Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
7 تیر 1402

حلزون درمانی چیست؟ + فواید حلزون درمانی ! + حلزون تراپی

حلزون تراپی چیست؟ هزینه‌ها، فواید و مراحل حلزون درمانی

حلزون تراپی یا حلزون درمانی یکی از شیوه‌های مؤثر برای ترمیم، جوان‌سازی و زیبایی پوست است. شاید باورش کمی سخت باشد ولی یکی از مهم‌ترین فواید حلزون درمانی خاصیت ضد پیری آن است که موجب می‌شود افراد راضی شوند تا حلزون روی پوست صورتشان حرکت کند! خزیدن حلزون بر روی صورت و بر جای گذاشتن مخاط روی پوست مانند یک ماسک عمل کرده و به زیبایی پوست می‌افزاید. برای اینکه بیشتر با این شیوه درمانی و زیبایی آشنا شوید بهتر است از مزایا و معایب حلزون تراپی نیز مطلع گردید. در ادامه به صورت کامل به این موضوعات می‌پردازیم:

 

از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، عمده استایل تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

 

در طی حلزون تراپی، حلزون روی صورت می خزد. حرکت حلزون زنده بر روی پوست بدن انسان سبب جوان سازی و ترمیم بافت های آسیب دیده آن می‌شود. آن ها این شیوه را حلزون تراپی یا Snail Therapy نامیده اند. حلزون درمانی در واقع به کار بردن ترشحات حلزون های مخصوص و درمانگری است که برای از بین بردن سلول های مرده، رفع چین و چروک و کاهش منافذ پوست استفاده می‌گردد.

مهم‌ترین فواید حلزون تراپی یا حرکت حلزون زنده بروی پوست عبارت است از :

  • کاهش التهابات پوستی و تسریع در بهبود لکه‌های پوست
  • درمانی برای منافذ بزرگ پوستی
  • از بین بردن کم آبی و خشکی پوست
  • افزایش بازسازی سلول‌های پوستی و تحریک فرآیند درمان طبیعی پوستی
  • برطرف کردن ترک‌های پوستی و از بین بردن جای جوش و زخم
  • درخشان کردن و شفاف کردن پوست و ترمیم سلول‌هایی که در اثر نور خورشید آسیب دیده‌اند
  • پوست را در تولید مواد ضد باکتریایی توانمند می‌سازد
  • بهبود ترمیم زخم
  • جلوگیری از ایجاد زخم
  • کاهش اسکارهای موجود بر روی پوست
  • کاهش پیری زود رس به دلیل قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش خورشید
  • بهبود تولید کلاژن در پوست
  • بهبود آبرسانی به پوست
  • افزایش عملکرد سلولهای پوستی
  • کاهش تجمع رنگدانه روی پوست

همانطور که می‌دانید مخاط حلزون ماده بسیار مهمی برای حرکت کردنش است. این ماده از یک پروتئین پیچیده (موسین) و آب ساده تشکیل شده است. مخاط یا موسین حلزون دارای خواص منحصر به فردی است که در زیبایی شناسی مدرن بسیار محبوب است. این مخاط دارای اثرات ضد پیری ، ضد آفتاب و مرطوب کنندگی فوق‌العاده‌ای هستند.
موسین حلزون محصول کلیدی بسیاری از کرم‌ها، ماسک‌ها و سرم‌های زیبایی و درمانی است. کسی فکرنمی‌کرد که این حیوان بتواند کارهای زیادی با پوست شما انجام دهد تا زمانی که کره‌ای‌ها شروع به استفاده از آنها کردند. مخاط حلزون مملو از گلیکوپروتئین‌ها، اسید گلیکولیک و اسید هیالورونیک است که فواید بی‌شماری دارند.
هنوز موسین حلزون تحت بررسی‌های خیلی دقیقی قرار نگرفته است، اما شواهد نشان می‌دهد که حتی متخصصان پوست نیز نمی‌توانند منکر خواص شگفت انگیز آن شوند. مخاط حلزون پوست شما را انعطاف پذیر، سالم، درخشان و جوان می‌کند، پوست شما را از به‌صورت عمیق و از داخل آبرسانی و مرطوب می‌کند.
کرم اسلایم حلزون برای جلوگیری از خشکی پوست بسیار موثر است و به دلیل داشتن برخی خواص آلرژی زا که پوست شما را التیام می‌بخشد، پوست شما را هیدراته می‌کند. علاوه بر فواید آب رسانی و التیام پوست، خاصیت ضد پیری نیز دارد.
مطالعات بالینی نشان داده است که موسین حلزون سرشار از آنتی اکسیدان‌ها و اسید هیالورونیک است که تولید کلاژن را افزایش داده و در نتیجه پوست را جوان و شاداب می‌کند. متخصصان پوست و زیبایی پیشنهاد استفاده منظم از کرم اسلایم حلزون را برای کاهش خطوط و چین و چروک پیشنهاد می‌کنند که همچنین می‌تواند خاصیت ارتجاعی به پوست شما بدهد.

نرمی که دارد, برایتان بسیار دلنشید بوده و درخشش بینظیری را روی پوست بوجود می آورد. اگر می خواهید از پیری زودرس پوستتان جلوگیری نمایید, حلزون درمانی را انجام دهید. بطور خلاصه تمام بیماری های پوستی را می توان حلزون درمانی کرد. هر شخصی به آسانی می تواند پک 10 تایی حلزون پزشکی طبی را سفارش داده و با بسته بندی درب منزل تحویل بگیرد. در هر یک خرید 10 حلزون طبی قرار دارد مثلا اگر دو خرید انجام دهید, به معنی 20 حلزون است. حلزونهای ایرانی بزرگ نبوده و مانند حلزون اسکارگو پهن پیکر نیستند. قبلا گونه های خارجی به وفور وارد میشد اما امروزه فقط گونه داخلی موجود میباشد که سایز کوچکتر داشته و ارزانتر است

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز