Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
18 اردیبهشت 1403

روانشناسی رنگ لباس کودک_بهترین رنگ برای لباس کودک چیست؟

روانشناسی رنگ لباس کودک را بشناسید

 

آیا میدانید در روانشناسی رنگ لباس کدام رنگ برای روحیه فرزندتان مناسب‌تر است؟ شما درباره روانشناسی رنگ‌ها چه می‌دانید؟ انتخاب رنگ لباس کودکان به آگاهی نیاز دارد؛ بهتر است پیش از خرید لباس برای کودکتان بدانید که چه استایلی و چه طرح و رنگی مناسب‌تر است. در این مطلب مسأله رنگ لباس کودکان را بررسی می‌کنیم و می‌خواهیم بدانیم هر رنگ لباس چه تأثیری در روحیه فرزندمان خواهد گذاشت.

 

آبی

تحقیقات نشان داده است که آبی اشتهای کودکان را نیز باز می‌کند اما اگر بیش از حد از این رنگ استفاده کنید باعث بروز علائم افسردگی در کودکتان می‌شود.وهمچنین رنگ آبی خلاقیت کودکان را برمی‌انگیزد و به آن‌ها حس آرامش و امنیت را القا می‌کند.

قرمز

قرمز رنگ شور و هیجان است و باعث می‌شود حس دوست داشتن و دوست داشته شدن در کودکتان برانگیخته شود. این رنگ انرژی کودکتان را نیز بیشتر می‌کند، اگر کودک بیش‌فعالی دارید رنگ‌های سفید و سیاه را با این رنگ در استایل کودکتان ترکیب کنید.

 

سبز

سبز رنگ سلامتی و آرامش جسم و روح است. اگر فرزندتان دوره بیماری را می‌گذارد رنگ سبز بهترین انتخاب برای استایل اوست. این رنگ همچنین کودکان را به آرامش بیشتر دعوت می‌کند.

بنفش

این رنگ بیشترین توجه را در کودکان به خود جلب می‌کند. بنفش قدرت تخیل و تصور را در کودکان تقویت می‌کند و این باعث رشد سریع‌تر ذهن و بروز خلاقیت می‌شود. این رنگ بیشتر برای کودکان درون‌گرا پیشنهاد شده است.

زرد

رنگ زرد رنگ تأمل و روشن‌بینی است. این رنگ از نظر روانشناسان ذهن کودکان را تحریک می‌کند و آن‌ها را به دقت و تفکر بیشتر تشویق می‌کند. این رنگ برای اوقاتی که کودکتان در حال بازی کردن است رنگ مناسبی است.

صورتی

رنگ صورتی باعث کاهش ضربان قلب می‌شود و همین باعث آرامش بیشتر فرزندتان می‌شود. اگر فرزندتان در بازی‌های رقابتی شرکت می‌کند می‌توانید از رنگ صورتی در استایل او استفاده کنید.

 

نارنجی

نارنجی رنگ برانگیختن حافظه کودکان است. در متدهای آموزشی در مدارس و مهد کودک‌ها هم از این رنگ برای تحریک حافظه کودکان استفاده می‌شود تا آموزش‌های قبل را به خاطر بیاورند. حتما به صورت مداوم از رنگ نارنجی در استایل فرزندتان استفاده کنید.

 

 

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز