Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
3 مرداد 1403

میسلارواتر آرایشی چیست؟ + نکات استفاده از میسلارواتر

آیا می‌دانید میسلارواتر آرایشی چیست ؟ «میسلار واتر» نوعی پاک کننده‌ی صورت بوده که برای ده‌ها سال، یکی از رازهای زیبایی در اروپا محسوب می‌شده است. این محصول نیازی به شستشو نداشته، به پوست آسیب نمی‌زند و از یک فناوری منحصر به فرد و متفاوت نسبت به سایر پاک کننده‌های صورت برای کمک به ایجاد تمیزی و نرمی پوست استفاده می‌کند.

اگر می‌خواهید یک پاک کننده‌ی جدید به روتین پوستیتان اضافه کنید، لازم است با این محصول و نحوه‌ی استفاده از آن آشنا شوید. در این مطلب ابتدا توضیحاتی درباره‌ی میسلار واتر و عناصر سازنده‌ی آن ارائه داده و سپس نحوه‌ی استفاده از این محصول را توضیح می‌دهیم.

میسلارواتر آرایشی از کجا سرچشمه گرفته است؟

میسلار واتر، محصولی با منشا فرانسوی است که از کلمه mi-sell-ar گرفته شده است. قدمت نمونه اولیه این محصول، تقریبا به 100 سال پیش باز می‌گردد. زمانی که مردم شهر پاریس، می‌خواستند پوست خود را از شر آب ناسالم منطقه نجات دهند. آنها توانستند با کمک فناوری میسلی، محصولی ارگانیک و موثر برای پاکسازی پوستشان طراحی نمایند و آن را میسلار واتر نام گذاری کردند. اما طولی نکشید که این پاک کننده اعجاب انگیز، جایگاه خاصی در جامعه پیدا کرد و به فرمولاسیونی فرامرزی تبدیل شد.

میسلارواتر آرایشی

میسلار واترها، اغلب با مواد آبرسان و مرطوب کننده مانند گلیسیرین و هیالورونیک اسید فرموله می‌شوند. هیالورونیک، به عمق منافذ و لایه‌های پوستی نفوذ می‌کند و آب مورد نیاز سلول‌ها را فراهم می‌نماید. به علاوه، با تامین آب میان بافتی، به حجیم شدن پوست کمک می‌کند و در از بین بردن خطوط ریز موثر است.

گلیسیرین به کار رفته در ساختار میسلارها، یکی از قدرتمندترین مرطوب کننده‌های ارگانیک است. این ماده، رطوبت را از عمق پوست و هوای اطراف، به لایه‌های بیرونی پوست منتقل می‌نماید. عملکرد مرطوب کنندگی گلیسیرین، در ترمیم سد دفاعی و لیپیدی پوست موثر است. همچنین، از پوست در برابر عوامل محیطی و حمله میکرو ارگانیسم‌ها محافظت می‌نماید.

  • حفظ چربی طبیعی پوست

بسیاری از پاک کننده‌هایی که روزانه مصرف می‌کنیم، ترکیبی از سورفکتانت‌های بسیار قدرتمند را در خود جای داده‌اند. این محصولات، اغلب خشن هستند و مقدار زیادی از چربی طبیعی پوست را از بین می‌برند .به همین خاطر است که بعد از شستشوی پوست صورتتان، با مشکلاتی از قبیل خشکی، پوسته پوسته شدن و کشیدگی پوست مواجه می‌شوید.

اما میسلار واترها، قدرت پاک کنندگی بسیاری ملایم‌تری دارند. وجود فناوری میسلی در این محصول، مانع از حذف کامل چربی طبیعی پوست می‌شود.

  • سازگاری با انواع پوست

فرمولاسیون ملایم میسلار واتر، می‌تواند با انواع پوست، به خصوص پوست‌های حساس سازگار باشد. با توجه به نتایج مطالعه علمی که در سال 2020 انجام شد، میسلار واتر حتی برای افراد مبتلا به بیماری‌ پوستی روزاسه نیز مفید است. البته، این اصل تا زمانی صادق است که فرمولاسیون محصول مورد نظر شما، فاقد مواد تحریک کننده مانند، عطر، الکل و روغن‌های ضروری باشد.

  • پاکسازی عمقی پوست صورت

پاکسازی ذرات باقی مانده لوازم آرایشی و ضد آفتاب‌ها، معمولا کار راحتی نیست. حتی در بیشتر موارد بعد از چند بار شستشو، هنوز مقداری از ذرات کرم پودر و محصولات آرایشی چشم روی پوستتان باقی می‌ماند. این امر، معمولا زمینه مشکلاتی از قبیل مسدودیت منافذ، ایجاد لک و آکنه‌های پوستی را فراهم می‌نماید.

اما میسلار واترها، به راحتی این مشکل را حل می‌کنند. ذرات میسلی، به عمق لایه‌های پوستی نفوذ می‌کنند و آلودگی‌ها را در ساختار خود حل می‌نمایند. آنها به راحتی، مقاوم‌ترین ذرات باقی مانده آرایشی و آلودگی‌های محیطی را از بین می‌برند.

مزایای استفاده از میسلار واتر

از مزایای میسلار واتر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چربی اضافی و آلودگی‌ها را از بین می‌برد و نفوذپذیری پوست را افزایش می‌دهد تا شوینده بتواند به لایه‌های عمیق‌تر پوست نفوذ کند.
  • از آنجا که میسلار واتر پوست را تمیز و عاری از هر گونه آلودگی نگه می‌دارد، از مسدود شدن منافذ پوست که مهم‌ترین عامل بروز آکنه است جلوگیری می‌کند.
  • میسلار واتر به‌دلیل داشتن گلیسرین مانند سرم پوست به آبرسانی پوست کمک می‌کند و التهاب آن را تسکین می‌دهد. به همین دلیل، استفاده از آن باعث خشک یا زبر شدن پوست نمی‌شود.
  • میسلار واتر عاری از هر گونه مواد شیمیایی محرک یا مضری است که معمولا در صابون‌ها یافت می‌شوند. بنابراین، تقریبا همه‌ی مردم حتی کسانی که پوست حساس دارند می‌توانند بدون نگرانی از آن استفاده کنند.

فرق میسلار واتر با تونر چیست

فرق میسلار واتر با تونر چیست؟ هنگامی که از فرق تونر و میسلار صحبت می‌کنیم، باید به اجزای تشکیل‌دهنده‌ی آن‌ها اشاره کنیم. تونر از ترکیباتی مانند آنتی‌اکسیدان، هومکتانت مانند گلیسیرین و اسید تشکیل شده است، در حالی که برای تولید میسلار واتر از آب تصفیه شده، گلیسیرین و سورفکتانت‌های ملایم استفاده می‌شود.

یکی از مهم‌ترین تفاوت تونر و میسلار واتر به زمان استفاده از آن‌ها ارتباط دارد. میسلار واتر یک پاک کننده آرایش صورت ملایم است که باید از آن در مرحله‌ی پاکسازی پوست و قبل از شستن صورت با شوینده استفاده کنید. اما تونر بعد از شوینده استفاده می‌شود، چون همان‌طور که گفتیم برای متعادل کردن pH پوست و آماده‌سازی آن برای مرطوب کردن طراحی شده است.

بهتر است بلافاصله بعد از شستن صورت، زمانی که پوست هنوز مرطوب است، از تونر استفاده کنید. این کار به نفوذ بهتر سایر محصولات به داخل پوست کمک می‌کند. اگر شوینده‌ی شما pH متعادلی دارد، می‌توانید در صورت تمایل از تونر صرف‌نظر کنید.

آخرین موردی که می‌توان در بهداشت و مراقبت بدن از آن به‌عنوان تفاوت تونر و میسلار واتر یاد کرد، کاربرد این ۲ محصول است. شما می‌توانید از میسلار واتر برای پاک کردن آرایش سبک استفاده کنید، اما تونر برای این کار مناسب نیست.

 معایب میسلار واتر

این محصول می‌تواند برای موقعیت‌هایی که می‌خواهید آرایش خود را پاک کنید اما به آب دسترسی ندارید مناسب باشد. اما باید بدانید که هر آرایشی را نمی‌توان با میسلارواتر پاک کرد.

بعضی از افراد از لوازم آرایشی ضدآب استفاده می‌کنند که تمیز کردن آن به چیزی بیشتر از میسلار واتر نیاز دارد. اگر آرایش چشم خود را به‌خوبی تمیز نکنید، ممکن است به یک بیماری به‌نام اختلال عملکرد غده‌ی میبومین (MGD) مبتلا شوید که از علائم آن می‌توان به خشکی و درد چشم اشاره کرد.

میسلارواتر آرایشی

کلام آخر

برای داشتن پوستی سالم، شاداب و جوان باید از یک روتین پوستی مناسب و منظم پیروی کرد. پاکسازی پوست، از بین بردن آلودگی‌ها و همچنین آبرسانی پوست از جمله موارد بسیار مهمی هستند که باید در هر روتینی رعایت شوند. 

محصولات مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام به صورت جداگانه وظیفه مراحل مختلف مراقبت از پوست را برعهده دارند اما محصولاتی مانند میسلار واتر هستند که یک محصول چند منظوره برای انواع پوست محسوب می‌شوند و استفاده از آن برای تمامی افراد توصیه می‌شود.

 

عمده استایل همراه با آپشن های ويژه برای خريد پوشاک عمده. از تضمین فروش بگیر تا تضمین کیفیت و قیمت 

 

میسلار واتر یک آرایش پاک کن بسیار قدرتمند است که برای پاکسازی پوست نیازی به ماساژ شدید ندارد و صرفا با قرار دادن پد آغشته و فشار آرام آن روی پوست، بخش زیادی از آلودگی و مواد آرایشی را پاک می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user