Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
6 دی 1401

مزایای استفاده از رژ لب چیست ؟

 همه چی درباره مزایا رژ لب!

آرایشی را سراغ نداریم که بدون رژ لب زیبا باشد. با این حال به‌رغم اینکه تمامی علاقه‌مندانِ آرایش لب‌های لعل خود را با رژ لب زیبا می‌کنند، بسیاری از افراد از فایده‌های رژ لب بی‌خبر هستند. جالب است بدانید رژ لب در کنار زیبایی، فایده‌های سودمند دیگری هم دارد. به همین دلیل در حین خرید رژ لب، نباید فقط جنبه زیبایی آن را در نظر بگیرید. همراه مقاله مزایا رژ لب از عمده استایل باشید 

 

آشنایی با فواید استفاده از رژ لب به شما کمک می‌کند تا رژی خریداری کنید که سلامتی لب‌هایتان تضمین کند. از طرف دیگر با توجه به تنوع انواع رژ لب در بازار، با داشتن اطلاعات از فواید رژ لب می‌توانید دایره انتخاب‌های خود را کوچک‌تر کنید و خریدی دقیق و ارزشمند داشته باشید.

 

زیبایی مهمترین فایده استفاده از رژ لب است

بر اساس آخرین دستاورهای باستان‌شناسی، سامریان نخستین تمدنی بودند که در ۵ هزار سال پیش رژ لب می‌زدند. به این ترتیب می‌توان گفت رژ لب از دیرباز تاکنون به‌عنوان مهمترین وسیله آرایش کاربرد داشته است.

 

در نتیجه نمی‌توان جایی از فواید استفاده از رژ لب صحبتی به میان آورد و اشاره‌ای به اثربخشی چشمگیر آن در زیبایی آرایش نکرد. رژ لبی را سراغ نداریم که استفاده از آن غنچه لب‌ها را شکوفا نکند.

 

هر کدام از رژ لب‌های مات، براق و بی‌رنگ جلوه‌ای متفاوت به آرایش می‌دهند. با رژ لب می‌توانید در مهمانی‌ها دلبری کنید و زیبایی‌ خود را به رخ دیگران بکشید.

 

رژ لب

 

استفاده از رژ لب فقط جنبه زیباشناختی ندارد. زیباییِ که رژ لب برای چهره به ارمغان می‌آورد، اعتمادبه‌نفس را افزایش می‌دهد. این شرایط رژ لب را به بهترین وسیله آرایشی در سرتاسر دنیا تبدیل کرده است.

رژ لب برای محافظت از پرتوهای مضر خورشید

یکی از مهم‌ترین فواید استفاده از رژ لب، محافظت پوست لب در برابر نور خورشید است. این روزها کسی را سراغ نداریم که بدون ضد آفتاب از منزل بیرون برود. با این حال افراد بسیاری از محافظت پوست لب‌‌های خود در برابر نور خورشید غافل می‌شوند.

 

سلاطین دنیای آرایش و زیبایی رژ لب‌هایی با ترکیبات ضد آفتاب روانه بازار کرده‌اند. به لطف چنین محصولاتی، پوست حساس لب از پرتوهای خطرناک خورشید در امان می‌ماند.

 

مزایای رژ لب جامد چیست؟

حال که با انواع رژ لب جامد و مایع آشنا شدید، بد نیست به مزایای رژ لب جامد بپردازیم.

 

  • امکان استفاده از چند رنگ به‌صورت همزمان و ترکیب آن‌ها با یکدیگر؛
  • تنوع در طرح مانند طرح‌های شاین، مات، اکلیلی و غیره؛
  • امکان استفاده به‌صورت مداد لب و رژ لب به‌صورت همزمان؛
  • تنوع در رنگ محصولات از تناژ مختلف؛
  • نرم و لطیف‌بودن رژ لب‌های جامد؛
  • پخش‌شدن راحت روی لب؛
  • نوستالوژیک‌بودن محصول؛
  • قیمت مناسب‌تر از مایع.

 

همان‌گونه که حتماً شنیده‌اید، ملانین (Melanin)، باعث ایجاد رنگ در پوست می‌شود. ملانین در کنار ایجاد رنگ در پوست، پوست را از پرتوهای خطرناک خورشید در امان نگه می‌دارد. جالب است بدانید در پوست لب خبری از ملانین نیست.

 

در نتیجه استفاده از رژ لب‌های دارای ترکیبات ضد آفتاب به میزان چشمگیری جلوی آسیب پوست لب را می‌گیرد. این آسیب را نباید دست‌کم بگیرید، زیرا ممکن است خدای ناکرده به سرطان پوست ختم شود.

 

اکنون که صحبت از خطرهای نور خورشید برای پوست به میان آمد، باید به این نکته اشاره کنیم که فقط رژ لب‌های مات یا بی‌رنگ با SPF به مقدار ۱۵ یا بیشتر از پوست در برابر نور خورشید محافظت می‌کنند. رژ لب‌های براق، نور خورشید را جذب می‌کنند و آسیب بیشتری به پوست می‌رسانند.

 

نشانه های حساسیت به رژلب

پوسته شدن، خارش و سوزش لب نشانه های حساسیت به رژلب است. به محض مشاهده این علائم باید مصرف رژ متوقف شود. در صورتی که لب‌ها زخم شد، باید حتما از آنتی بیوتیک استفاده نمود تا منجر به زرد زخم نشود. در این مدت از کرم‌های SPF دار استفاده کنید تا مشکل به کل برطرف شود.

دقت داشته باشید که هرچه از رژ لب های بی کیفیت استفاده کنید، این مشکلات محتمل است. شاید در ابتدای کار شاهد حساسیت نباشید اما به مرور زمان حساسیت ها بیشتر می شود. دقت کنید که حتی در خرید رژ لب از برندهای معتبر نیز به ترکیبات آن دقت داشته باشید.

کاهش ورود رژلب به بدن

مواد شیمیایی که در رژلب وجود دارد از دو طریق وارد بدن می‌شود. مقداری از آن از طریق بو و مقداری دیگر از طریق زبان زدن به لب به بدن راه پیدا می‌کند.

زمانی که طعم رژ را داخل دهان خود حس کردید یعنی مقداری از رژ روی زبانتان نشسته و در حال وارد شدن به سیستم گوارش شما است. بهتر است سریعا آب دهان خود را تخلیه کنید تا در معرض بیماری های خطرناک قرار نگیرید.

در مواقعی رژ روی لب‌هایتان است، از خوردن مواد غذایی و نوشیدنی ها خودداری کنید. یا زمانی که می خواهید خوراکی میل نمایید، حتما مواد را از روی لب‌ها پاک کنید. این موضوع مهمی است؛ لطفا آن را جدی بگیرید تا خطر از شما دور تر شود

مسمومیت کودکان با سرب

مسمومیت کودکان با سرب یکی از شایع ترین مشکلات جهانی است. هرگز برای کودکان از رژلب استفاده نکنید؛ حتی برای عکس گرفتن کودکانه! خوردن و حتی بوییدن رژ لب شیمیایی توسط کودکان عوارضی مانند عقب افتادگی ذهنی و اختلال در رشد را به همراه دارد.

تمام رنگ‌ها و مواد روغنی که روی صورت کودکان استفاده می‌شود، باوجود اینکه استاندارد است، اما دارای فلزات سنگین بوده و این مواد سبب ایجاد گل‌مژه و عفونت در کودکان می‌شود.

در سال 1991 تحقیقاتی که امریکا بر روی کودکان انجام داد نشان می‌دهد از هر 11 کودک یک نفر با سرب مسموم شده است. با وجود اینکه همه ما از خطرات سرب با خبر هستیم اما بازهم والدین به راحتی رژلب را در اختیار کودکان قرار میدهند و آن را یک تفریح برای کودکان میدانند.

از علائم مسمومیت با سرب نداشتن تعادل، افزایش فعالیت، تاخیر در رشد، افزایش فشار جمجمه و کما است.

رژلب های گیاهی بهترین جایگزین برای رژ لب شیمیایی است که بخواهید برای بازی و تفریح به کودکتان بدهید یا با آن لب های کودکتان را زیبا تر کنید. به جای استفاده از رژ لب های موجود در بازار، رژ لب های طبیعی برای فرزندتان بخرید تا حتی اگر مقداری از آن را خورد هم مشکلی برایش ایجاد نشود

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز