Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
19 شهریور 1401

لباس برای افرادی که پهلو دارند کدامند؟ + استایل مناسب برای افراد شکم دار و پهلو دار!

لباس مناسب افراد پهلو دار کدامند

تنها افراد چاق نیستند که پهلو دارند، ممکن است با وجود وزن متناسب و اندام کشیده، در اطراف شکم و پهلو چربی های اضافی داشته باشید، به نحوی که با پوشیدن لباس کشی و جذب، پهلوهای شما مشخص باشد. بنابراین اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که از پوشیدن لباس های جذب و خیلی تنگ خودداری کنید. در ادامه چند مدل لباس مناسب برای افرادی که پهلو دارند را معرفی می کنیم.

مدل لباس برای افراد پهلو دار را بشناسید

جنس لباس از جمله عوامل مهمی است که می تواند در پنهان کردن پهلو موثر باشد. لباس های چرم، لباس های نخی، لباس های پشمی و مخمل مناسب ترین جنس لباس برای افراد پهلودار هستند. اما در مورد مدل لباس، بهتر است لباس شما یکی از ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • لباس جلو باز 

لباس های جلو باز یکی از مناسب ترین انواع لباس برای افراد پهلو دار است، زیرا بسته نمی شوند، به پهلوی شما نمی چسبند و در نتیجه کسی متوجه نمی شود که شما پهلو دارید.

  • لباس چین دار

یکی دیگر از گزینه های مناسب برای افراد پهلو دار، لباس های چین دار یا پلیسه است. چنین لباس هایی با خطوطی که روی آنها وجود دارد، خطای دید ایجاد می کنند و توجه را از پهلوی شما دور می کنند. البته اگر اندام شما لاغر و کشیده است چنین لباسی را انتخاب کنید، در غیر اینصورت شما را چاق نشان می دهد.

  • شلوار فاق بلند

برای اینکه پهلوی شما باریک تر بنظر برسد، شلواری با فاق بلند انتخاب کنید که روی پهلوی شما قرار بگیرد، چنین شلواری تا حدودی مانند گن عمل می کند و چربی های اضافی پهلو را زیر خود پنهان می کند

  • لباس آزاد یا گشاد

بهتر است افراد پهلودار از پوشیدن لباس های جذب و کشی دوری کنند. چنین لباس هایی چربی های اضافی بدن را براحتی نشان می دهند. بنابراین لباس های آزاد و راحت را جایگزین آنها کنید.

از رنگ های تیره اصلا غافل نشوید

در انتخاب مانتوهای پلاس سایز، رنگ های مشکی، سورمه ای، شکلاتی، قهوه ای و زرشکی را حتما مد نظر قرار دهید. این طیف رنگ ها نوعی خطای دید برای بیننده ایجاد می کنند و فرم بدن و اندام شما را لاغرتر جلوه می دهند. استفاده از خطوط راه راه عمودی نیز از جمله مواردی است که طراحان لباس به آن توجه ویژه ای دارند. این گونه طرح ها باعث می شوند که فرم بدن در محور عمودی، لاغرتر و کشیده تر جلوه نماید. جالب است بدانید الگوی راه راه عمودی می تواند اثر رنگ های شاد در درشت تر جلوه دادن بدن را خنثی کند.

مدل لباس مجلسی کوتاه برای افراد شکم دار

خانم ها با شکم بزرگ بهتر است برای خوش تیپ تر به نظر رسیدن در مهمانی ها و مجالس  از گن های یک سره استفاده کنند تا همه چربی های اضافه موجود در قسمت شکم و باسن و کمر آن ها جمع شود. گن هایی که فقط روی شکم را می پوشانند برای خانم ها با شکم بزرگ مناسب نیستند و این مدل گن ها باعث می شوند تا شکم شما لایه لایه به نظر برسد.
همچنین خانم های شکم دار بهتر است از مدل لباس مجلسی های کمربند دار استفاده کنند تا بزرگی شکم آن ها پنهان شود.

نکاتی کلی و طلایی در مورد لباس های مناسب برای افراد پهلو دار و شکم دار!

بسیاری از زنان در قسمت شکم خود دارای چربی های اضافی هستند و این موضوع می تواند مایه خجالت آنها شده و ضمن اینکه برای انتخاب لباس مجلسی دلخواه و مناسب نیز مشکلاتی به وجود می آورد، حال در ادامه نکات و راهکار هایی برای انتخاب مدل لباس مناسب برای افراد شکم دار و منحرف کردن چشم ها از این قسمت بدن و جلوه نمایی کمتر شکم بزرگ این افراد معرفی می کنیم که امیدواریم مفید واقع شوند.

  • از پوشیدن لباسهای بیش از حد تنگ و چسبان خودداری کنید، زیرا این لباسها مقدار بیشتری از چربی را در اطراف کمر جمع می کنند.
  • پارچه های لاکرا، جیر و ساتن به بدن می چسبند، اما پارچه هایی از جنس پنبه، مخمل و پشمی محکم موجب آزادی بیشتر لباس می شوند.
  • تاپ ها و لباسهای چرم انتخاب خوبی برای این قبیل افراد نمی باشند.
  • استفاده از رنگ های تیره همچون مشکی، سورمه ای وقهوه ای فرد را لاغر تر و باریکتر نشان می دهند.
  • اگر پهلوهایتان از پایین تنه شما بزرگتر می باشد، پوشیدن لباس های تیره و سبک تر همچون شلوار خاکی ظاهر بهتری ایجاد خواهد کرد.
  • پوشیدن شلوار هایی با خط کمر بلند یا متوسط به همراه یک بلوز ساده می تواند خط کمرتان را بپوشاند، اما مدلهایی با خط کمر باریک به چربی های شکم فشار وارد آورده و شکم را برجسته تر می نمایند.
  • پوشیدن بلوز های جلوباز و چین دار به همراه یک شلوار مشکی نیز می تواند چربی های اضافی شکم را بپوشاند.
  • در صورت استفاده از گن، از گن های یکسره به جای گن هایی که فقط روی شکم را پوشش می دهند استفاده کنید، زیرا گن هایی که فقط شکم را می پوشانند باعث لایه لایه شدن چربی شکمتان خواهند شد.
  • اگر شکم بزرگی دارید باید لوازم جانبی مناسبی نیز انتخاب کنید، مثلا استفاده از کمربند های پهن به جای کمربند های بازیک می تواند شکم شما را پنهان کند، ضمن اینکه استفاده از گردنبند و گوشواره های بزرگ توجه ها را به سمت صورت تان جلب می نماید.
  • استفاده از کیف هایی با بند دوشی بلند مناسب تر است، بند های تسمه ای می تواند جلوه بصری طولانی و لاغری ایجاد کنند و توجه را به روی باسن معطوف نمایند؛ به عنوان مثال؛ کیف های کراس وی، کیف پول خرگوشی، کیف های دستی با دستگیره بلند گزینه های خوبی برای این منظور هستند.

سخن پایانی..

امیدوارم با این پست توانسته باشیم شما را با این نکات آشنا کنیم امیدواریم توانسته باشیم به شما کمک کنیم ممنون که همراه ما هستید

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز