترین انتخاب هر فرد به شمار می آید و در اولویت قرار می گیرد.

 

در حالیکه کیف پول های ساخته شده از سایر جنس ها این مزایا را نداشته و به مرور زمان ظرافت اولیه خود را از دست می دهند، مگر در صورتی که جهت تولید کیف از چرم مصنوعی درجه یک و بسیار مرغوب استفاده شود تا مدت زمان بیشتری ظاهر خود را حفظ کند.

 

 

مزیت کیف پول چرمی

  • زیبایی و جذابیت منحصربفرد کیف چرم: کیف های ساخته شده از چرم طبیعی بسیار لوکس و جذاب بوده به طوری یک قطعه هنری جاودان به شمار می آید که می توان با حفظ بهتر آن سالیان طولانی آن را همراه داشت. یک کیف پول ساخته شده از چرم طبیعی به راحتی تشخیص داده می شود و استایل شما را ارتقا می بخشد به طوریکه وقتی آن را دست می گیرید یا به همراه دارید برازنده به نظر می رسید.

 

  • تنوع در انواع کیف های چرمی: سبک های مختلفی از انواع چرم در دسترس است که برای ساختن کیف پول های چرمی استفاده شده است و این گوناگونی موجب ایجاد تنوع گسترده کیف پول های چرمی می شود تا بتوانید سبک های جدیدی را امتحان کنید.

 

  • دوام و ماندگاری چرم: مقاومت در برابر رطوبت، گرما و دیگر عوامل بیرونی همچنین دوام طولانی چرم طبیعی و توجه به این مزیت بزرگ سبب می شود که خریدی مطمئن داشت.

 

  • سبکی و راحتی کیف چرم: افرادی هستند که به طور مداوم در حال رفت و آمد هستند به همین علت مدارک و کارت های فراوانی را با خود به همراه دارند  از این رو یک کیف پول چرمی با محفظه های کافی بسیار ضروری می باشد.

 

  • کیف های متعدد در گروه های مختلفی مانند کیف های پاسپورتی و فولدر ها در مدل های متنوع وجود دارند که به صورت تخصصی جهت نگه داری مدارک شما به کار می روند اما بعضی مواقع سبک بودن و جای گیری راحت کیف داخل جیب و کیف از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد که استفاده از یک کیف پول چرمی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

 

  • انعطاف پذیری چرم: انعطاف پذیری از دیگر مزیت های یک کیف پول چرمی است که با حفظ فُرم و ساختار اولیه کیف می توان کارت های متعددی را باتوجه به محفظه های در نظر گرفته شده در آن جا داد.

 

کیف پول مردانه بزرگ بخریم یا کوچک؟ 

توجه به سایز کیف پول بسیار مهم است، به خصوص اگر کیف پول را برای هدیه می‌خرید دقت کنید اگر شخص عادت دارد کیف پول را در جیب پشتی خود بگذارد، در این حالت کیف پول مربعی و کوچک که از داخل جداکننده‌های زیادی دارد، برای اون مناسب‌تر است. اما اگر شخص دانشجو یا کارمند است و احتمالا همیشه کیف بزرگتری همراه خود دارد، در این صورت می‌توانید کیف پول را از نوع مستطیلی که بزرگتر است بخرید

 

انواع کیف پول

کیف پول معمولاً با عناوین مختلفی نظیر “کیف پول”، “کیف جیبی”، “کیف اسکناس” “کیف پالتویی” و … شناخته می‌شود که برای هم خانم‌ها و هم آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیف پول چرم ازجمله لوازم و وسایل ضروری هر شخصی به شمار می‌رود که بسته به سلیقه فرد در ابعاد و مدل‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیف پول نگهدارنده دارایی شخص همچون پول، کارت و … می‌باشد.

 

این موارد ازجمله چیزهایی است که در طول روز مورد استفاده شخص قرار می‌گیرد و باید در دسترس فرد باشد ازاین‌رو، باید قابلیت ساماندهی به این موارد را در خود داشته باشد. کیف‌های پول چرم کیهان می‌تواند یک هدیه خاص و ماندگار باشد و بادوام بالای خود خاطره‌ای ماندگار را در ذهن فرد ایجاد کند.

جهت تولید کیف پول می‌توان از جنس‌های مختلفی نظیر فوم پلاستیکی، الیاف گیاهی، چرم مصنوعی و انواع چرم‌های طبیعی استفاده کرد.

 

هر کدام از انواع جنس‌های ذکر شده دارای معایب و مزایای خاص خود می‌باشد اما چرم طبیعی با توجه به مزایای بی‌شمار ازجمله انعطاف‌پذیری، ماندگاری و دوام و طبیعی بودن باعث ایجاد جذابیتی منحصربه‌فرد می‌شود که قطعاً بهترین انتخاب افراد جهت خرید کیف پول می‌شود.

 

در طرف دیگر کیف پول‌های ساخته شده با اجناس مصنوعی این مزایا را نداشته و با گذشت زمان کیفیت و ظرافت خود را از دست می‌دهند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز