Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
18 دی 1401

فواید ماسک صورت چیست ؟ ویژگی ماسک پوست!

مزایا ماسک صورت و ماسک های صورت چه فایده ای دارند؟ این مطلب چکیده چندین مقاله خارجی هست حتما کاملا مطالعه کنید. شاید تصور کنید که ماسک های صورت زیبا نیستند. اینکه از گلدان سبز یا یک ورق پلاستیکی ساخته شده که به صورت می چسبانید و تصور می کنید که ظاهر خوبی ندارند.

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و خرید پوشاک عمده انجام بدی و عمده فروشیو بیاری مغازت.

 

با این حال ماسک‌های صورت می توانند ظاهر و سلامت پوست شما را بهبود ببخشند جذاب است . دکتر چری مدیر مرکز بهبود پوست و دانشیارپوست می گویند اگر چه مطمئناً می‌توانند فوایدی داشته باشند ، اما حتی می‌توانند ضرر بیشتری نسبت به فایده آن داشته باشند به خصوص اگر از آنها به درستی استفاده نشود یا از ماسک نادرست استفاده شود.

 

بنابراین ما سعی داریم در این مقاله فواید ،عوارض و نحوه مصرف ماسک های صورت را آموزش دهیم. با ما همراه باشید

ماسک ورقه‌ای چیست؟

ماسک‌های ورقه‌ای، جنسی شبیه به جنس پنبه داشته و تمام سطح داخلی آن‌ها، به مواد سرم مانندی آغشته می‌شود. این ماسک‌ها ورقه‌های بیضی یا گرد و شبیه به شکل صورت هستند که قسمت چشم، بینی و لی آنها برای راحتی باز است. ورقه‌ای که آغشته به سرم معذی است روی صورت گذاشته شده تا به جذب بهتر مواد هم کمک کند.

 

به این شکل زمانی که ماسک را روی پوست خود (حالا هر نقطه‌ای از آن که باشد)، قرار می‌دهید؛ این مواد آغشته به لایه داخلی ماسک، به پوست شما نفوذ خواهند کرد. مزیت اصلی ماسک‌های ورقه ای، این است که پس از استفاده آن‌ها، نیازی به تمیزکاری معمول که برای ماسک‌های روغنی پیش رو دارید، نخواهد بود.

 

این در واقع حذف یک مرحله تا حدودی رنج‌آور است که باعث می‌شود تا استفاده کردن از ماسک‌های ورقه‌ای، به مراتب ساده‌تر باشد.

 

حتی موضوع قابل توجه دیگر هم این است که برداشتن ماسک‌های ورقه‌ای از روی صورت، بسیار راحت بوده و رقیقی سرم داخلی این ماسک‌ها، باعث می‌شود که اصطکاکی میان پوست صورت شما و ماسک ایجاد نشود. ماسک ورقه‌ای بر خلاف ماسک‌های دیگر احتیاج به شستن با آب ندارد.

 

فواید ماسک ورقه‌ای برای سلامت و شادابی پوست

انواع ماسک‌های ورقه‌ای با داشتن لایه داخلی سرم پوستی، فواید مختلفی دارند. از جمله این فواید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

آبرسان و مرطوب‌کننده

یکی از اصلی‌ترین خواص این ماسک‌ها، آبرسانی و مرطوب‌کنندگی پوست، بدون وارد آوردن چربی اضافی است. در حقیقت اگر می‌خواهید آبرسانی موثر و پایداری برای پوست صورت خود ایجاد کنید، ماسک‌های ورقه‌ای، از بهترین گزینه‌هایی هستند که می‌توانیم به شما پیشنهاد دهیم. ماسک صورت آبرسانی عمیق‌تر و قوی‌تری نسبت به کرم آبرسان در یک مرتبه استفاده دارد.

 

ماسک

 

ضدچروک و مردگی پوست

محصولات ضدچروک فراوانی در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی وجود دارند، اما ماسک‌های ورقه‌ای، خاصیت پیشگیری‌کنندگی عالی نیز دارند. در حقیقت اگر می‌خواهید از سن کمتر نیز از ایجاد چین و چروک‌ها، پیشگیری کنید، این ماسک‌ها بهترین پیشنهاد برای شما به حساب می‌آیند.

 

ماسک ورقه‌ای با آبرسانی قوی

توصیه می‌کنیم که با یک بررسی عالی، بهترین ماسک ورقه‌ای که به طور اختصاصی برای آبرسانی پوست طراحی و تولید شده باشد را انتخاب کنید. برخی از این ماسک‌ها دارای قدرت آبرسانی قوی‌تری بوده و در صورتی که انتخاب خود را از میان آن‌ها انجام دهید، اثربخشی به

 

واقعاً ماسک صورت برای من تأثیر دارد؟

قطعاً بله، نمی‌توان تأثیر مثبت استفاده از ماسک‌ها را انکار کرد؛ زیرا برحسب ترکیباتی که دارند می‌توانند پوست شما را از جهات مختلف مانند تغذیه رسانی یا آب‌رسانی حمایت کنند و از پیری زودرس پوست به‌خوبی جلوگیری می‌کنند؛ اما همه‌چیز به این بستگی دارد که از کدام ماسک صورت استفاده می‌کنید و به دنبال چه چیزهایی هستید؟

 

به گفته دکتر نیخیل دینگرا متخصص پوست دارای مجوز پوست در نیویورک “ماسک‌های صورت می‌توانند یک روش مؤثر برای ارائه یک ماده فشرده از مواد مغذی و درمانی برای مراقبت از پوست باشند که به‌صورت کاملاً غلیظ ( و دارای استفاده راحت) هستند.”

 

بااین‌حال مثلاً انواع ماسک مانند ماسک صورت برای لک و یا ماسک صورت برای جوش و لک که تأثیرات خوبی دارند در نهایت ممکن است نتوانند مشکل اصلی مانند مشکلات هورمونی که باعث ایجاد این عارضه‌ها شده‌اند را حل کند و به همین دلیل انواع ماسک صورت که شما به‌صورت روزانه استفاده می‌کنید تأثیر موقت دارند و برای ماندگاری تأثیرشان باید به‌صورت منظم از آن‌ها استفاده کنید.

 

همچنین استفاده از ماسک صورت زمانی تأثیر مطلوبی برای شما دارد که دقیقاً مناسب پوست و عارضه پوستی شما باشد و در کنار سایر مراقبت‌های روزانه پوستی استفاده گردد. به‌عنوان‌مثال اگر به‌صورت مرتب و روزانه صورت خود را با یک پاک‌کننده مناسب تمیز نکنید،  نمی‌توانید انتظار تأثیر چندانی از ماسک صورت داشته باشید.

 

همچنین استفاده از ماسک صورت نامناسب برای پوستتان باعث عوارض ناگواری مانند خشکی، تحریک، قرمزی و شکستگی پوست خواهد شد. به‌طورکلی نیز عارضه‌ای که در پوستتان، شما را نگران کرده است بهترین نوع ماسک صورت که تأثیر بیشتری برایتان دارد را مشخص خواهد

 

ماسک های خانگی و تجاری

ماسک‌ها به دو دسته اصلی خانگی و تجاری تقسیم می‌شوند که نوع خانگی آن با ترکیب میوه‌ها و سبزیجات با عسل، سرکه، ماست و دیگر مواد طبیعی به‌دست می‌آید و معمولا شکل و بوی نامطبوعی دارد و نوع تجاری آن که با ترکیبات فعال با دوز مشخص و فرمولاسیون ویژه تهیه شده‌اند و اسانسی خوشبو و شکلی خوشرنگ و ترکیب دارند و براساس نیاز هر پوست تقسیم ‌بندی شده‌اند.

 

مثلا شما می‌توانید برای شفاف و روشن شدن پوست یا درمان چین و چروک و افتادگی سراغ ماسک‌هایی مخصوص مشکل موردنظر خود بروید.

 

اما در اینجا باید این نکته را درنظر بگیرید که ماسک‌های تجاری در کوتاه‌مدت به‌مراتب موثرتر از نوع خانگی آن است.

 

این حقیقت را نه ما بلکه آزمایش‌های دسته‌جمعی خانم‌ها بعد از مصرف هر دو نوع آن می‌گوید.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل : اگر دوست داری خریدی مطمئن و درجه یکی داشته داشته باشی و بوتیک لباس فروشیت رو همیشه پر از جنس های با کیفیت داشته باشی، حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید

 

تاثیر ماسک بر پوست و سلامت

  • پاکسازی عمقی
  • شفاف نمودن پوست
  • باز کردن منافذ پوست‌تان در حد متعادل
  • رطوبت‌رسانی
  • ضداسترس و خستگی

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز