Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
30 خرداد 1402

دریازدگی چیست؟ + علائم دریازدگی !

سفر با کشتی و قایق یکی از روش هایی است که می توانید با استفاده از آن در بین کشورهای مختلف جهان جا به جا شده و به کشورهای دیگر سفر کنید. یکی از مشکلاتی که افراد در هنگام سفر دریایی با آن مواجه هستند، دریازدگی است.

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازت

 

اگر شما نیز با چنین مشکلی در طول سفر دریایی خود مواجه هستید، لازم نیست تا نگرانی در این زمینه نداشته باشید، چرا که بسیاری از افراد در طول سفرهای دریایی خود چنین مشکلاتی را تجربه می کنند.

نکته مهم این است که بتوانید راهکارهایی برای حل این مشکل پیدا کرده و کاری کنید تا دچار دریازدگی نشوید. در ادامه شما را با مهم ترین راهکارهای که به شما کمک می کند تا در طول سفر دریایی دچار دریازدگی نشوید آشنا خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

چرا دچار دریازدگی می شویم؟

وقتی درون کشتی یا قایق در حال حرکت هستیم، مایع داخل گوش میانی، به خاطر حرکت های متعدد کشتی، درون گوش جابه جا می شود. با جابجایی این مایع در گوش میانی، پیام های مختلفی از وضعیت تعادل شخص به مغز ارسال می شود. بهم خوردن ارسال پیام های متعدد و هم چنین تداخل حس گرهای مختلف، موجب می شود که حسگرهای دیگر بدن که حالت تهوع و استفراغ در انسان به وجود می آورند نیز به کار بیفتند

علائم دریازدگی چیست؟

۱- سرگیجه، سردرد

۲- به هم ریختن معده  و حالت تهوع

۳- حالت خواب آلودگی

۴- خشکی دهان

۵-کمی تعرق و حالت سرخ شدگی و تب

۶-ضعف و سستی

مصرف داروی ضد دریازدگی و حالت تهوع ۲۴ ساعت قبل از سفر

یکی از بهترین روش هایی که به شما کمک می کند تا در طول سفر دریایی خود با مشکلاتی مثل دریازدگی و یا حالت تهوع مواجه نشوید، این است که ۲۴ ساعت قبل از شروع سفر به دکتر خود مراجعه کرده و از او بخواهید تا داروهایی را برای شما تجویز کند که مانع از دریا زدگی می شود. بی شک مصرف این دارو به شما کمک می کند تا بتوانید این چالش جدی را حل کنید.

به فواصل دور نگاه کنید

یکی دیگر از تکنیک های بسیار مهمی که به شما کمک می کند تا با مشکل دریازدگی مواجه نشوید، این است که در طول سفر دریایی خود هر زمان که احساس کردید کم کم در حالت بدی قرار گرفته اید، به فواصل دور نگاه کنید. این کار باعث می شود تا مغز شما برای ارتباط برقرار کردن با چشم های تان کار راحت تری داشته باشد.

نحوه‌ تشخیص ابتلا به این بیماری

تشخیص این مسئله، که فردی دچار دریازدگی شده، کار دشواری نبوده و به راحتی قابل تشخیص است. بروز هر یک از علائم دریازدگی به معنای ابتلا به این بیماری بوده و از علائم شایع آن حالت تهوع و سرگیجه بوده، که با رعایت برخی نکات می‌توان آن را کنترل کرد.

درمان دریازدگی

جلوگیری از ابتلا به این بیماری به مراتب از درمان آن آسان‌تر است. درمان دریازدگی معمولا درمان به‌خصوصی ندارد، زیرا این بیماری فقط در زمان حرکت و با بهم خوردن تعادل انتقال سیگنال‎های حرکتی به سمت مغز رخ می‌دهد.

برخی داروها در زمان بروز این بیماری تجویز می‌شود، مانند داروی آنتی هیستامین و دیفن هیدرامین، قرص فرنگان برای پیشگیری از تهوع، اسکوپولامین که هم‌چون چسب به پشت گوش می‎چسبد، این چسب‌ها باید 4 ساعت قبل از حرکت به محل الصاق شود.

 

این داروها معمولا خواب آور بود و بعد از استفاده از آن‎ها باید از کارهایی که نیازمند تمرکز بالا است خودداری شود. درمان‎های طبیعی دیگری هم برای کنترل این حالت وجود دارد، مانند: قرار دادن پا در آب یخ، خیره شدن به افق و توجه به دور دست‌ها، دراز کشیدن در راستای کشتی یا قایق، عدم تلقین بیماری، جویدن و … .

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز