Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
6 دی 1401

علل نازکی پوست چیست؟ + درمان نازکی پوست !

همه چی درباره علل نازکی پوست!

پوست همه افراد با افزایش سن، مصرف برخی داروها، سبک زندگی اشتباه یا در اثر آسیب های ناشی از آفتاب، نازک می شود. پوست نازک شده معمولا قابل برگشت نیست؛ اما روش هایی برای محافظت از پوست و جلوگیری از بروز این مشکل وجود دارد.علل نازکی پوست معمولا روی دست ها بیشتر از سایر نقاط بدن رخ می دهد. با عمده استایل همراه باشید 

 

با این حال، با افزایش سن ممکن است شاهد این عارضه پوستی در ناحیه بازوها و پاها نیز باشیم. پوست نازک به راحتی کبود می شود و در معرض خطر قرار می گیرد. در این مقاله به دلایل نازک شدن پوست، درمان نازکی پوست و همچنین چگونگی ترمیم پوست نازک شده خواهیم پرداخت. پس اگر شما هم نمی دانید برای نازک شدن پوست صورت چه کنیم تا انتها همراه ما باشید.

نازک شدن پوست نشانه چیست ؟

نازک شدن پوست می تواند نشانه هایی را به دنبال داشته باشد یا شما را از فعل و انفعالاتی که در بدن تان در حال رخ دادن است، آگاه کند. اگر می خواهید بدانید نازک شدن پوست نشانه چیست ؟ پیشنهاد می کنیم مطالعه ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

  • تجزیه الیاف کلاژن و الاستین پوست که اغلب ناشی از اشعه ماوراء بنفش خورشید است
  • آسیب دیدن مویرگ های کوچک نزدیک سطح پوست
  • تجمع سلول هایی که لایه های پوست را شکل می دهند
  • نازک شدن لایه چربی بافت زیر پوست
  • یائسگی که در نتیجه کاهش سطح استروژن بدن پدید می آید

 

علل نازکی  پوست دست

همانطور که گفتیم، علل نازکی پوست اغلب نتیجه افزایش سن است. سبک زندگی و استفاده از داروهای خاص نیز در زمره دیگر علائم نازک شدن پوست دست قرار می گیرند. با افزایش سن، بدن کلاژن کمتری تولید می کند. کلاژن، عنصر سازنده پوست است که به جلوگیری از بروز چین و چروک، شل شدگی و خشکی پوست کمک می کند.

 

علل نازکی پوست

 

میزان کلاژن سازی پوست پس از افزایش سن امری کاملا ژنتیکی است. بهتر است بدانید که می توان برای درمان نازکی پوست از برخی داروهای کلاژن ساز، البته با تجویز پزشک استفاده کرد. همچنین لایه میانی پوست که درم نام دارد، کلاژن کمتری تولید می کند. در نتیجه پوست شما کمتر قادر به ترمیم بوده و نازک می شود.

 

قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش

اکثر آسیب‌های قابل توجه درم مانند چین و چروک، افتادگی، لکه‌های پیری و نازکی پوست صورت مربوط به قرار گرفتن در معرض آفتاب است. آسیب آفتاب از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، طی سالیان متمادی به وجود می آید.

 

پوست نازک بیشتر در دست، بازو و صورت قابل مشاهده است. قسمت هایی از بدن که در طول زندگی با لباس پوشانده نشده اند. همچنین دراز کشیدن در مقابل آفتاب برای برنزه شدن، باعث افزایش آسیب پوست در اثر قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید می شود

 

سبک زندگی

سبک زندگی تاثیر زیادی در پیری زودرس و نازکی پوست صورت دارد. برای پیشگیری از نازک شدن پوست صورت، نکات زیر را رعایت کنید:

 

  • سیگار کشیدن
  • مصرف الکل
  • نداشتن فعالیت ورزشی منظم
  • رژیم غذایی فاقد میوه و سبزیجات تازه
  • مصرف زیاد قند و کربوهیدرات‌های تصفیه شده

 

قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش

اکثر آسیب های قابل توجه درم مانند چین و چروک، افتادگی، لکه های پیری و نازکی پوست صورت مربوط به قرار گرفتن در معرض آفتاب است.

 

آسیب آفتاب از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، طی سالیان متمادی به وجود می آید.پوست نازک بیشتر در دست، بازو و صورت قابل مشاهده است.

 

قسمت هایی از بدن که در طول زندگی با لباس پوشانده نشده اند. همچنین دراز کشیدن در مقابل آفتاب برای برنزه شدن، باعث افزایش آسیب پوست در اثر قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش می شود.

 

افزایش سن

همزمان که سن بالا می رود، بدنتان کلاژن کمتری تولید می کند. کلاژن جزء عوامل ساختاری پوست شما می باشد که از چروک ها ، شکنندگی ها و کاهش رطوبت جلوگیری می کند. ژنتیک نیز می تواند روی میزان تولید کلاژن بر اثر بالا رفتن سن نیز تاثیر گذار باشد .

 

زمانی که پوست شما کلاژن کم تری تولید کند ، در نتیجه نمی تواند خودش را ترمیم کند و پوست نازک را به وجود می آورد 

 

درمان های پزشکی

درمان های پزشکی برای نازکی پوست انواع مختلفی دارند که در این قسمت آن ها را نام می بریم:

 

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یا درمارولینگ را می توان در خانه و یا در مطب پزشک انجام داد که یک نوع جوان سازی پوست می باشد . پزشک در این شرایط سوزن هایی را استفاده می کند که می تواند به جوانسازی پوست شما کمک کند .

 

البته قبل از آن یک بی حسی موضعی را ایجاد می کند. این سوزن ها به پوست شما آسیب وارد نمی کند ، بلکه باعث افزایش تولید کلاژن خواهد شد.

 

 تزریق فیلر

انواع مختلفی از فیلرهای پوستی در دسترس هستند که می توانند حجم از دست رفته پوست شما را دوباره بازیابی کنند و ظاهری جوانتر به پوست شما بدهند. بعضی از فیلرها نتایج سریع تری را ایجاد می کنند و ممکن است تا بیشتر از دو سال نیز دوام بیاورند.

 

 لیزر

بعضی از پزشکان به شما توصیه می کنند که از درمان هایی مثل لیزر استفاده کنید که قادر است علایم پیری بر اثر مشکلات مختلف را نیز کاهش دهد .

 

لیزرها به دوره ریکاوری نیاز ندارند. متخصص پوست در چنین شرایطی می تواند بهترین نوع لیزر را برای شما تشخیص دهد.

 

 نور درمانی یا فتودینامیک

نور درمانی نیز باعث جوان سازی پوست شما می شود. در این روش روی طول موج های مختلفی از نور در پوست شما تمرکز می شود. برای انجام این درمان باید چند جلسه به پزشک متخصص مراجعه کنید تا پوست شما بتواند کلاژن بیشتری تولید کند و اثرات پیری در آن کم رنگ شود.

 

کرم ترمیم کننده قوی کالی درم فرانسه

  • اثر ضدقرمزی و ترمیم کننده قوی بعد از لیزر ، میکرودرم ابرژن، سوختگی
  • پیشگیری و درمان چروک های سطحی تا متوسط
  • از بین بردن جای خراش های پوستی ، ضایعات پوستی و جای زخم
  • برای تسریع باسازی سلولی بعد از کشیدن بخیه و ترمیم اولیه پوست
  • ترمیم کننده قوی و جوان سازی عالی برای پوست
  • درمان نازکی پوست
  • ابرسان و مرطوب کننده قوی
  • رفع علایم پیری و بازیابی جوانی و درخشندگی پوست
  • بازسازی کننده قوی پوست و ضد رادیکال های ازاد
  • مناسب برای هر نوع پوست ( ALL TYPE SKIN )
  • حاوی روغن ابریشم و ویتامین E

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز