Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
13 دی 1401

فواید سیب برای پوست را چیست ؟ + خواص سیب

فواید سیب برای پوست چیست؟ همه ما می‌دانیم که میوه‌ها برای بدن بسیار مفید هستند. هر کدام از میوه‌ها خاصیتی دارند که با آن خاصیت از سایر میوه‌ها متمایز می‌شوند. مصرف میوه‌ها به شکل منظم و استفاده از میوه‌های متفاوت برای بدن حکم شروعی دوباره دارد.

 

از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، پخش پوشاک حمیدی تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

 

میوه‌ها پاسدار سلامت بدن هستند؛ پس به هیچ قیمت از استفاده از میوه‌های رنگارنگ غافل نشوید. این نکات باید باعث شود که در سبک زندگی که شما برای خود انتخاب کرده‌اید میوه از جایگاه و احترام خاصی برخوردار باشد. البته اگر می‌خواهید سبک زندگیتان و بدنتان سالم باشد.

 

بدن ابعاد و نقاط بسیاری دارد که به مراقبت و سلامت نیازمند هستند یکی از این هزاران هزار نقطه در بدن پوست است. پوست قسمت اعظم سلامت و زیبایی را به عهده دارد.

 

به علت اینکه تنوع میوه‌ها، خاصیت‌ آنها و تأثیراتشان درست مانند قسمت‌های بدن زیاد است در اینجا تنها به معرفی خواص یک میوه برای یک قسمت بدن می‌پردازیم.

 

فواید سیب برای پوست. سیب سرشار از فیبر است. این ماده متخصص سم زدایی و زیبایی فزایی برای پوست است. تا آخر با ما همراه باشیم تا با گوشه‌ای از فواید سیب خوش عطر، خوش رنگ و خوش بو آشنا شوید.

پوستی به آبداری سیب

دیده‌اید که به افرادی با پوست صاف و شفاف می‌گویند فلانی مانند صورتش مانند سیب، سرخ و آبدار است؟ نکته دقیقاً همین است. برای داشتن چنین پوست مرطوب و شفافی کافی است که به‌طور منظم سیب مصرف کنید. سیب به آبرسانی و ایجاد رطوبت مناسب در پوست به شما کمک می‌کند.

 

حدس می‌زنید نتیجه این رطوب مناسب و رسیدن آب کافی به لایه‌های پوست چیست؟ جلوگیری از پیری زودرس. پوستی که رطوبت کافی داشته باشد از چین و چروک‌های زود هنگام و ناامید کننده محفوظ می‌شود.

ضد آفتابی از جنس سیب

حتماً با شنیدن نام ضد آفتاب به یاد محصولات شیمیایی می‌افتید؛ اما باید بدانید که ضد آفتاب حتماً شیمیایی یا حتماً در تیوپ‌های دربسته و با بسته‌بندی خاص نیست. گاهی ضد آفتاب‌ها در یخچال خانه‌ ما قرار دارند و ما در کمال ناباوری از آن‌ها بی‌خبر هستیم.

 

آنزیم‌ها و مواد موجود در سیب پوست شما را در برابر گزند و آسیب اشعه‌های مضر خورشید حفظ می‌کند.

 

 

چندمین فایده سیب برای پوست آرامش بخشی آن است. کمتر کسی پیدا می‌شود که نام سیب گلاب را نشنیده باشد. درست است که همه سیب‌ها از این گونه نیستند؛ ولی همه سیب‌ها خوش‌بو هستند.

 

نتیجه این بوی خوش آرام‌شدن روح است. قسمت جالب ماجرا این است که سیب فقط روح را آرام نمی‌کند. سیب آرامش را برای پوست هم به ارمغان می‌آورد. این آرامش باعث افزایش سرعت ترمیم‌ در برابر آسیب‌های وارده به پوست در اثر اشعه مضر خورشید می‌شود. عجب میوه اعجاز انگیزی!

 

جلوگیری از سرطان از خواص سیب با پوست مطالعات نشان داده‌اند پوست سیب به کاهش احتمال ابتلابه انواع سرطان، مانند سرطان روده بزرگ، سرطان سینه و سرطان کبد کمک می‌کند.

 

پوست سیب دارای ‌تری‌ترپنوئیدها است که در از بین‌بردن سلول‌های سرطانی و مهار رشد سرطان بسیار موثر هستند. پیشگیری از بیماری قلبی پوست سیب دارای آنتی‌اکسیدان‌هایی است که از اکسید‌شدن چربی‌های غیراشباع چندگانه جلوگیری می‌کنند.

 

چربی‌های اشباع‌نشده باعث بروز بیماری قلبی می‌شوند. پوست سیب به افزایش چربی قهوه‌ای در بدن کمک می‌کند و وزن را کاهش می‌دهد. پیشگیری از آسم مطالعات نشان می‌دهند سیب بیشتر از سایر سبزیجات و میوه‌ها به کاهش احتمال ابتلابه آسم کمک می‌کند.

 

کنترل و کاهش‌وزن از خواص سیب با پوست یک سیب متوسط حدود 5 گرم فیبر دارد و بنابراین 20 درصد از مصرف توصیه شده روزانه را ارائه می‌دهد. تحقیقات نشان می‌دهد مصرف روزانه هر گرم فیبر می‌تواند تا 4 کیلوگرم در سال از وزن شما بکاهد.

 

فواید سیب

ماسک های ضد چین و چروک با سیب:

1.یک سیب را رنده کرده و روی پوست بگذارید و قسمت هایی که دچار چین و چروک هستند را به آرامی ماساژ دهید.

 

 

2.براي اينکار، يک سيب را پوست بکنيد و آن را نصف کنيد و يک نيمه آن را خرد کنيد و با يک قاشق غذاخوري عسل مخلوط نماييد، خوب هم بزنيد. سپس آن را بر رويصورت و گردن بماليد، آنگاه پوست را با نوک انگشتان ماساژ دهيد. ماساژ را از پايين گردن شروع کنيد و به طرف بالا بياييد.

 

 

سپس از سمت راست گردن به سمت چپ و بالعکس ماساژ دهيد. آنگاه با نوک انگشتان به پوست صورت خود ضربات آرامي بزنيد تا جريان خون پوست بيشتر شود.حال کميصبر کنيد تا ماسک خشک شود و پس از بيست دقيقه آن را بشوييد. اين ماسک باعث جلوگيري و درمان چروکصورت و سبب طراوت و تقويت پوست مي شود .

 

ماسک مغذی و براق کننده پوست

یک سیب کوچک را پوست کنده هسته های آن را جدا کنید و بپزید و با مقدار مساوی خامه و عسل و جو کوبیده مخلوط کنید تا یک ماسک مغذی و براق کننده پوست داشته باشید.

 

 

یادتان باشد قبل از استفاده کمی گرم کنید و روی صورتتان پخش کنید و بگذارید حدود۱۵دقیقه بماندو سپس با آب گرم شستشو دهید

 

 ماسک سیب و ماست برای درمان خشکی پوست

ماسک سیب برای پوست های خشک و چین و چروک دار مفید است. اما اگر پوست شما حساس است در استفاده از این ماسک دقت نمایید. اسید موجود در سیب ممکن است پوست شما را کمی تحریک کند. اما این اتفاق نادر است و ممکن است بندرت اتفاق بیفتد.

 

برای اینکه از قرمز شدن پوست خود جلوگیری کنید این ماسک را بیشتر از 15 تا 20 دقیقه بر روی پوست خود نگذارید.و سعی کنید یک ساعت قبل از خروج از خانه از این ماسک استفاده کنید .

 

 

برای این منظور ، نصف سیب را پوست کنده و رنده کنید و یک قاشق غذاخوری ماست و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را به آن اضافه کنید .( ماست باید طبیعی و بدون شکر باشد ) حال مواد را خوب با یکدیگر مخلوط کنید و یک لایه ضخیم از آن را روی پوست صورت خود قرار دهید .

 

خرید عمده پوشاک با ضمانت فروش و مرجوعی در عمده استایل دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش

 

اگر رنگ سیب تیره شد هیچ چیز بدی اتفاق نخواهد افتاد فقط اگر دوست دارید زیبایی ظاهری این ماسک حفظ شود باید سریعاً آن را استفاده کنید و یا چند قطره آبلیمو به آن اضافه کنید.بالاخره بعد از 15 دقیقه این ماسک رو با آب ولرم از روی پوست خود بشویید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز