Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
28 آبان 1401

گردنبند طلای مردانه چیست؟ + ویژگی زنجیر طلا!

همه چی درباره گردنبند طلای مردانه!

راهنمای انتخاب زنجیر برای آقایان عنوان مقاله ای است که برای شما تهیه کرده ایم تا در انتخاب شما کمکی کرده باشیم،همانطور که میدانید زنجیر طلا از محبوب ترین ها در دسته طلا مردانه است. با وجود انواع و اقسام سبکهای مختلف ، بهترین انتخاب برای انتخاب زنجیر طلا برای آقایان چیست؟چگونه می توان زنجیر طلایی را انتخاب کرد که متناسب با سبک و بودجه شما باشد؟

 

آیا آقایان میتوانند از زنجیر طلا استفاده کنند. مرد ها قرن ها در سراسر جهان زنجیر طلا پوشیده بودند. در برخی از کشورها ، یک زنجیر طلا بخشی از فرهنگ است و نشانگر ثروت ، جایگاه و اعتبار است. و با توجه به تعداد روز افزون مردانی که این روزها از طلا استفاده می کنند لازم است توضیحاتی در خصوص انتخاب زنجیر مناسب بدهیم.

 

زنجیر طلای مردانه

زنجیرهای طلای مردانه یکی از متنوع ترین دسته ها در طلا مخصوص آقایان است و می توان تقریباً به هر سبکی و ظاهری از آن استفاده کرد. اگر کسی هستید که هرگز از  زنجیر طلا استفاده نکرده اید، ممکن است در ابتدا استفاده از آن سخت باشد ، شاید حتی ناراحت کننده باشد. اما با گذشت زمان متوجه خواهید شد که زنجیر طلای مناسب جزئی از اکسسوری های قابل استفاده هر روز است که می تواند لباس کلی شما را تکمیل کند

 

زنجیر بلند و پهن یا کوتاه و نازک؟

تاکنون مهمترین عوامل در انتخاب زنجیر طلا را بررسی کرده ایم.اول نوع زنجیری است که سبک را تعریف می کند و دوم مقدار و کیفیت طلای مورد استفاده در فرایند تولید است که قیمت را تعیین می کند.یکی دیگر از ملاحظاتی که در سبک و قیمت آن تأثیر می گذارد طول و عرض زنجیره است.

 

از آنجایی که این موضوع سلیقه و ترجیح شخصی است ، دستورالعمل های دقیقی وجود ندارد ، متداول ترین طول و عرض های زنجیره ای مردان موارد زیر است:

 

زنجیر گردن: تقریباً ۵۰ سانتی متر

دستبندهای زنجیره ای: تقریبا ۲۳ سانتی متر

عرض چیست؟ عرض یک زنجیره به میلی متر اندازه گیری می شود و انتخاب شما به اندازه شما بستگی دارد. بهتر است مردان با بدن بزرگتر یا به اصطلاح ۴شانه زنجیرهایی ضخیم تر را انتخاب کنند در حالی که برای آقایان با اندازه متوسط ​​، زنجیره های باریک پیشنهاد داده می شود.

 

زنجیر طلای نازک

قرار نیست که همه جواهرات ضخیم و پهن باشند. یک زنجیر نازک، راهی عالی برای ورود بعه دنیای اکسسوری‌هاست بدون اینکه زیاده‌روی کنید. یک گردنبند ظریف و سبک طلایی با پولو شرت، بافت طرح‌دار یا ترنچ کت به خوبی ست می‌شود، فقط فراموش نکنید که برای داشتن ظاهری  واقعا جذاب، بلندی گردنبندتان باید پایین‌تر از یقه شما باشد.

 

یک اکسسوری ظریف و کوچک مانند این زنجیر توانایی این را دارد که استایل ظاهری شما را به میزان زیادی جذاب و همیشه به روز کند و اصلا هم مهم نیست که می‌خواهید کجا بروید.

 

هدف‌تان از خرید زنجیر طلا چیست؟

اگر زنجیر را برای استفاده هر روزه می‌خواهید، باید طلایی را انتخاب کنید که محکم و بادوام باشد. بر این اساس بهتر است طلای ۱۴ تا ۱۸ عیار را انتخاب کنید. این طلا با فلزهای دیگری ترکیب شده است که به زنجیر استحکام بیشتری می‌دهند. علاوه‌برآن بهتر است زنجیر توپر بخرید.

 

اگر می‌خواهید هرازگاهی در مهمانی‌ها زنجیر را استفاده کنید معمولا محدودیتی وجود ندارد.

 

اگر می‌خواهید زنجیر باارزشی داشته باشید و به چشم نوعی سرمایه‌گذاری به آن نگاه می‌کنید، طلایی که می‌خرید باید علاوه‌بر توپر بودن ۱۴ یا ۱۸ عیار باشد. این زنجیرها در هنگام فروش قیمت‌شان را حفظ می‌کنند. طلای ۱۰ عیار، روکش طلا و طلای توخالی هنگام فروش ارزش‌شان را از دست می‌دهند.

 

نکته: زنجیرهای توخالی تقلبی به شمار نمی‌روند. آنها هم طلا هستند و هم ارزش‌شان پایین‌تر است. فقط باید مراقب باشید به قیمت طلای توپر به شما نفروشند.

 

متد و روش قفل شدن زنجیر طلا بسیار بسیار مهم است

ما به عنوان کسانی که سروکارمان با انواع طلاجات و جواهرات است توصیه میکنیم که حتما به این موضوع توجه کنید. اغلب کسانی که به قصد خرید زنجیر طلای مردانه یا زنانه به ما مراجعه میکنند هیچ توجهی به نحوه قفل شدن زنجیر ندارند. و اغلب بدون اینکه بپرسند آیا قفل این زنجیر مطمئن و محکم است یا خیر، محصول را میخرند و استفاده میکنند. اما حقیقتش را بخواهید این موضوع مهم است. چرا؟

 

چوت بیشتر زنجیرها در حالت پیشفرض و معمولی دارای یک قفل حلقه ای ساده هستند. این قفل ها هم ساده هستند و هم ارزان. و البته خیلی مقاوم نیستند. برای همین ممکن است زود پاره شوند و حتی باعث گم شدن زنجیرتان شوند. چاره کار چیست؟

 

ما توصیه میکنیم که به جای قفل های حلقه ای ساده مرسوم، زنجیرهایی بخرید که دارای قفل به اصطلاح لابستری هستند. این قفل ها بسیار محکمند و خیلی خیلی مکانیزم خوبی برای قفل نگاه داشتن زنجیر دارند. احتمال پاره شدن این قفل ها بسیار کم است.

 

حکم استفاده از گردنبند برای مردان چیست؟

همان طور که در مطلب قبلی بیان کردیم مردان هم مانند بانوان به استفاده از انواع اکسسوری ها از جمله گردنبندها علاقه زیادی دارند. گردنبندها بیشتر از جنس نقره, استیل و طلا هستند که همه آنها برای آقایان مناسب میباشند. باید به این نکته اشاره کنیم که حکم گردنبند برای مردان به جز طلا جایز است و استفاده از گردنبندهای نقره و استیل برای آنها مانعی ندارد. ولی حکم استفاده از طلا برای آقایان حرام میباشد و در صورتی که با پوست بدن آنها تماس نداشته باشد.

 

طول گردنبند مردانه

توجه به اندازه و طول گردنبند از نکات بسیار مهم است, زیرا اگر گردنبند با گردن شما تناسب نداشته باشد ظاهر شما را نا متعادل خواهد کرد. بهتر است آقایان قبل از خرید این اکسسوری جذاب راهنمای خرید گردنبند مردانه را مطالعه کنند سپس به خرید آن اقدام نمایند. در ادامه مطالبی را در مورد تناسب اندازه و طول گردنبند با توجه به استایل و نوع پوششی که دارید برای شما توضیح خواهیم داد.

 

  •  گردنبندهایی با طول 40 تا 45 سانتی متر یکی از محبوب ترین انواع گردنبندها میباشند که چوکر نام دارند و برای استفاده با تیشرت و لباس های یقه های گرد بسیار مناسب هستند. این گردنبندها به گردن میچسبند و با ترکیب چرم بسیار زیبا هستند و جذابیت زیادی به استایل شما میدهند.

 

  • گردنبندها با طول 50 تا 60 سانتی متر تا زیر گلو آویزان میشوند و به همراه یک پلاک یا آویزاستفاده میشوند. این گردنبندها مناسب بر روی انواع لباس ها میباشند و از رایج ترین و معمول ترین انواع گردنبند مردانه میباشند. میتوان آنها را بدون پلاک نیز استفاده کرد. با توجه به راهنمای خرید گردنبند مردانه میتوانید سایز و اندازه زیورآلات دلخواه خود را انتخاب کنید.

 

راهنمای خرید گردنبند مردانه؛ عوامل موثر بر قیمت

در ادامه راهنمای خرید گردنبند مردانه باید این نکته را ذکر کنیم که عوامل زیادی هستند که در قیمت گردنبند مردانه تاثیر میگذارند که در ذیل به اختصار به آن اشاره خواهیم کرد.

 

  •  وزن گردنبند
  • ضخامت و طول گردنبند
  • عیار گردنبند
  • وزن پلاک یا آویز گردنبند
  • اجرت ساخت طلا
  • بی ثباتی اقتصادی
  • تورم
  • عرضه و تقاضا

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست