Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
8 دی 1401

تاریخچه خط چشم چیست ؟ +خط چشم چیست

در واقع تاریخچه خط چشم کشیدن به دوران های بسیار قدیم باز می گردد. مردان و زنان گذشته در کشورهایی مانند روم از خط چشم استفاده می کردند و به نوعی مقام خود را به رخ می کشیدند. آرایش کردن چشم ها همیشه مورد توجه بوده و اهمیت بسیار زیادی داشته است.

 

محصولات آرایشی نیز در نوع اولیه خود به صورت های مختلفی و با استفاده از مواد گیاهی در گذشته تولید می شده اند اما امروزه نوع وسایل آرایشی و نحوه آرایش کردن به طور کامل تغییر کرده و به شکل مدرن و امروزی آن به بازار آمده است.

 

پخش پوشاک حمیدی ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

خانم های زیادی علاقه به آرایش کردن داشته و این عمل را باعث زیبایی هر چه بیشتر ظاهر خود و افزایش اعتماد به نفس خود می دانند، برای آرایش چشم ها از خط چشم به طور حتم بهره گرفته می شود تکمیل ترین نوع آرایش زمانی برای چشم ها به وجود می آید که از خط چشمی زیبا بهره گرفته شده و در کنار آن نیز از ریمل استفاده شود.

 

کشیدن خط چشم

امروزه کشیدن خط چشم برای بانوان به مسئله مهمی تبدیل شده است. نوع خط چشمی که خریداری می کنید و همچنین فرمی که برای چهره خود پیاده سازی می نمایید اهمیت زیادی دارد. برای استفاده از خط چشم خود لازم است که مدل مورد نظرتان را به خوبی تصور کنید و برای کشیدن آن به موارد لازم توجه نمایید.

 

آرایش چشم ها با استفاده از بهترین خط چشم جذابیت خاصی به خود خواهد گرفت. همچنین در کنار کشیدن یک خط چشم زیبا حتما باید مژه‌ ها نیز آرایش شود. نوع ریملی که برای مژه های خود انتخاب می کنید اهمیت زیادی دارد.

 

برای هر چه پر پشت تر دیده شدن مژه ها حتماً باید از ریملی بهره گرفت که قابلیت حجم دهندگی داشته باشد. همچنین برای آرایش پلک نیز باید از خط چشمی استفاده کرد که با نوع نیاز آرایشی چشم ما و همچنین مهارت ما همخوانی داشته باشد.

 

مثلاً با استفاده از خط چشم لچیک به راحتی می توانید بهترین انتخاب ها را به انجام برسانید، چرا که خط چشم های این برند آرایشی هم در نوع مجیک و هم در نوع براش و همچنین رویال و پرفکت همگی ویژگی های خاص خود را دارند.

 

خط چشم ماژیکی

یک خط چشم ماژیکی می‌ تواند خطی ضخیم اما با کاربری بسیار آسان را در اختیار شما بگذارد اگر نمی توانید به خوبی خط چشم بکشید بهتر است کارتان را با یک خط چشم ماژیکی شروع کنید اما برای آنکه خطی ظریف و باریک را به حرفه ای ترین شکل ممکن برای خود ایجاد کنید می توانید از خط چشم براش بهره بگیرید. 

 

خط چشم براش دارای یک قلموی بسیار باریک است، باریک بودن قلموی این محصول و همچنین منعطف بودن آن به شما امکان کشیدن هر نوع خطی را می دهد.

 

خط چشم

 

بانوان عزیزی که می‌خواهید بهترین خط چشم و بهترین مداد چشم ها را تهیه نمایید حتما به برند لچیک اعتماد کنید با مراجعه به فروشگاه آنلاین این مجموعه می توانید مجموعه کاملی از بهترین خط چشم و بهترین مداد چشم ها را مشاهده نمایید خط چشم لچیک ۴ مدل متفاوت دارد و مداد چشم لچیک نیز ۱۶ رنگ مختلف را شامل می‌شود.

 

آشنایی با انواع خط چشم

رنگ سیاه متداول ترین رنگ خط چشم است که معمولا رنگ آن به همه خانم ها می آید. با وجود این که بیشتر خانم ها به خط چشم سیاه علاقمند هستند اما رنگ قهوه ای تیره و ملایم نیز می تواند برای استفاده روزانه انتخاب مناسبی باشد.

 

امروزه خط چشم های متفاوتی در بازار وجود دارد که هرکسی با توجه به سلیقه و نیاز خود می تواند دست به انتخاب بزند. در ادامه به انواع خط چشم اشاره خواهیم کرد:

 

خط چشم مایع

به جرأت می توان گفت که خط چشم مایع یکی از زیباترین و دقیق ترین خط چشم های موجود در بازار است که کشیدن آن نیاز به دقت بالایی دارد. اگر علاقمند به استفاده از این نوع خط چشم هستید، لازم است ساعت های زیادی تمرین کنید تا بتوانید خط چشمی زیبا و دقیق بکشید. در غیر این صورت بهتر است سراغ این خط چشم نروید.

 

به طور کلی خط چشم مایع به دو نوع مویی و ماژیکی تقسیم می شود. نوع ماژیکی آن راحت تر بوده و به همین خاطر طرفدار بیشتری دارد. اما نوع مویی آن امکان کشیدن خطی زیبا و نازک را برای چشمان شما فراهم می کند.

 

خط چشم مدادی

خط چشم مدادی، آسان ترین نوع خط چشم است که مورد استفاده بسیاری از خانم ها می باشد. امروزه بیشتر خانم ها به واسطه ی راحتی خط چشم مدادی، برای کشیدن خط چشم از مدادی نرم استفاده می کنند.

 

این نوع خط چشم به آسانی پاک شده و برای خانم هایی که تمایلی به آرایش طولانی مدت ندارند، گزینه مناسبی است.

 

خط چشم مومی

با اطمینان می توان گفت بهترین نوع خط چشم موجود در بازار، خط چشم مومی است. استفاده از این خط چشم به مراتب راحت تر از خط چشم مایع بوده و به شما در کشیدن خط چشمی بی نقص و زیبا کمک می کند.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل : عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خرید عمده را فراهم می‌کند که برای شما به صرفه و قابل اعتماد است !

 

خط چشم از چه چیزهایی ساخته می‌شود؟

به طور کلی خط چشم‌ها انواع مختلفی دارند و می‌توانند مدادی، مایع یا کرمی و ژلی باشند، خوشبختانه امروزه از مواد سمی مثل سرب در ترکیب خط چشم‌ها استفاده نمی‌شود اما مثل همه لوازم آرایشی خط چشم هم می‌تواند فرمول و ترکیب متفاوت و متنوعی داشته باشد اما از هر نوع و مارکی که استفاده کنید سه فاکتور اصلی در ترکیب آن ثابت و ضروری خواهد بود، این سه ترکیب عبارتند از ماده ورقه کننده، ماده غلیظ کننده و رنگدانه. ماده ورقه کننده این وظیفه را دارد که ترکیب خط چشم را به صورت یک ورقه نازک روی پوست شما شکل دهد و کشیدن آن را آسان‌تر کند.

 

 ترکیب بعدی که غلیظ کننده نام دارد شامل موادی است که بافت و حجم خط چشم را شکل می‌دهند و آن را از یک جوهر رنگی معمولی متمایز می‌کند. این مواد شامل موم، صمغ و ژل‌های مختلفی است که از منابع طبیعی به دست می‌آیند، بهترین خط چشم‌ها حاوی موم ژاپنی هستند که از نوع درخت به نام درخت موم که در ژاپن می‌روید به دست می‌آیند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز