Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
14 مرداد 1403

فر کردن موی سر چگونه است؟! + نحوه فر کردن مو | 1403/5/14

فر کردن موی سر حالتی شاداب، زیبا و طبیعی به آنها می‌بخشد. بعضی از خانم‌ها خیلی خوش‌شانس هستند و موهایشان به طور طبیعی حالت‌دار، مواج و فر است و احتمالاً همیشه با این سوال مواجه می‌شوند که:” به نظرت چطوری موهامونو فر کنیم؟”

موهای فر

انواع موهای فر طبیعی یا مجعد از نظر شکل حلقه‌ها و موج‌های تشکیل شده و نیاز مو به رطوبت و توانایی مو برای جمع شدن و افزایش حجم متفاوت است. هنگام فر کردن مو نیز این تفاوت در نظر گرفته می‌شود.

برای فر کردن مو با استفاده از لوازم برقی مانند سشوار یا فر مو باید بدانید کدام شکل از فر مو مناسب شماست.

موهای فرفری با سایر انواع مو تفاوت زیادی دارد. اما برای مدت طولانی، مردم با موهای مجعد و فر مشکل داشتند، و به جای تلاش برای درک و یادگیری نحوه نگهداری و حفظ موهای طبیعی خود، تصمیم می‌گرفتند که موهای خود را صاف کنند.

اما رفته رفته موهای حالت‌دار، مواج و فر به صدر فهرست ترندهای آرایش مو آمد و فر کردن مو نیز جای خودش را در سالن‌های زیبایی باز کرد.

موهای فر را در سه دسته قرار می‌دهند.

موهای فر نوع 2: 2A، 2B، 2C، فرهای شل یا فنرمانندی هستند که الگوی S خفیف را تشکیل می‌دهند.
موهای فر نوع 3: 3A، 3B، 3C، فرهای حلقه‌ای به هم فشرده یا فرهای S شکل ریز که به مدل موی فر ریز  شناخته می‌شوند.
موهای فر نوع 4: 4A، 4B، 4C معمولاً به دلیل فشردگی زیاد حالت زیگزاگی بیشتری دارند. کویل‌ها یا فر آفریقایی نیز  در این دسته قرار می‌گیرند.

موی سر

مزایای فر کردن موی سر

یکی از مهم ترین مزایای موهای فر و پیچ در پیچ، این است که به راحتی و به هر مدلی که دوست دارید حالت می گیرند. در حالی که موهای لخت و موج دار این ویژگی را ندارند.

و برای تثبیت کردن شان و یا حالت بخشیدن به آنها باید به انواع ژل ها، کرم ها، روغن ها، سشوار، شانه و … متوسل شد. آخر کار هم ممکن است نتیجه ای که می بینیم خوشایندمان نباشد.

حتما شما نیز دوستانی دارید که از خواب که بلند می شوند، موهایشان قابلیت این را دارد که در همان لحظه با آن در مراسم مهمانی و یا مجلسی رسمی حضور یابند. این ویژگی که شما را بی نیاز از شانه و حالت دهنده می کند، به طور کلی در موهای فر دیده می شود.

 

فر کردن موها، باعث ایجاد یک فضای متخلخل پنجره مانند در میان آنها می شود. هوا در این فضا به خوبی رد و بدل می شود و جریان یافتن آن باعث خنکی پوست سر می گردد.

این ویژگی در هوای گرم تابستان به داد شما می رسد و از تعریق و گرما زدگی پوست سر شما جلوگیری می کند. موی مجعد یکی از عوامل مهم در رفع شوره ی پوست سر است.

زیرا باعث تنفس سلول های آن می شود. در ضمن لازم است بدانید که چنین افرادی، در شرایطی که حتی موهایشان خیس و یا مرطوب است نیز می توانند شاهد حالت پذیری آن باشند.

موهای فر، سپر بلای جانتان می شوند!

آثار مخرب زیادی از اشعه ی مضر فرابنفش به خصوص بر روی پوست و مو شناخته شده است. یکی از جنبه های سلامت این ارگان حساس، دور بودن از این اشعه است که به طور طبیعی در نور خورشید وجود دارد. امواج موجود در موهای مجعد، یک ویژگی قابل توجه و جالب دارند.

آنها با به دام انداختن اشعه ی خورشید، از نفوذ آن و رسیدن به پوست سر جلوگیری می کنند. پس می توان این گونه نتیجه گرفت که فر کردن فوری مو، جنبه محافظتی نیز دارد.

فرفری ها و روحیه ی مضاعف

نتایج بسیاری از نظر سنجی ها اینگونه نشان می دهند که پیچ و تاب مو می تواند تاثیر مثبت و به سزایی در اعتماد به نفس و بالا بردن سطح آن داشته باشد. بسیاری از افرادی که موهای خود را به این حالت درآورده اند یا به طور مادرزادی فرفری هستند، اقرار کرده اند که احساس شادابی و انگیزه ی بالایی دارند و سطح امید به زندگی در آنها نیز بسیار بالاست.

فرفری ها افرادی مصمم و قاطع هستند و سطح روابط اجتماعی آنها بالاست. خلق و خوی این افراد سطح ایده آلی را نشان می دهد و افرادی مهربان و صبور هستند.

آنها بخش عمده ای از خلق و خوی ملایم و مطلوب خود را وابسته به وضعیت موهای خود می دانند و نسبت به آن احساس رضایت دارند.

فر کردن مو با استفاده از بابلیس و ویو

بابلیس یک مدل جدید و پیشرفته بیگودی الکتریکی است که از یک میله ی بلند و انعطاف پذیر تشکیل شده است. دور این میله موهای شما قرار می گیرند و با پیچش آن، فر می خورند.

تاثیر این روش نسبت به مدل های قدیمی، بیشتر و ماندگار تر است. و البته حالت فرفری موهای شما پس از استفاده از بابلیس، شکیل تر و فانتزی تر است.

شکل و لوله مخصوص فر کردن موها در همه ی دستگاه ها به یک اندازه نیست و هر کدام از آنها مدل و اندازه خاصی را برای موها ایجاد می کنند.

نمونه کلاسیک این دستگاه ها به شکل یک لوله باریک و صاف است که به پریز برق وصل شده و بعد از داغ شدن آن، موها را دور میله می پیچانند و پس از گذشت چند دقیقه حالت موج دار زیبایی را بر روی موها ایجاد خواهد کرد.

یک نمونه دیگر از این دستگاه دارای لوله مخروطی شکل بوده و برای موها در نزدیکی ریشه حالت فر و موج دار ریزی ایجاد می کند و به تدریج حالت موج دار موها بزرگ و بزرگ تر خواهد شد. معمولا این دستگاه ها شکل و ظاهری طبیعی تری را برای موها ایجاد خواهد کرد.

مدل موی پرطرفدار وباکلاس

یکی از مهم ترین مزایای مدل موی فر این است که هیچوقت از مد نمی افتد! فرفری ها همیشه در بطن ماجرای مد و فشن قرار دارند و محبوبیت بالایی نیز در میان مردم دارند.

پسرها و دخترها، هر دو از این مدل استقبال می کنند. اگر دقیق تر به ماجرا نگاه کنیم متوجه می شویم که جنبه های زیبایی شناسی خاص و ویژه ای در رابطه با این افراد وجود دارد.

موی مجعد، شما را به طور طبیعی قد بلند تر نشان می دهد. پیچ و خم موها به خوبی نواقص صورت و یا بزرگی اعضای آن از جمله بینی را می پوشانند و شما را جذاب تر از گذشته نشان می دهند. موی سر

اگر فرفری هستید، حتما این جمله نیز بارها و بارها به گوش تان رسیده است که چه موهای فوق العاده ای دارید. یا اینکه می توانم به موهایتان دست بزنم؟ و یا حتی این که چگونه می توانم مانند شما موهایم را فر کنم؟ و سوال های دیگری از این قبیل که شما را نسبت به مدل موی خود راضی نگه می دارد.

 

عمده استایل عرضه کننده بهترین پوشاک بچگانه در ایران 

 

همین موضوع بسیاری را ترغیب می کند تا دستی به زلف های صاف یا موج دار خود بکشند و حالت آن را تغییر دهند

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user