Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
2 مرداد 1403

راه های موفقیت در کسب و کار چیست؟ + عوامل موفقیت کسب و کار !

بسیاری از افراد ممکن است در کسب و کار خود مشکلاتی داشته باشند که به دلیل نداشتن مهارت‌های شغلی باشد که نتوانسته‌اند آن را تقویت کنند و یا یاد بگیرند.
بنابراین برای دستیابی به موفقیت حرفه‌ای نه تنها باید مهارت‌های تخصصی خود را تقویت کرده و به روز نگه دارید، بلکه باید مهارت‌های جدیدی را نیز بیاموزید و مدیریت استعداد را در نظر بگیرید، اما برای رسیدن به موفقیت حرفه‌ای چه مهارت‌هایی باید داشته باشیم؟ در ادامه همراه ما باشید تا با مهارت‌های لازم برای موفقیت در هر موقعیتی آشنا شوید

عقل سالم در بدن سالم

موفقیت از درون شروع می‌شود. بنابراین برای داشتن ذهن سالم و فعال، باید بدن سالم و فعال داشته باشید. برای موفقیت حرفه‌ای، باید مراقب سلامتی خود باشید و به آنچه که می‌خورید توجه داشته باشید!
اگرچه خوب است که گاه به گاه به خود استراحت دهید و هرچه که از خوردنش لذت می‌برید، میل کنید؛ اما باید همیشه سبک زندگی سالم را دنبال کنید تا انرژی لازم برای کار با حداکثر ظرفیت خود را داشته باشید.

خوشحالی؛ کلید موفقیت در کسب و کار

برای موفقیت حرفه‌ای باید عاشق کاری باشید که انجام می‌دهید.! بنابراین، اگر به خاطر خود شغل، همکار یا رئیس خود از کار خود ناراضی هستید، باید شغل خود را تغییر دهید تا هر روز با عشق به سر کار بروید. هیچ کس دوس ندارد زمانی که بازنشسته شد، از تمام سال هایی که کار کرده پشیمان باشد.! در واقع می‌توان گفت رضایت شغلی بسیار مهم است.

مدیر ارشد اجرایی وب سایت یاهو، “تیم سندرز”، می‌گوید: “افرادی که عاشق کارشان هستند، عاشق یادگیری چیزهای جدید، ملاقات با افراد جدید و به اشتراک گذاری آنچه که می‌دانند هستند. این افراد باعث خلق ارزش اقتصادی و در نتیجه پیشرفت شرکتی که در آن کار می‌کنند، می‌شوند”

کسب و کار

برای رسیدن به موفقیت مثبت بیندیشید

یکی از راه های رسیدن به موفقیت مثبت اندیشی است. شکل‌گیری ذهنیت مثبت در واقع اعتماد به خود و توانایی‌تان برای رسیدن به موفقیت است. جایگزین کردن هرگونه افکار منفی با افکار مثبت بسیار مهم است تا بدون توجه به چالش‌هایی که پیش‌ رویتان است، انگیزه‌ی خود را برای ادامه‌ی تلاش حفظ کنید.

به زمانی فکر کنید که بچه‌ها راه رفتن را یاد می‌گیرند. آن‌ها با افتادن متوقف نمی‌شوند، بلکه دوباره بلند می‌شوند و ادامه می‌دهند تا این‌که یک روز می‌توانند به‌راحتی شروع به حرکت کنند و خیلی زودی بدوند.

در مسیر رسیدن به موفقیت خود احتمالا چیزهای جدیدی را یاد می‌گیرید و نسبت به قبل متفاوت فکر می‌کنید. شما یک‌شبه به اهدافتان دست پیدا نمی‌کنید، بلکه آن‌ها برای تحقق یافتن، به تمرین و نظم نیاز دارند؛ بنابراین، داشتن تفکر مثبت در روند کار بسیار حیاتی است.

مراقب خستگی مفرط باشید

تمرکز بر هدف مهم است، اما درباره‌ی آن دچار وسواس نشوید. اگر مسیرتان را پربازده و در عین حال سرگرم‌کننده نگه دارید، می‌توانید بدون افراط در کار کردن انگیزه‌ی خود را حفظ کنید.

نشستن و فکر کردن مداوم به هدفتان می‌تواند شما را بیش از حد خسته کند و شما را از رسیدن به هدف دور کند. هدف سرگرم‌کننده‌‌ای که قبلا داشتید، بیش‌تر شبیه کاری می‌شود که باید انجام دهید تا کاری که می‌خواهید انجام دهید. میزان رشد شخصی و ظرفیت دستاوردهایتان را بدانید و از خستگی مفرط بپرهیزید.

در مطلب بالا سعی شد تا راه های رسیدن به موفقیت را به‌خوبی بیان کنیم تا رسیدن به آنچه در زندگی می‌خواهید برایتان دست‌یافتنی‌تر باشد. شما چه راهی برای رسیدن به هدف‌هایمان در زندگی پیشنهاد می‌کنید. 

برای موفقیت در کسب وکارتان به آمار توجه کنید

دنیای امروز، دنیای علم آمار است. پیشرفت علم آمار سبب شده است تا هر مدیری بتواند به تمامی اطلاعات سازمان خود، از سفارش خریدهای همه مشتریان (تازه و قدیمی) گرفته تا هرگونه اموال شرکت (ثابت و عینی و موجودی های گوناگون) دسترسی داشته باشد. یک مدیر مدبّر باید همواره متوجه این آمار و اطلاعات باشد و با توجه به تغییرات، بهترین تصمیمات را بگیرد.

نکات طلایی موفقیت در کار

در این قسمت از مقاله، می‌خواهم به یک سری تکنیک‌هایی اشاره کنم که طی سال‌ها تجربه در زمنیه فروش و کسب و کار به دست آماده است. از طریق گفت و گو با بازاریاب‌های موفق و مدیران کسب و کارهای خوب. تکنیک‌هایی که فروشنده‌های درجه یک بازار از آن‌ها استفاده می‌کنند و هر روز مشتریان خودشان را زیادتر می‎کنند. راستی، قبل از این که وارد بحث تکنیک‌های شویم، می‌خواهم درباره یک اصل مهم در معضل بزرگ در فروش صحبت کنم.

دقت کرده‌اید وقتی که از فروشنده یک مغازه برای مدت 5 یا 6 دقیقه پشت سر هم درخواست می‌کنید رفتارش با شما متفاوت می‌شود. انگار که می‌خواهد داد و بیداد کند و خشم خودش را تخلیه کند. یعنی آستانه پایی دارند و نمی‌توانند در برابر خشمشان را کنترل کنند. اگر هم کسی نتواند خشم را کنترل کند، دیگر مشتری برایش باقی نمی‌ماند. حالا، اگر برای یک هزارم درصد احتمال می‌دهید که شما هم آستانه تحمل مناسب و بالا دربرابر درخواست‌های مشتری‌ها ندارید، سریع دست به کار شوید و مقاله راهکارهای کنترل خشم را بخوانید. خشم یک لحظه است، اما عواقب آن برای ماه‌ها در کسب و کار شما تأثیر می‌گذارد.

ارزیابی عملکرد را فراموش نکنید

تصور کنید مدیر یک شرکت هستید و برای افزایش فروش خود و بهبود مجموعه خود، تبلیغات زیادی انجام می‌دهید. بعد از تبلیغاتتان، مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که از آن ها بازخورد بگیرید و ارزیابی شان کنید. در واقع باید ببینید آیا این تبلیغتی که انجام داده اید برایتان سودمند بوده و می‌توانید باز هم از آن ها استفاده کنید یا نه؟ چون اگر کارتان اشتباه بوده باشد، مسلماً ضرر زیادی کردید و اگر از آن بازخورد نگیرید، بازهم این اشتباه را تکرار خواهید کرد.

این اتفاق در شغل شما هم بارها رخ می‌دهد. ممکن است شما در شغلتان هم کارها و اتفاقات جدیدی را رقم زده باشید و برای این که ببینید آیا کار درستی بوده یا نه، باید از آن بازخورد بگیرید. این کار باعث می شود شما همیشه در مسیر درستی قرار بگیرید و همواره در حال کسب موفقیت های بیشتر در شغلتان باشید. بازخورد گرفتن یا همان ارزیابی عملکرد، یکی از مهم ترین تکنیکهای موفقیت در کار و زندگی است که به هیچ وجه نباید آن را دست کم بگیرید و فراموش کنید.

کسب و کار

 خوش بین باشید و مدام بگویید “می‌توانم”

یکی دیگر از عوامل موفقیت در کار و شغل ، خوش بینی است. اگر شما هیچ انگیزه و انرژی نداشته باشید و نسبت به آینده شغلی خود هیچ حس خوبی نیز نداشته باشید، قطعاً شغل تان به زودی نابود خواهد شد و نمی‌توانید به هیچ کدام از آرزوها و اهداف خودتان در آن برسید.

یکی از کارهایی که می‌تواند به شدت در به وجود آمدن خوش بینی شما موثر باشد، خودباوری است و برای افزایش آن نیز باید مدام با خودتان تکرار کنید: من می‌توانم…

این کار شما در نهایت به خودباوری و بعد از آن به خوش بینی ختم می‌شود و آن وقت است که می‌توانید در کارتان به موفقیت برسید.

 

با تولیدی حمیدی کسب و کار فروشگاهت رو رونق بده و اجناس مغازت رو با ضمانت خرید و فروش تهیه کن!

جملات تاکیدی موفقیت در کار

جملات تاکیدی به عباراتی می گویند که شما با تکرار مستمر، آنها را جذب خود می کنید. باور داشتن به تحقق این جملات در هنگام استفاده از آنها میزان تاثیر گذاری آنها را ده ها برابر خواهد کرد و شما را به هدف نزدیک تر می کند.

  1. کار من بهترین تفریح من می باشد.
  2. من بدون شک کسب و کار خودم را میسازم.
  3. خدای مهربان بهترین کاری که برای من ساخته شده است را سر راهم خواهد انداخت.
  4. شرکت های موفق پیشنهاد شغلی زیادی به من داده اند.
  5. من کارآفرینی موفق و خوش فکر هستم.
  6. مردم عاشق کسب و کار من هستند.
  7. درآمد کسب و کار من بسیار زیاد و رضایت بخش است.
  8. من در شغل مورد نظرم به کار مشغول می شوم.
  9. من کار درست و پردرآمد را جذب زندگیم می کنم.
  10. مردم دائم از محصولات شرکت من در حال خرید کردن هستند.

راستی اگر شما هم  راه حل دیگری برای موفقیت در کار سراغ دارید، خوشحال می‌شویم آن ها را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا اتفاقات خوبی برای همه ما هم رقم بخورد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user