Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
4 آبان 1401

فواید زیرپوش چیست ؟ + انواع زیر پوش کدامند ؟

همه چیز در رابطه با فواید زیرپوش!

مهمترین دلیل برای پوشیدن زیرپوش برای زن و مرد یکسان است. زیرپوش با ایجاد یک لایه پوشاننده زیر لباس های نازک، بدن شما را در بر میگیرد. مثلا بدون پوشیدن زیرپوش ممکن است بدن خانم ها از زیر لباس نمایان شود. برای آقایانی هم که در فصل تابستان پیراهن های نازک می پوشند، نپوشیدن زیرپوش میتواند باعث دیده شدن موهای سینه شود که بعضی این را نمی پسندند. پوشیدن یک پیراهن سفید یا روشن در حالی که موهای بدن از زیر آن مشخص است برای هیچ کس خوشایند نیست.

زیرپوش برای افزایش عمر مفید لباس

به گفته یک طراح لباس، زیرپوش ها به دلایل مختلفی مفید هستند. مثلا می توانند باعث افزایش عمر مفید لباس شوند. چرا که به دلیل جذب عرق، مانع عبور آن به لباس رویی شده و بدون نیاز به شستشو تعداد دفعات بیشتری میتوان آن لباس را پوشید. تصور کنید که لباس شما مستقیم با بدن شما در ارتباط باشد، به محض اینکه عرق کنید به لباس منتقل می شود، اگر از دئودورانت و اسپری استفاده کنید با پوشیدن لباس به آن مالیده می شود. با چند بار تعریق بدنتان بو می گیرد و به لباس منتقل می شود. همه این موارد با پوشیدن زیرپوش گرم تا حد بسیار زیادی قابل جلوگیری است.

زیرپوش برای داشتن یک ظاهر صاف و مرتب

خانم ها و آقایان گاهی زیرپوش های تنگ و جذب می پوشند تا برجستگیها و برآمدگیهای زیر لباس خود را پنهان کنند. هر دوی آنها به طور یکسان  با برجستگیهای کوچک و بزرگ ناراحت کننده ای درگیر هستند. برای بعضی خجالت آور است و اعتماد به نفسشان را پایین می آورد. از فواید پوشیدن زیرپوش ، پنهان کردن این برآمدگی ها زیر دومین لایه لباس است. به این شکل ظاهر و اندام صاف تر و مرتب تر زیر هر لباسی به نمایش گذاشته می شود. برای این مورد باید دقت کنید که زیرپوش دقیقا سایز بدن شما باشد. نه تنگ و نه گشاد.جنس زیرپوش سبک و ظریف باشد. اگر کمی هم حالت کشی داشته باشد که چه بهتر. در این صورت لباس های رویی شما بسیار صاف و مرتب به نظر خواهد رسید.

زیرپوش برای آسایش و راحتی

کسانی که زیرپوش می پوشند می توانند علی رغم لباس های رسمی یا سخت که برای پوشیدن انتخاب کرده اند احساس راحتی داشته باشند. افرادی که پوستهای حساسی دارند، غالبا از سایش دکمه ها و درزهای لباس روی بدنشان ابراز ناراحتی می کنند. همچنین خیلی از پارچه ها هستند که به دلیل زبری باعث خارش پوست می شوند یا حساسیت ایجاد می کنند. زیرپوش با ایجاد یک لایه نرم و راحت به افراد اجازه می دهد بدون نگرانی هر نوع لباسی را که دوست دارند بپوشند.

زیرپوش برای پوشاندن یقه

در گرما خانم ها معمولا پیراهن یا مانتوی گشاد و یقه باز را ترجیح می دهند. بسیاری از افراد دوست ندارند بدنشان معلوم شود. در نتیجه از فواید پوشیدن زیرپوش ، پوشاندن یقه باز است. حتی در زمستان پلیورهای گشاد و یقه باز را می توان با زیرپوش ست کرد. هم لایه لایه لباس پوشیدن به گرم ماندن بیشتر کمک می کند و هم مشکل یقه باز لباس حل می شود.

جلوگیری از نمایان شدن بدن

صحبت از اتفاق های شرم آور است. تا بحال برایتان پیش آمده که بین دکمه های لباستان در حین نشستن فاصله بیفتد و بدن شما از زیر لباس دیده شود؟ یا درز لباستان پاره شود؟ چقدر خجالت زده می شوید! همه‌ی ما ترجیح می دهیم اگر چنین اتفاقی برایمان بیفتد حداقل زیرپوش پوشیده باشیم.

آسایش و راحتی

همه‌ی ما تا حالا سایش درزهای لباس را روی پوست بدن حس کردیم. همچنین خیلی از پارچه ها هستند که به دلیل زبری باعث خارش پوست می شوند. در این شرایط زیرپوش منجی ماست! زیرپوش با ایجاد یک لایه نرم به ما اجازه می دهد تا از پوشیدن هر لباسی با هر جنسی از استایل خودمون لذت ببریم! پاسخ دوم به سوال چرا زیرپوش بپوشیم آسایش و راحتی ما در انتخاب هرنوع لباس با هر جنسی خواهد بود.

ویژگی‌های یک زیرپوش رکابی چیست؟

رکابی‌ها یکی از انواع زیرپوش‌ها هستند که خود نیز انواع مختلفی دارد. یعنی دارای یقه‌ها و جنس‌های مختلف، تنوع رنگ و سایز و همچنین قدهای متفاوت هستند. از این رو در زمان انتخاب این نوع لباس زیر چه برای آقایان و چه خانم‌ها باید به این خصوصیات و ویژگی‌ها دقت نمایید.

دیده نشدن زیرپوش از لباس بیرونی: یکی از نکاتی که که در زمان انتخاب زیرپوش رکابی باید به آن دقت داشته باشید این است که نباید این زیرپوش از زیر لباس دیده شود. برای این کار باید به رنگ و سایز و مدل زیرپوش انتخابی دقت کنید.

مدل زیرپوش رکابی: اگر در هوای گرم قصد پوشیدن این نوع زیرپوش را دارید و می‌خواهید یقه لباس خود را باز بگذارید این مدل زیرپوش بسیار مناسب هست.

رنگ: بدون شک هر شخص به شنیدن رنگ زیرپوش به ناگاه به رنگ سفید فکر می‌کند. البته انتخاب این رنگ اشتباه نیست ولی در همه موارد انتخاب آن درست نیست. چرا که بهترین نوع زیرپوش، زیرپوشی است که رنگش از زیر اصلی مشخص نشود. از این رو انتخاب رنگ زیرپوش رکابی به عوامل مختلفی همچون رنگ پوست و رنگ لباس بیرونی بستگی دارد. مثلاً زیرپوش سفید در زیر لباس‌های بیرونی سفید و تیره دیده نمی‌شود. ولی از معایب این رنگ این است که لکه‌های عرق و چرک را به راحتی نشان می‌دهد. 

نکات مهم در زمان انتخاب رکابی

توجه به نکات زیر در زمان خرید این نوع لباس زیر بسیار مهم است:

در زمان خرید این نوع لباس زیر توجه به جنس آن بسیار مهم است که باید نازک و کمی کشی باشد. این دو ویژگی سبب می‌شود که این زیرپوش از زیر لباس اصلی مشخص نباشد. همچنین بهتر است درصد نخ آن بیشتر باشد.

اگر شما فردی پر عرق هستید بهتر است زیرپوشی را انتخاب کنید که لایه‌های جذب رطوبت داشته باشد.

این لباس زیر نباید خیلی کوتاه و خیلی بلند باشد که به راحتی در شلوار قرار بگیرد. همچنین نباید خیلی تنگ و خیلی گشاد باشد.

یقه در این نوع لباس‌های زیر بسیار مهم است. یقه این لباس‌ها باید به گونه‌ای باشد که از زیر لباس اصلی مشخص نباشد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز