Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
9 دی 1401

خواص لیمو ترش برای مو چیست ؟

لیمو ترش با مقادیر بالای اسید سیتریک و ویتامین C و نیز داشتن خواص آنتی اکسیدانی و حذف رادیکال های آزاد زمنی که روی پوست سر ریخته می شود باعث تحریک فولیکول های مو و افزایش گردش خون در آن ناحیه می شود.

 

پس درست کردن یک ماسک لیمو ترش برای مو بهترین راه برای استفاده از تمامی خواص لیمو ترش برای رشد مو می باشد.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل : عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خرید عمده را فراهم می‌کند که برای شما به صرفه و قابل اعتماد است !

در این مقاله از دلگرم، قصد داریم فواید لیمو ترش برای مو و طرز تهیه چند نوع ماسک لیموترش را به شما ‌آموزش دهیم، با ما همراه شوید.

 

در هنگام استفاده از لیمو برای مو بایستی آن را به شکل مایع در آورده و از آن استفاده کرد.

لیمو ترش رنگ موهایتان را روشن می‌کند

در خواص و فواید لیمو برای پوست گفتیم که رنگ پوست را روشن می‌کند. این خاصیت برای مو هم وجود دارد. در واقع یک یاز چند معجزه لیمو ترش برای مو این است که می‌توانید بدون صرف هزیننه هنگفت و با ماده‌ای کاملاً طبیعی، در خانه خود موهایتان را کمی روشن‌تر و البته درخشان‌تر کنید. شاید برایتان سؤال است که چگونه این کار را انجام دهید. عجله نکنید. برایتان می‌گوییم.

 

اگر می‌خواهید رنگ موهای خود را روشن کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری آب لیمو را با نرم کننده موهای خود مخلوط کنید و آن را روی تمام موهای خود بمالید.

 

یادتان باشد که لازم است موهایتان خشک باشد. پس از اینکه موهایتان به میزان کافی به نرم کننده  آغشته شد، آن‌ها را به‌دقت شانه کنید تا ماسک دست‌سازتان به‌طور یکنواخت پخش شود.

 

یک ساعت در فضای ازاد و ترجیحاً زیر نور آفتاب بنشینید و سپس طبق معمول موهای خود را آبکشی کنید. با تکرار این کار در مدت کوتاهی، تفاوت مشهودی در رنگ موهای خود حس خواهید کرد.

لیمو شوره سر را از بین می‌برد

شاید شما هم شوره سر را تجربه کرده باشید. اگر جوابتان مثبت است با پوست و گوشت درک می‌کنید که فاجعه بسیار خسته‌کننده و دردآوری است. البته خود شوره دردی در سر شما ایجاد نمی‌کند. در واقع شرم حضور در اجتماع و حس ناخوشایند دین شوره روی لباس است که برای بسیاری افراد درناک است.

 

این حس تا جایی آزاردهنده است که فرد حاضر است هر کاری بکند؛ اما بعد از شانه‌زدن موهایش، انبوهی از دانه‌های سفید را روی لباسش نبیند. البته این معضل زمانی سخت‌تر می‌شود که استمرار شوره، باعث ریزش مو نیز بشود.

 

بعد از این همه غم و اندوهی که توصیف شوره سر در وجود شما ایجاد کرد باید بگوییم که دیگر نگران نباشید. یکی دیگر از معجزه های لیمو ترش برای مو این است که شوره سر را تا حد ممکن از بین می‌برد.

 

برای اینکه بتوانید از این معجزه بهره ببرید، کافی است آب لیموی کاملاً رسیده را بگیرید و با نوک انگشتانتان روی پوست سر ماساژ دهید. این کار را ۵ تا نهایتاً ۱۰ دقیقه انجام دهید و بلافاصله سرتان را بشویید.

آیا آب لیمو می تواند به پوست و مویتان آسیب برساند؟

آب لیموی تازه موهایتان را خشک نمی کند و منجر به آسیب به موهایتان نمی شود. ولی هر چقدر که بیشتر در معرض نور خورشید قرار داشته باشید به تارهای مویتان آسیب بیشتری وارد می شود. به همین خاطر استفاده از آن و قرار گرفتن زیر نور خورشید باید در زمان محدود باشد.

فقط تا زمانی که آب لیمو روی موهایتان خشک شود زیر آفتاب بشینید و نباید بیشتر از یک ساعت باشد. سپس موهایتان را آبکشی کنید و بعد از نرم کننده استفاده کنید. همچنین می توانید به آب لیمو یک قاشق چایخوری روغن اضافه کنید تا به محافظت موهایتان کمک کنید.

عوارض استفاده از آب لیمو برای موها در دراز مدت می تواند شامل خارش و حساسیت پوستی شود، که در واقع عاملی برای به وجود آمدن اگزما و یا پسوریازیس می شود.

اسید سیتریک به دلیل قوی بودن می تواند برای پوست حساسیت ایجاد کند، در صورت بروز خارش یا حساسیت استفاده از آن را کنار بگذارید.

تاثیر لیمو ترش بر ریزش مو
لیمو

شاید ترشی زیاد این میوه طلایی باعث شده شما کمتر به فکر خوردن آن بیفتید، چه برسد به این که بخواهید آن را بر روی پوست سر خود ماساژ دهید. در این صورت باید بگویم شما خود را از یکی از بزرگ ترین مواهب خدایی محروم کرده اید.

 

لیمو ترش از نظر طب سنتی دارای انرژی های زیادی است و از این رو آن را برای درمان انواع بیماری های مفصلی مثل پا درد و زانو درد؛ امراض گوارشی مثل: تهوع و استفراغ؛ امراض تنفسی مانند آبریزش بینی و همچنین آب ریزش چشم، ضعف قوه بینایی ، سرگیجه و امراض پوستی و خصوصاً ریزش مو به کار برده اند.

 

در این نوشتار سعی می کنیم با استفاده از لیمو ترش به شما یاد دهیم که چگونه مانع ریزش موی خود بشویم. بنابراین کافی است قبل از استحمام میزان شامپوی مصرفی خود را در یک لیوان بریزید و درست معادل همین مقدار به آن آب لیمو ترش تازه اضافه کنید.

 

سپس آن را هم زده، مخلوط کرده و به مدت 2 ساعت در یخچال بگذراید. پس از گذشت همین زمان می توانید از این شامپو معطر به عطر لیمو ترش، برای شستن موهای خود استفاده کنید.

 

توجه کنید اگر دستورات فوق را دقیقاً اجرا نکنید، نباید توقع داشته باشید این مخلوط مانع ریزش مو شما شود.

 

لیمو نقش بسیار مهمی را در سلامت مو و کف سر ایفا میکند.تعداد اندکی از موارد استفاده آن در درمان مو و پوست سر در مقاله روبرو مورد اشاره قرار خواهد گرفت.

 

لیمو ترش

 

مه شو:فواید بسیاری در استفاده از آبلیمو جهت موها وجود دارد ازجمله زیبایی و ضخامت موها .همانطور که میدانید استفاده از محصولات شیمیایی نتایجی موقت خواهد داشت حتی استفاده طولانی مدت از آنها سبب آسیب دیدن تارهای مو نیز میشود.

 

استعمال مواد طبیعی نظیر آبلیمو به ما کمک میکند تا با این مشکلات مقابله کنیم. لیمو از خانواده مرکبات است و در سلامتی انسان و مراقبتهای پوست و مو نقش بسزایی دارد.

 

لیمو منبع غنی ویتامین C و اسید سیتریک است همچنین در محصولات آرایشی و بهداشتی نظیر ژل های شستشو،اسکراب ها، شامپو ها، نرم کننده ها ، سروم های مو و مکمل های غذایی نیز مورد استفاده قرارمیگیرد.

 

کمک به رشد مو

طول و استحکام مو دو گزینه ای هستند که خانمها همیشه در مورد آن نگران میباشند. ماساژ کف سر با آبلیمو ترکیب شده با روغن نارگیل و یا روغن زیتون سبب رشد مجدد مو میشود. همچنین یک درمان موثر جهت ریزش مو بحساب می آید زیرا ویتامین C موجود در آبلیمو استحکام و تقویت موها را بهمراه خواهد داشت.

 

کاهش شوره سر

شوره سر یکی از مشکلات معمول بشمار می آید که سبب خجالت افراد میشود. آبلیمو راههای گوناگونی را جهت مقابله با این مشکل ارائه میدهد. یک قاشق سوپخوری آبلیموی تازه را با 3 قاشق سوپخوری آب و یک قاشق سوپخوری سرکه و 4/1 قاشق سوپخوری نمک مخلوط نمایید.

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و خرید پوشاک عمده انجام بدی و عمده فروشیو بیاری مغازت.

 

ترکیب را بر روی سرتان بمالید و بگذارید 15 دقیقه بماند. سپس آن را با آب گرم بشویید پس از آن موهایتان را شامپوبزنید. استفاده متداول از این مخلوط به شما کمک مینماید که در عرض 3 تا 4 ماه از شوره سر خلاصی یابید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز