Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
9 دی 1401

نحوه جلوگیری از عرق کردن کف دست چگونه است؟

بدن با عرق کردن دمای خود را تنظیم می کند. با این حال عرق کردن دائمی دستان می تواند زندگی را برای شما سخت کند. اگر عرق کردن بیش از حد شما به خاطر دمای بالای بدن نیست، ممکن است به هایپرهیدروز مبتلا باشید.

 

هایپرهیدروز یا تعریق بیش از حد، یک اختلال شایع بین افراد مختلف است. تعریق کف دست و پاها ممکن است از ۱۳ سالگی شروع شود و در صورت درمان نشدن، تا آخر عمر ادامه داشته باشد.

 

از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، پخش پوشاک حمیدی تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

 

دلایل عرق کردن دست ها

فعالیت بیش از حد غدد تعریق باعث عرق کردن دست ها می شود. این مسئله ارتباطی با دمای محیطی که در آن قرار دارید، ندارد. تعریق می تواند نشان دهنده ی یک بیماری زمینه ای مثل این بیماری ها باشد:

 

  • دیابت
  • گر گرفتگی های دوران یائسگی
  • قند خون پایین
  • تیروئید پر کار
  • مشکلات قلبی
  • مشکلات سیستم عصبی
  • عفونت

 

اگر تعریق دستان با علائم دیگری مانند تب و لرز، درد قفسه ی سینه، حالت تهوع و… همراه بود حتماً به پزشک مراجعه کنید.

تعریق کف دست به چه دلیل است؟

اگر شما مکرر در حالت عرق کردن هستید یا در قسمت های دیگر بدن خود به دلیل بالا نبودن درجه حرارت باز هم با تعریق زیادی مواجه می شوید، ممکن است در چنین شرایطی به بیماری هایپرهیدروز مبتلا شده اید.

 

تعریق زیاد باعث می شود لباس های شما خیس شود و زندگی اجتماعی شما را به دردسر بیندازد. با وجود اینکه این موضوع یک مشکل ناامید کننده به نظر می رسد اما راه هایی برای کنترل تعریق و درمان عرق کف دست وجود دارد. در ادامه به این مطالب می پردازیم.

 

علت های تعریق کف دست چیست؟

در مورد عرق کردن دست ها می توان گفت که فعالیت بالای غدد عرق سبب بروز بیش از حد تعریق در افراد می شود. این موضوع هیچ ارتباطی با دمای محیط داخلی یا خارجی بدن شما ندارد. حتی مهم نیست که شما در حال فعالیت هستید یا به استراحت می پردازید. با این حال دستان شما به شدت شروع به عرق کردن می کند.

 

در بسیاری از افراد تعریق خفیف دست هایشان را به عنوان یک نگرانی کوچک در نظر می گیرند و می توانند از این موضوع چشم پوشی کنند. این موضوع مشکل بزرگی به شمار نمی آید و می تواند ارثی باشد. در برخی شرایط تعریق زیاد گاهی نشانه بروز بیماری های زمینه ای مانند موارد زیر است:

 

  • دیابت؛
  • یائسگی یا گرگرفتی؛
  • قند خون پایین؛
  • تیروئید پیش فعال؛
  • عفونت ها؛
  • مشکلات سیستم های عصبی؛
  • حمله قلبی.

 

اگر عرق کردن شما به دلیل یکی ازعوامل بالا باشد، ممکن است علایم دیگری را نیز به جز عرق کردن به همراه داشته باشید. به عنوان مثال ممکن است عرق با لرز، درد قفسه سینه، حالت تهوع، سر درد یا تب داشته باشید که با بروز این موارد حتماً باید به پزشک معالج مراجعه کنید.

 

جوش شیرین:

جوش شیرین راهی سریع و ارزان برای کاهش عرق کردن دست ها به شمار می آید. ممکن است شما با این محصول به عنوان تمیز کردن یا سفید کردن دندان هایتان آشنایی داشته باشید اما شاید برای شما جالب باشد که این ماده خوراکی به عنوان یک ضد تعریق و خوشبو کننده نیز خاصیت فراوانی دارد.

 

از آنجایی که این ماده قلیایی به شمار می آید، می تواند عرق را کاهش داده و در درمان عرق کف دست موثر واقع شود. برای استفاده از این درمان کافی است چند قاشق چای خوری جوش شیرین را با آب مخلوط کرده که خمیری شکل شود. این خمیر را به مدت پنج دقیقه روی دستان خود بمالید و سپس دستان خود را بشویید.

 

سرکه سیب:

اگر مبتلا به هایپرهیدروز هستید، سرکه سیب ارگانیک می تواند سطح ph بدن شما را در حد تعادل نگه دارد و کف دست های عرق کرده را خشک کند. برای استفاده از این محصول می توانید کمی سرکه سیب را به دستان خود آغشته کنید و بگذارید یک شب تا صبح بماند. انجام این روش تاثیر بسیار زیادی روی درمان عرق کف دست شما می گذارد.

 

برگ مریم گلی:

این گیاهی است که شما می توانید با افزودن اندکی از برگ مریم گلی به درون غذا یا نوشیدنی چای خود روند درمان عرق کف دست را طی کنید.

 

 

موضوع جالبی که می توان به آن اشاره کرد این است که شما می توانید مریم گلی خشک شده را در کیسه ای قرار داده و این کیسه را در جیب خود حمل کنید.

 

برای جلوگیری از عرق کردن، دست خود را در اطراف آن قرار دهید که این امر سبب کاهش تعریق دستان شما می شود!

 

خاصیت قابل توجه مریم گلی باعث می شود که چربی اضافی پوست دست شما گرفته شود و از تعریق جلوگیری می کند. همچنین شما می توانید یک مشت برگ مریم گلی را در آب بریزید و دستان خود را به مدت بیست دقیقه درون آب قرار دهید.

 

اما اگر بخواهید از این مورد به عنوان یک دمنوش درمانی استفاده کنید، سعی کنید قبل از مصرف آن با پزشک خود مشورت کنید که تداخلی با داروهای مصرفی شما نداشته باشد.

 

درمان  عرق کف دست با علم پزشکی چگونه است؟

برای درمان عرق کف دست برخی متخصصان تزریق بوتاکس را پیشنهاد می دهند. اما این مورد در حدود چهار یا شش ماه موثر است و بعد از آن دوباره تعریق دست هایتان ممکن است برگردد.

 

اما اگر شما به هایپرهیدروز شدید مبتلا هستید، برخی پزشکان عمل جراحی را به شما پیشنهاد می دهند که به نام “سمپاتکتومی ترانس توراسیک آندوسکوپی” معروف است.

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازه . از پخش عمده پوشاک بچگانه بگیر تا پوشاک کلی

 

این نوع از جراحی تنها روشی است که می تواند هیپرهیدروز را برای همیشه از بین ببرد. این عمل به صورت بیهوشی انجام می شود و برش کوچکی روی اعصاب سمپاتیک که متصل به غدد عرق در زیر بغلتان هست را ایجاد می کنند. بیماران پس از چند روز بعد از عمل می توانند فعالیت های خود را شروع کنند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز