Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
8 دی 1401

فواید نمک برای پوست چیست؟ + خواص نمک دریا !

راز داشتن موهایی نرم، پرپشت، درخشان و البته عاری از شوره سر چیست؟ قطعا پاسخ بسیاری از شما، استفاده از محصولات زیبایی و مراقبتی مو است. اما آیا می‌دانستید با صرف کمترین هزینه نیز می‌توانید به نتایجی مشابه و حتی بهتر برسید؟ آن هم با دم دست‌ترین ماده‌ای که هر روز با آن‌ سروکار دارید، ولی به آن تنها به عنوان یک چاشنی غذایی نگاه می‌کنید.

 

خرید عمده پوشاک با ضمانت فروش و مرجوعی در عمده استایل دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش

 

یعنی فواید نمک خوراکی ! پس از مطالعه این مقاله، مطمئن باشید در کنار ردیف شامپوها و لوسیون‌ها، جایی هم برای نمک در نظر خواهید گرفت؛ چرا که دیگر به خواص درمانی نمک برای مو پی برده‌اید.

 

رشد و تقویت مو با نمک

موهایی ضعیف و شکننده و یا ریزش مویی که گویا توقفی ندارد مشکلی است که برخی از افراد گریبانگیر آن هستند. البته گذشتن از یک بحران عاطفی یا موقعیتی استرس‌زا نیز می‌تواند به عنوان عاملی موقت در بروز آن نقش داشته باشد.

 

مراجعه به متخصصان مو و زیبایی و اختصاص دادن بخشی از درآمد ماهانه به خرید انواع شامپوهای تقویتی توصیه شده از سوی آن‌ها رایج‌‍ترین کاری است که این افراد در جهت فرار از این تجربه ناخوشایند و نیز افزایش اعتماد به نفس خود انجام می‌دهند. اما این روزها با کشف خواص درمانی نمک برای رشد و تقویت مو، دیگر استفاده از چنین روش‌هایی را توصیه نمیکنیم.

 

در این زمینه بیشترین تأثیرگذاری، مربوط به نمک دریا است. چرا که ضمن داشتن 82 نوع املاح معدنی و مواد مغذی و نیز عدم اعمال مراحل فرآوری بر روی آن، به راحتی جذب سلول‌های پوست و فولیکول‌های مو می‌شود.

 

فواید نمک

 

موهایی درخشان و پرپشت با نمک دریا

با دو روش می‌توانید از نمک دریا جهت درخشان و پرپشت کردن موها استفاده کنید:

 

1 – ماساژ مو با نمک دریا

ماساژ مو با نمک دریا در تحریک رشد مو بسیار مؤثر است. چرا که این کار باعث بهبود گردش خون و تقویت فولیکول‌های مو گردیده و به این ترتیب ریزش مو، متوقف می‌گردد. کافیست پس از شستشوی مو با شامپو، روی سرتان یک قاشق غذاخوری نمک دریا بریزید و به مدت 10 دقیقه آن را ماساژ داده و سپس آب‌کشی کنید. پس از گذشت یک ماه به شرطی که دو بار در هفته این کار را انجام دهید، دیگران به طبیعی بودن موهای شما شک خواهند کرد!

 

2 – استفاده از مخلوط شامپو و نمک

در این روش مخلوط سه واحد نمک با دو واحد شامپو(مثلا سه قاشق غذاخوری نمک و دو قاشق غذاخوری شامپو) را به خوبی هم بزنید تا به شکل نیمه خمیری و تقریبا غلیظ (شبیه ماست چکیده) گردد. سپس آن را روی موهای خود بمالید و بعد از 3 الی 5 دقیقه آب‌کشی کنید. پس از چند ماه از دیدن خود در آینه لذت می‌برید!

 

از چرب شدن موهای شما جلوگیری خواهد کرد

اگر موهای چربی دارید نمک تنها چیزی است که به آن نیاز خواهید داشت. همانطور  که نمک می تواند لکه های چرب را جذب و پاک کند، می تواند پوست سر شما را نیز از چرب شدن حفظ نماید. با اضافه کردن این ماده طبیعی به شامپو بدون شک از فواید نمک روی مو و پوست سر خود نیز برخوردار شده و تا چند روز دیگر خبری از موهای چرب نخواهد بود.

 

از این رو اگر می خواهید چربی سر خود را کنترل کنید بهتر است ۲ یا ۳ قاشق نمک خوراکی به شامپوی خود اضافه کرده و پس از یک هفته شاهد تاثیر شگفت انگیز آن باشید.

 

لایه برداری پوست با نمک

مطمئن هستیم از فایده‌های بی‌شمار لایه برداری پوست باخبر هستید. با این حال به شما حق می‌دهیم اگر در این کار کوتاهی کنید. لایه بردارهای زیادی در بازار موجود است که پوست را ملتهب می‌کند. حتی بعضی از لایه بردارهای خانگی نیز التهاب پوست را به دنبال دارد.

 

با این حال اگر به دنبال لایه برداری موثر و بی‌دردسر می‌گردید که پوست شما را ملتهب نکند و سلول‌های مرده آن را کاملاً‌ از بین ببرد، حتماً‌ از نمک کمک بگیرید.

 

نمک تمامی سلول های مرده را از روی پوست پاک می‌کند. از طرف دیگر از آنجایی که دارای ترکیبات سم‌زداست، آلودگی‌های پوست را از بین می‌برد. به لطف این شرایط، پوستی که با نمک لایه برداری کرده‌اید، جلوه‌ای زیبا و شاداب پیدا می‌کند.

 

حتماً می‌دانید که نمک دارای ترکیبات معدنی است. این ترکیبات، آب از دست رفته پوست را جبران می‌کنند. به همین دلیل با استفاده از نمک، عملاً‌ با یک تیر دو نشان زده‌اید.

 

از یک طرف پوست را لایه برداری می‌کنید و از طرف دیگر رطوبت آن را فراهم خواهید کرد. ناگفته نماند در حین لایه برداری پوست با نمک باید کمی مواظب باشید تا تکه‌‌های بزرگ نمک پوست شما را خراش ندهد.

 

 مزیت جادویی نمک برای موهای سر

1- خداحافظی از شوره سر

شایع ترین دلیل رشد شوره سر سلول های مرده پوست روی سر است که به پوسته تبدیل می شوند. محبوب ترین ماده غذایی نمک آشپزخانه نه تنها در طعم دار کردن غذا استفاده می شود بلکه باعث از بین بردن آسان پوسته ها یا شوره سر در هنگام شستشوی مو می شود.

 

مقداری نمک را روی پوست سر خود بپاشید و به آرامی آن را ماساژ دهید. بعد از مدتی موهای خود را به طور معمول بشویید. از دیدن نتایج شگفت زده خواهید شد.

 

2- پرپشت کردن موها

استفاده از سرم های فرآورده های شیمیایی و محصولات مو باعث می شود موهای شما درخشش خود را از دست داده و همچنین پوست سر را کاملا خشک کند. لایه برداری از پوست سر با ترکیبی از شامپو و نمک به موهای شما کمک می کند تا بهتر جلوه کنند.

 

نه تنها باعث می شود موهای شما پر پشت به نظر برسد بلکه باعث تقویت ریشه مو (با گذشت زمان) می شود. به اندازه لازم شامپو را با نمک مخلوط کنید (نیمی از مقدار شامپو). به آرامی ماساژ داده و بگذارید مدتی روی موها استراحت کند. موهای خود را با آب سرد بشویید تا موهای بسیار درخشان و ضخیم تری ببینید.

 

3- رشد مو را تقویت می کند

برای خیلی از شما که با مشکلات ریزش مو روبرو هستید، نمک دریا طبیعی ترین و ارزانترین ماده موجود برای درمان مشکلتان است.

 

نمک منافذ مسدود شده روی پوست سر را باز می کند و به این ترتیب امکان رشد مناسب مو فراهم می شود. هفته ای چند بار موهای خود را با مقداری روغن و نمک ماساژ دهید و می توانید ببینید که موهای شما خیلی سریعتر از گذشته رشد می کنند.

 

4- درمان چربی مو

اگر شامپو کردن هر روز موهایتان به دلیل داشتن موهای بیش از حد چرب، به یک معضل غیر قابل درمان تبدیل شده است، مطمئنا نمک به نجات شما می آید. روغن برای موهای سالم ضروری است اما موهای بیش از حد روغنی می توانند باعث خجالت شوند.

 

نمک ترشحات غدد چربی که وظیفه انتشار روغن به پوست سر را دارند تنظیم می کند. بنابراین کیفیت موهای شما بهبود می یابد.

 

5- افزایش گردش خون

نمک دریایی گردش خون در پوست سر را تشدید می کند و بنابراین رشد مو را تقویت می کند. مواد معدنی مختلف موجود در نمک دریایی (کلسیم، روی، منیزیم، برمید، گوگرد و کلرید سدیم) دارای مزایای بسیاری هستند که ترکیب می شوند تا به موهای شما بافت، حجم، درخشش و قدرت بسیار بهتری بدهند.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل : عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خرید عمده را فراهم می‌کند که برای شما به صرفه و قابل اعتماد است !

 

به چه مقدار نمک دریا احتیاج دارید؟

برای بهترین نتیجه، شما به سه قسمت نمک دریایی و دو قسمت شامپو نیاز دارید. شما آنها را با هم مخلوط می کنید تا یک اسکراب برای موهای خود ایجاد کنید

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز