Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
22 آذر 1401

نحوه انتخاب دسته گل عروس چگونه است؟ + دسته گل عروس !

همه چی درباره دسته گل های عروسی !

گل‌هایی که در جشن و سالن عروسی دیده  می‌شوند مخصوصأ دسته گل  عروس ، نه‌تنها  در داشتن یک حس خوب به مهمان‌ها کمک می‌کنند بلکه در همه عکس‌ها و فیلم ‌ها جلوه کرده و برای همیشه ثبت می‌شوند، وقتی که مهمان‌ها وارد سالن می‌شوند،

 

اولین چیزی که  نظرشان را جلب می‌کند زیبایی گل‌هایی است که سالن با آن‌ها تزئین شده و مدل دسته  گل عروس.

 

برای هماهنگی با لباس عروس و شاید هم هماهنگی با لباس ساقدوش ها باید نکات مهمی را مد نظر بگیرید.

 

این اولین چیزی است که برای  همیشه در ذهن مهمان ها و شما ثبت می‌شود، شما می‌توانید با توجه به فصل، گل‌های متفاوتی داشته باشید.

 

یکی از مؤثرترین مواردی که در مجلس عروسی به چشم می آید انتخاب دسته گل عروس خواهد بود. بهتر است بدانید که چه سایز دسته گلی با لباس شما بیشتر همخوانی دارد.

 

انواع مدل های دسته گل عروس

خرید تاج گل و دسته گل عروس از دیرباز در مراسم عروسی همراه عروس بوده و یکی از ملزومات این مراسم محسوب می شود و انتخاب مناسب آن باعث کامل شدن ظاهر عروس می شود. مدل های مختلفی برای دسته گل عروس وجود دارد که می توان آنها را بر حسب مدل لباس عروس ، سلیقه شخصی ، فصلی که در آن مراسم برگزار می‌شود و غیره انتخاب نمود.

 

انواع مدل های دسته گل عروس

 

چیدمان های کلاسیک و کوچکتر انتخاب مناسبی بوده و باعث می شوند دسته گل عروس بسیار پر زرق و برق به نظر نرسد اما در صورتی که درون دسته گل از شکوفه های گل نیز استفاده کنید می تواند سادگی ظاهر را جبران کند.

 

برخی از انواع این مدل ها عبارتند از:

– دسته گل مدور و کوچک

این مدل دسته گل عروس به دلیل ظرافت و زیبایی که دارند و عروس می تواند آن را تنها با یک دست جابجا کند از پرطرفدارترین مدل های دسته گل می باشد.

 

– دسته گل آبشاری

یکی از مدل های کلاسیک و سنتی دسته گل عروس ، دسته گل هایی است که با مدل آبشاری دیزاین می‌شوند .

 

از نظر ظاهری دسته گل های مدل آبشاری در عین ظاهری ظریف وزیبا قرارگیری گل ها در کنار یکدیگر تزیین پیچیده‌ای دارند به طوری که گل ها باید طوری کنار هم قرار بگیرند که شیب ملایمی داشته باشند.

 

این سبک دسته گل اولین بار توسط پرنسس دایانا در انگلستان مورد استفاده قرار گرفت و خیلی زود توانست طرفداران زیادی پیدا کند.

 

– دسته گل کارمن رز

دسته گل کارمن رز یا ترکیبی یکی از زیباترین و محبوب ترین سبک دسته گل عروس به شمار می رود و در انواع مدرن دسته گل ها قرار می گیرد .

 

این مدل از ترکیب گلبرگ های جدا شده صدها گل و ایجاد یک گل رز بزرگ ایجاد می شود.

 

به دلیل وقت زیادی که صرف آماده کردن این نوع دسته گل می‌شود از نظر قیمتی گران می باشند.

 

– دسته گل دستبندی

نوع دیگری از دسته گل می باشد که کش تزیین شده‌ای به آنها متصل است که همانند دستبند به دوره مچ عروس بسته می شود.

 

از این نوع دسته گل باید در مواردی که لباس عروس ساده است ، استفاده شود.

 

دسته گل طبیعی بهتر است یا مصنوعی؟

این سوال رایج اکثر عروس و داماد هاست که از گل فروش می پرسند از بین انتخاب دسته گل عروس مصنوعی و طبیعی کدام بهتر است؟ این نظریه بیشتر به سلیقه خانم ها بستگی دارد. شما باید بدانید که به گل مصنوعی علاقه دارید یا طبیعی؟ اگر اهل طبیعت هستید پس به گل های طبیعی بیشتر علاقه دارید

 

. نکته ای که باید متذکر شد دسته گل مصنوعی امکان خرابی و پلاسیدگی وجود ندارد ولی طبیعی زود از بین می رود. بیشتر عروس خانم ها علاقه زیادی به گل های رز دارند که از انواع آن ها می توان به گل رز مخملی (هلندی)، گل رز فرانسوی (گالیکا)، گل رز چای (دورگه)، گل رز موس، گل رز آلبا، گل رزت، گل رز رونده، گل رز مینیاتوری، گل رز شمشیری و گل رز درختچه ای اشاره کرد.

 

  • هماهنگی دسته گل با لباس

قبل از سفارش دسته گل باید به رنگ و مدل لباس عروسی توجه کرد که قرار است چه بپوشید در این هنگام اگر به دنبال لباس عروس بلند و دنباله دار هستید بهتر است از دسته گل مدل آبشاری استفاده نمایید.

 

ولی اگر لباس عروستان مدل پرنسسی است بهتر است از دسته گل گرد استفاده نمایید که با لباس شما تناسب و زیبایی دلنشینی داشته باشد.

 

  • با کمک فصل ها رنگ گل را انتخاب کنید

با توجه به فصلی که مراسم عروسی برگزار می شود یک انتخاب ویژه در جهت رنگ دسته گل متناسب با او داشته باشید. مثلا می توانید در فصل بهار از گل هایی با رنگ صورتی و لیمویی و سفید و بنفش کم رنگ استفاده نمایید. همچنین در فصل تابستان از گل های صد برگ و آلاله با رنگ برگ های زرشکی و گلبهی و بنفش استفاده نمایید.

 

در فصل پاییز از گل های داودی و استرومریا با رنگ قرمز و نارنجی و کهربایی استفتده کنید و در زمستان از گل های شیپوری و یاسمن با رنگ برگ های طلایی و نقره ای و سفید شکوفه ای استفاده شود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز