Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
2 آبان 1401

زیرپوش رکابی مردانه چگونه است؟ + ویژگی زير پوش رکابی!

همه چیز در رابطه با زیرپوش رکابی مردانه!

رکابی یکی از لباس‌هایی است که در لیست خرید اکثر افراد به ویژه آقایان، جایگاهی دائمی به خود اختصاص داده و همواره جزء پرتقاضا ترین البسه‌ها محسوب می‌شود. رکابی به زیرپوش و یا عرق گیری اطلاق می‌شود که بدون آستین است و کاربردهای بسیار متعددی در انواع و اقسام شرایط و موقعیت‌ها دارد. این نوع عرق گیر جزء زیرپوش‌هایی هستند که دارای انواع گوناگون زنانه و مردانه می‌باشند اما گفتنیست مدل های مردانه دارای میزان تقاضای به مراتب بیشتری در جامعه هستند.

یکی از عمده دغدغه‌های تقاضا کنندگان این البسه‌ی کاربردی تشخیص میزان کیفیت در زمان خرید است، زیرا متقاضیان به هنگام مراجعه به بازار برای خرید رکابی با مدل‌ها و برندهای خیلی زیادی رو به رو می‌شوند که منجر به سردرگمی آن‌ها در تشخیص باکیفیت‌ترین نمونه می‌گردد. برای تشخیص کیفیت انواع رکابی لازم است برخی از پارامترهای حائز اهمیت را مورد بررسی قرار دهید تا نهایتاً باکیفیت‌ترین مورد را خریداری کنید و از فرایند خرید خود کاملاً راضی باشید.

در راستای راهنمایی برای تشخیص کیفیت انواع رکابی‌ها در ادامه بعضی از مهم‌ترین پارامترهایی را که می‌بایست مورد بررسی قرار دهید، آورده‌ایم:

انواع زیرپوش رکابی کدامند! 

زیرپوش های رکابی دارای انواع مختلفی با توجه به فاکتورهای مختلف می باشند که در ادامه آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

انواع رکابی بر اساس جنس
رکابی نخی: این زیر پوش رکابی  با نخ طبیعی تولید می شوند که مناسب ترین نوع زیرپوش محسوب می شود و استفاده از آن حس خوبی به افراد منتقل خواهد کرد.
رکابی پلاستیکی: این نوع زیرپوش های رکابی از نخ های با جنس شیمیایی تولید می شوند که همین موضوع طول عمر این نوع زیر پوش ها را نسبت به لباس های زیر دگیر بالا می برد اما ایرادشان این است که عرق بدن را به خوبی جذب نمی کند و علاوه بر آن باعث افزایش تعریق می شوند.

انواع رکابی بر اساس طرح چگونه است!؟ 

رکابی ساده: این زیرگوش های رکابی به گونه ای هستند که هیچ طرح و نقشی بر روی خود ندارند ولی هر کدام دارای رنگ های متنوعی می باشند و برای استفاده در زیر لباس انتخاب مناسبی محسوب می شوند.

رکابی طرح دار: این مدل زیرپوش های رکابی دارای طرح ها و نقش های مختلفی هستند که به تنهایی نیز مورد استفاده قرار می گیرند و برای استفاده در زیر لباس گزینه مناسبی نمی باشند.

دلایل محبوبیت زیرپوش رکابی چیست؟ 

  • زیرپوش رکابی بدن را خنک نگه می دارد
    زیر پوش های آستین دار در هوای گرم باعث می شود که فرد زودتر و بیشتر احساس گرما کند بنابراین در این مواقع زیر پوش های رکابی برای این که ناحیه های کمتری از بدن را پوشش می دهد محبوب تر است و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در زیر هر پیراهنی قابل استفاده است
    زیرپوش رکابی به دلیل باز بودن مدل یقه و ضد تعریق بودن در زیر اکثر پیراهن ها قابل استفاده است زیرا از روی لباس اصلا قابل مشاهده نیستند.
  • قابل استفاده به عنوان لباس ورزشی
    نوع اسپرت زیرپوش های رکابی به خصوص نوع طرح دارشان به عنوان لباس ورزشی در باشگاه مورد استفاده است زیرا علاوه بر آزاد گذاشتن دست عرق بدن را در حین ورزشی به خود جذب میکند.
  • زیرپوش رکابی تنوع زیادی دارد
    این مدل از زیرپوش ها دارای تنوع بسیاری مانند رکابی کلاسیک، رکابی ورزشی، رکابی طرح دار، رکابی یقه گرد و خشتی و یا هفت هستند که همین موضوع دست افراد را برای انتخاب باز گذاشته است و آن را به یکی از پر طرفدارتربن لباس ها تبدیل کرده است.
  • برای بانوان نیز قابل استفاده است
    این نوع از زیرپوش ها به دلیل راحتی و خنکی بسیار مورد استقبال بانوان ورزشکار قرار گرفته است.
  • جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع

آیا لباس زیر در جذابیت آقایان مؤثر است یا خیر؟ 

لباس زیر آقایان متشکل از دو قسمت شورت‌های مردانه و زیرپوش است که هرکدام نقش مهمی را در جذابیت ظاهری آقایان ایفا می‌کنند. بنابراین برای خرید لباس زیر مردانه به‌صورت اصولی و صحیح می‌بایست به هر دو قسمت لباس زیر مردانه توجه کرد.

از جائیکه زیرپوش مردانه ناحیه بزرگ‌تری از بدن را در برمی‌گیرد و در هرچه خوش‌فرم تر شدن بدن تأثیر بسزایی دارد، پس باید انتخاب زیرپوش بسیار زیرکانه صورت گیرد.

برخی از آقایان برای کاهش نشانه‌های اضافه‌وزن اقدام به خرید زیرپوش مردانه  بسیار جذب و حتی تنگ می‌کنند. این امر به‌خودی‌خود باعث بروز مشکل نیست، مشکل از جایی آغاز می‌شود که شما برای انجام  فعالیت‌های روزانه خود دچار مشکل شوید.

علاوه بر آن با انتخاب نامناسب پارچه و الیاف به‌کاررفته در آن دچار حساسیت‌های پوستی و یا قارچ شوید. خرید زیرپوش مردانه مناسب که علاوه بر زیبایی ظاهری، راحتی و سلامتی را برایتان به ارمغان آورد بسیار مهم است.

چنانچه ازجمله آقایانی هستید که در فعالیت‌های روزمره خود مجبور به پوشیدن کت‌وشلوار هستید، باید زیرپوش مردانه خود را بر اساس راحتی و جذب‌کننده عرق انتخاب کنید. همچنین انتخاب زیرپوشی که از زیر پیراهن مردانه شما قابل‌تشخیص نباشد نیز بسیار حائز اهمیت است.

انتخاب بهترین جنس پارچه برای لباس زیر چیست؟ 

بهترین جنس الیاف پارچه برای تولید زیرپوش پنبه است، قیمت پارچه زیرپوش مردانه بخاطر نوع پارچه آن بالا می باشد زیرا پنبه علاوه برجذب بالا و نرمی به حفظ دمای طبیعی بدن نیز کمک می‌کند. جنس زیرپوش باید صد درصد نخ باشد تا بتواند رطوبت بیشتری را جذب كند.

زیرپوش‌هایی با الیاف مصنوعی نمی‌توانند رطوبت و عرق بدن را به‌طور کافی جذب کرده و درنتیجه امکان ابتلا به ناراحتی‌های پوستی هم در آن‌ها افزایش می‌یابد.همچنین احتمال بروز حساسیت پوستی و واکنش به این نوع زیرپوش‌ها بسیار بالا خواهد بود.

ازجمله خواص الیاف پنبه (نخی ) خنک بودن در تابستان و گرم بودن در زمستان است. همان‌طور که گفته شد الیاف پنبه‌ای ضد حساسیت بوده و کمترین میزان واکنش‌های پوستی را دارا هستند.

لازم به ذکر است که معمولاً در لباس‌های زیر علاوه بر الیاف طبیعی از برخی الیاف بازیافتی همچون ویسکوز که ازنظر بسیاری خواص فیزیکی و شیمیایی شبیه الیاف طبیعی همچون پنبه استفاده می‌شود.

بنابراین نباید آن‌ها را با پارچه‌های نخی اصل اشتباه گرفت. فناوری نانو در این زمینه نیز پیشرفت‌هایی داشته است که بیشتر محدود به کاهش میزان بوی نامطبوع عرق می‌شود. انواع زیرپوش مردانه پنبه‌ای  را مشاهده نمایید .

فواید پوشیدن زیرپوش رکابی چه چیزی است؟

پوشیدن زیرپوش رکابی جدای این که دارای مزایایی چون گرم نگه داشتن بدن در سرما، خنک نگه داشتن بدن در گرما، مرتب نشان دادن لباس رویی و غیره است، دارای فواید بسیار زیاد دیگری هست که اگر افراد به طور دائم عادت به پوشیدن رکابی کنند شامل حالشان خواهد شد. برخی از مورد توجه ترین فواید این البسه‌ی پرطرفدار عبارت است از:

جلوگیری از بروز لک پوستی: رکابی اگر دارای جنس مرغوبی باشد قادر به جذب عرق ناشی از هوای گرم می‌شود که از بروز لک‌های پوستی جلوگیری می‌کند. افرادی که عادت به استفاده از انواع این زیرپوش‌ها را ندارند به طور حتم دچار این لک‌ها خواهند شد.

قطع تماس پوست با پارچه‌ی لباس رویی: بعضی از لباس‌ها و پیراهن‌هایی که افراد می‌پوشند دارای ترکیبات و جنس‌های ناخالصی هستند که سلامت پوست بدن را به خطر می‌اندازند. در صورتی که افراد از انواع رکابی‌ها استفاده کنند، تماس پوست با پارچه‌ی ناخالص لباس قطع شده و خطرات ناشی از آن دیگر وجود نخواهند داشت.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز